|

"نازنین بیاتی" با کفشای سیندلایی؛ خانوم خانما چه نازی هم داره با این تیپش!

nazanin bayati shayanews

نازنین بیاتی بازیگر مطرح و خوشگل ایرانی است که در جشنواره با تیپی آبی رنگ و کفش هایی شبیه به کفش سیندرلا حضور پیدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد
9

نازنین بیاتی بازیگر جوان و خوشگل ایرانی اتس که با بازی در فیلم «دربند» در نقش یک دانشجوی شهرستانی که به تهران امده بود شناخته شد. از خفن ترین بازی های او می توان به بازی در سریال شبکه خانگی «مانکن» اشاره کرد که در کنار هنرمندانی چون محمدرضا فروتن و مریلا زارعی و ...ایفای نقش داشت.

به گزارش«شایانیوز» نازنین بیاتی از بازیگران بی حاشیه ای می باشد که از همان ابتدا هم ترجیح داد تا با هنر خود معروف شود نه حاشیه و حرف و حدیث! وی در حال حار در اینتساگرامش بیش از 1 میلیون دنبال کننده دارد و از فعالین فضای مجازی است. ناگفته نماند همانند برخی خانم های بازیگر اهل زدن تیپ های اَجق وجق هم نیست. در ادامه تصاویری از این هنرمند زیبا روی را در جشنواره سریال «مانکن» مشاهده می کنید.

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی از دسته بازیگران جسوری است که در مورد مسائل سیاسی انتقاد و حرف هایش را به راحتی می زند که البته سلبریتی ها گاهی نه تنها از طرف خودشان بلکه به عنوان صدای مردم چنین کاری را انجام می دهند.

نازنینی خانم هم زمانی که طالبان به افغانستان نفوذ کرده بود استوری هایی منتشر کرد و در آن وضعیت افغانستان را با حال و احوال ایران مقایسه کرد که با نظرات موافق کاربران همراه شد.

او در ابتدا با گذاشتن عکسی از طالبان در افغانستان اقدام آن ها را در پوشاندن تصویر زنان از خیابان سرکوب کرد و در عکس های بعدی سانسور های عجیب را در تابلوهای تبلیغاتی سراسر شهر منتشر کرد.

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی

از دیگر تیکه های سنگین او می توان به استوری که برای آقای نمکی وزیر بهداشت و نحوه مدیریتش اشاره کرد.نوع انتقاد وی واکنش جالب بسیاری از مخاطبان را در پی داشت.

نازنین بیاتی

بیوگرافی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی متولد 15 دی 1368 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد که مدتی طراح لباس و صداپیشه بوده و کار موسیقی هم کرده است. نازنین بیاتی ازدواج نکرده و مجرد است.

نازنین بیاتی

از علاقه تا شروع

علاقه اش به هنرپیشگی از ترم چهار دانشگاه با درس مبانی بازیگری شروع شد. تا اینکه سال 1391 در 23 سالگی از طریق دوستانش برای تست فیلم دربند به دفتر پرویز شهبازی (کارگردان) رفت و بدون تجربه قبلی پذیرفته شد و جلوی دوربین رفت.

نازنین بیاتی

بعد از حضور در سینما در همان سال 91 بعنوان طراح دکور و طراحل لباس وارد مجموعه عروسکی شکرستان شد و صداپیشه شخصیت رویا و پیشگو را نیز انجام داد.

نازنین بیاتی می گوید: خیلی راحت همه جا می‌ روم ، اتوبوس و مترو سوار می‌ شوم و با مردم زندگی می‌ کنم خوبی‌ اش این است که دیگر مانند قبل وقت بطالتی ندارم.

نازنین بیاتی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها