|

"نازنین بیاتی" چه زیبا و باوقار شده؛ تو نگاه اول انگار اروپاییه!

nazanin bayati shayanews

نازنین بیاتی بازیگر خوش چهره و کیوت سینما که تصویری از خود همراه با آرایشگرش منتشر کرد و ظاهر نه چندان متعارف خانم آرایشگر حاشیه ساز شد.

لینک کوتاه کپی شد
6

نازنین بیاتی بازیگر محبوب و خوش چهره ایرانی می باشد که در چند سال اخیر توانسته کارنامه کاری خوبی را برای خود ایجاد کند. وی با بازی در فیلم "دربند" دیده و شناخته شد اما بازی اش در سریال شبکه خانگی "مانکن" بیشتر مورد استقبال قرار گرفت و از آن پس خانم بازیگر هواداران بیشتری را جذب خود کرد.

به گزارش«شایانیوز» نازنین بیاتی در اغلب نقش هایی که داشته مظلوم و مثبت بود تا اینکه در فیلم "دینامیت" نقش دختری شیطون و پارتی باز رو ایفا کرد که هنوز هم بر روی پرده نقره ا در حال فروش است. وی شاید چهره اش همچنان مثبت به نظر برسد اما به خوب این کاراکتر را هم بازی کرد و تحویل داد. البته که ظاهرا نازنین بیاتی از هنرمندان پررر کار سینما شده و برای نوروز 1401 هم فیلم کمدی "شادروان" رو در راه داره!

از این ها که بگذریم نازنین بیاتی از هنرمندان کم حاشیه ای می باشد که در اینستاگرام 1 میلیون و 100 هزار دنبال کننده دارد و اغلب هم پست هایش از کارهایی است که بازی کرده و تک و توک تصاویر زیبای خود را هم به اشتراک می گذارد.

البته این دو سالی که گذشت که هچ، چون مراسم خاصی در سینما برگذار نشد و جشنواره و اکرانی هم که بازیگران شلوغ باشند و با استایل های مختلف حضور پیدا کنند در کار نبود اما امسال که این ویروس کمتر شد تمام مراسمات سینمایی برگذار شد و خانم های بازیگر فشن شو به راه انداخته بودند! آن هم با تیپ و ظواهری بسیار تعجب دار و ناجور! مثل خانم لیندا کیانی.

اما از نازنین بیاتی مورد بد و خاصی دیده نشد و چندان هم بازیگر جنجالی نیست و همیشه سعی دارد تا کار خود را بدون دردسر انجام دهد. اما با انتشار این تصویر کسی خانم بازیگر رو ندید و تمام نظرات تنها راجع به حجاب نامناسب آرایشگرش بود!

Untitled

نازنین بیاتی مدتی پیش هم انگاری برای برنامه همرفیق دعوت شدند اما حضورشان در این برنامه پخش نشده بود و باری دیگر هم با آرش ظلی پور در جشن حافظ 98 مصاحبه داشتند که اون هم هیچوقت پخش نشد و هواداران خانم بیاتی ناراحت از این قضیه...

Untitled

نازنین بیاتی از جمله بازیگرانی است که هم میتواند آثاری طنز همچون "آینه بغل" را داشته باشد و هم فیلم هایی جدی مثل "رخ دیوانه". حتی این بازیگر جوان از اونجایی که عشق هیجان دارد برای این فیلم هم از بدلکار استفاده نکرد و ترجیح داد خودش باشد! قطعا این بازیگر از هنرمندان با استعداد در این عرصه می باشد که با هنر و تلاش خود به این جایگاه رسید و بالا آمد نه صرفا به دلیل چهره و بازی در کارهایی خاص!

Untitled

 نازنین بیاتی را بیشتر با موهای تیره دیده ایم اما مدتی پیش تصویری از او در جشنواره فیلم «آتابای» منتشر شد که با موهای بلوند و باف زده حضور دارد. کاربران نظرات مختلفی داشتند، یکی به حلقه دستش گیر داد یکی هم از موهایش تعریف کرد.

honarnews__1637240809

بیوگرافی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی متولد 15 دی 1368 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد که مدتی طراح لباس و صداپیشه بوده و کار موسیقی هم کرده است. نازنین بیاتی ازدواج نکرده و مجرد است.

بخشی از مصاحبه نازنین بیاتی

در یکی از مصاحبه هایت گفته بود که مردم جلوه ای از من را دیده اند که جدی و معصوم است، در حالی که خودم اهل شیطنت و شوخی هستم. دوست داریم بیشتر از این جنبه شخصیتی ات بدانیم.

من در کل آدم پرانرژی هستم و اگر قرار باشد کاری انجام بدهم، خیلی دوست دارم به آن چیزی که می خواهم خیلی زود برسم. مثلا وقتی دارم نقاشی می کشم دوست دارم زود تمام بشود. حتی اگر لازم باشد 24 ساعت پای آن بایستم انجامش می دهم. ولی اصولا در نقش هایی که پیشنهاد داشتم یا بازی کردم این ویژگی کمتر دیده شده.

مثلا در رخ دیوانه در صحنه تصادف، هیحانِ واقعیِ خودم است. یا آن جایی که ماشین دور 360 می زند، بدلکار نبود و من خودم کنار راننده نشسته بودم. برایم این هیجان، جذاب است. به خاطر همین دوست دارم در فیلم های هیجانی هم بازی کنم چون احساس می کنم بیشتر تخلیه می شوم.

Untitled

چرا در فضای مجازی گزیده و با احتیاط کار می کنی؟

من تا یک سال پیش اصلا در فضای مجازی به شکل عمومی حضور نداشتم. بعد از یک مدتی آنقدر تعداد صفحات فیک به نام زیاد شد و حاشیه ها و خبرهایی که در این صفحات گذاشته بودند در کنار یک سری کامنت های بد و رفتارهای زشت باعث شد که مجبور شدم یک صفحه عمومی بسازم.

bayati__nazanin_1635436935

اسم خودت تو گوگل سرچ می کنی؟ و به جالب ترین چیزی که برخورد کردی چه بوده؟

بله سرچ کردم جالب ترینش تیتر «عکس های نازنین بیاتی و همسرش» بود. عکس العملی هم نشان ندادم. معمولا این را برای همه می زنند و ما هم می رویم ببینیم همسرمان چه شکلی است.

bazigaranjazzab_1643478104

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی