|

"نازنین بیاتی" با موی بافته و شلوار جین خوش رنگش؛ بی خود نیست پولساز ترینی خانوم!

nazanin bayati shayanews

نازنین بیاتی در این یکی دو سال اخیر جزو پول ساز ترین بازیگران سینما بود و در بین زنان از همه بفروش تر!

لینک کوتاه کپی شد
5

نازنین بیاتی را باید جزو موفق ترین بازیگران سینما در سال گذشته به حساب آورد. نازنین سال 1400 فیلم دینامیت را روی پرده داشت و در اکران نوروزی هم با شادروان و سگ بند تا اینجا حضور موفقی داشت.

به گزارش «شایانیوز» نازنین بیاتی که با بازی در فیلم دربند شناخته شد از هنرمندان کم حاشیه ای می باشد که در اینستاگرام بیش از 1 میلیون و 100 هزار دنبال کننده دارد و اغلب هم پست هایش از کارهایی است که بازی کرده و تک و توک تصاویر زیبای خود را هم به اشتراک می گذارد.

تیزر شادروان با حضور نازنین بیاتی

خودنمایی نازنین بیاتی با موی بافته و جین خوشرنگ!

نازنین بیاتی را بیشتر با موهای تیره دیده ایم اما چندی پیش تصویری از او در جشنواره فیلم «آتابای» منتشر شده که با موهای بلوند و باف زده حضور دارد. کاربران نظرات مختلفی داشتند، یکی به حلقه دستش گیر داد یکی هم از موهایش تعریف کرد.

honarnews__1637240809

چرا تاک شوهای نازنین بیاتی پخش نمی شود؟

نازنین بیاتی مدتی پیش انگاری برای برنامه همرفیق دعوت شد اما حضورش در این برنامه و گفتگویش با شهاب حسینی هیچ گاه پخش نشد او پیشتر هم با آرش ظلی پور در جشن حافظ 98 مصاحبه داشت که اون هم هیچوقت پخش نشد و هواداران خانم بیاتی ناراحتند از این قضیه...

08284a11-69dd-44c0-891e-4462f9911205

نازنین بیاتی پول سازترین بازیگر زن سینمای ایران!

اگر به آخرین آمار فروش فیلم‌های اکران نوروز ۱۴۰۱ نگاهی بیاندازید متوجه می‌شوید که دو فیلم صدرنشین اکران امسال، یعنی «سگ بند» و «شادروان» هر دو آثاری هستند که نازنین بیاتی را به عنوان یکی از بازیگران اصلی خود مورد استفاده قرار داده اند.

از طرفی کافیست به خاطر بیاوریم که نازنین بیاتی در پرفروش‌ترین فیلم اکران سال گذشته و البته پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران یعنی «دینامیت» هم یکی از بازیگران اصلی به حساب می‌آمد و این روزها با اکران آنلاین این فیلم، کلیپ هایی از بازی او در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

به این آثار باید فیلم بسیار پر فروش «آینه بغل» را نیز اضافه کنیم که با نقش آفرینی نازنین بیاتی اکران بسیار موفقی را در سال ۹۶ تجربه کرد و با فاصله‌ای کم از «نهنگ عنبر۲» رتبه دوم جدول پرفروش‌ها را در آن سال تصاحب کرده بود.

ezgif.com-gif-maker

تعریف سینا مهراد از نازنین بیاتی و رابطه شون

نازنین بیاتی، بازیگر فیلم شادروان درباره بازی با سینا مهراد به عنوان خواهر و برادر گفت: «ما در پیش‌تولید و به‌هنگام تولید کار طی تمرین‌هایی بسیار زیاد تلاش کردیم تا حس خواهر و برادر را به درستی به مخاطب القا کنیم.»

سینا مهراد هم در این‌باره افزود: «من با نازنین بیاتی واقعا شبیه به خواهر و برادر هستیم و وقتی متوجه شدم او ایفاگر نقش خواهر من است، بسیار خوشحال شدم.»

نازنین بیاتی و اعتراض به سانسور زنان!

نازنین بیاتی از دسته بازیگران جسوری است که در مورد مسائل سیاسی انتقاد و حرف هایش را به راحتی می زند که البته سلبریتی ها گاهی نه تنها از طرف خودشان بلکه به عنوان صدای مردم چنین کاری را انجام می دهند.

نازنینی خانم هم زمانی که طالبان به افغانستان نفوذ کرده بود استوری هایی منتشر کرد و در آن وضعیت افغانستان را با حال و احوال ایران مقایسه کرد که با نظرات موافق کاربران همراه شد.

او در ابتدا با گذاشتن عکسی از طالبان در افغانستان اقدام آن ها را در پوشاندن تصویر زنان از خیابان سرکوب کرد و در عکس های بعدی سانسور های عجیب را در تابلوهای تبلیغاتی سراسر شهر منتشر کرد.

1

2

3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها