|

بازیگران زن ایرانی که از شنیدن عشق و روابط پیچیدشون کُپ میکنید؛ دل نیست که!دریاااست

در میان بازیگران روابطی عاشفی و عاشقی وجود داره که گاهی پیچیده و عجیب میشه و در فضای مجازی باعث بروز شایعات و نگاه هایی ناجور میشه.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- بازیگران در هر کجای دنیا که باشند از پرحاشیه ترین چهره های اون کشور محسوب میشن چرا که یک عده عاشقشونن و یک عده هم مخالفشونن و ازشون خوششون نمیاد. اما وجه مشترکش اینه که هر دو دسته پیگیر سلبریتی ها و بازیگران هستند و خوبی و بدیشون براشون جذابیت داره!

در کشور ما سینما و تلویزیون نیز همینطوره و هنرمندان ما هم حواشی خاص خود را دارند که با کلی نظر خوب و بد همراهه! یکی از موضوعاتی که خیلی واسه مخاطب باحال به نظر میاد و دوست داره تا بدونه ازدواج و طلاق و حتی روابط دوستی و عاشقانه بازیگران هستش که خب در سینما یکسری از خانوما و آقایون هستند که تا سن بالا هم رسیدن اما هنوز ازدواج نکردن و ترجیح دادن تا شریک زندگی نداشته باشند مثل آقای محمدرضا گلزار! یکسری با همکار خود وصلت کردن مثل نرگس محمدی و یکسری هم عاشق غریبه شدن و همچنان زندگی خوبی دارند مثل خانوم نیوشا ضیغمی. اما یکسری از بازیگران عاشقانه هایی بسیار عجیب و پیچیده داشته و یا دارند که حالا یا به ازدواج ختم شده و یا در همون حد عشق و عاشقی مونده که در ادامه مطلب با این بازیگران از نوع خانومشون هستند آشنا میشیم.

619f309d8a617

نفیسه روشن از سلاطین عشق های نامنظم!

نفیسه روشن از بازیگران معروف ایرانی می باشد که البته تا چند سال پیش محبوب نیز بود اما ازدواج ها و طلاقی که داشت و حواشی بسیار زیادی که ساخت دیگر چندان برای کاربر دوست داشتنی نیست! نفیسه روشن فرزندی ندارد و همسر اولش خلبانی به نام بهنام بود که خانوم بازیگر چپ و راست عکس و عاشقانه هاشونو میکرد تو چشم نخاطب و همکاران حتی ویدیویی از عروسی نفیسه روشن منتشر شد که چندان برای خانوم بازیگر خوشایند نبود اما از اونجایی که نفیسه روشن موارد زیادی از زندگی خصوصی اش را در فضای مجازی پهن کرده این مورد نیز پخش شد!

اما نفیسه روشن مدتی پیش خبر طلاقش به طور رسمی شد و با سرعت خبر ازدواج دومش پیچید. وی که مهرماه برای اربعین راهی کربلا شده بود انگاری عاشق میشه و به قول خودش درگیر عشق زمینی و آسمانی باهم میشه! حالا ماه هاست که نفیسه روشن تنها دست و یا پای آقای شوهر رو منتشر میکنه با کلییی قربون صدقه و تا به حال چهره ایشون رو نشون نداده و از قضا همسرشون ظاهرا مقام دار هستند و وزیر چرا که نفیسه روشن طی اقدامی بی ادبانه این موضوع رو لو دادن! حالا چند ماهی میشه که این موضوع ادامه داده و شایعاتی هم وجود داره که همسر خانم بازیگر سن بالا هستند و ایشون به پول آقای شوهر مینازن.

ناگفته نمونه که نفیسه روشن از یک طرف راه به راه عکس میزاره که با فرد مورد نظر بغل تو بغل هستند و از طرفی هم میاد میگه من مجرد با کت شلوار کسی رو عروس داماد نکنید!!!

Untitled

nafisehroshan_2810355385589945219_710128517

مهناز افشار از خونه زندگی لاکچری تا آوارگی!

مهناز افشار تا به حال یک ازدواج و یک طلاق داشته اما خب همین یکبار با کیلومتر ها حاشیه همراه شد که حتی باعث مهاجرت و ترک کشور خانوم بازیگر هم شد. مهناز افشار چند سال پیش با یک آقازاده به نام یاسین رامین ازدواج کرد که از آقای شوهر بزرگتر هم بود اما طولی نکشید که یاسین رامین به دلیل اتهامات مالی به زندان افتاد و همین مسئله شد تا مهناز افشار دست دخترشون لیانا رو بگیره و به ترکیه بره!

وی از سال 98 از ایران رفت و در اوایل با حضور در مسابقه گات تلنت حسابی مورد هجوم کاربران قرار گرفت اما بعد از تمام شدن مسابقه مهناز خانوم خونه نشین شد و به آلمان رفت و هر روز مظلوم تر از پیش! تا اینکه چند وقت پیش یاسین رامین بعد از دو سال زندانی بودن آزاد و تبرعه شد. همچنان مخاطب کاری با مهناز افشار نداشت تا اینکه قبل عید در روز پدر مهناز افشار تصویری زن و شوهری همراه با آقای رامین منتشر کرد و از پدر نوشت! همین شد که کاربران خونشون به جوش اومد در حدی که خانوم بازیگر مجبور به پاک کردن این پست شد و دیگه چیزی از او نزاشت! مهناز افشاز مشخصه که با همسرش دوباره روابطی عاطفی دارند به هم رجوع کرده اند اما چندان صداشو درنمیارن تا دوباره مورد عنایت مردم قرار نگیرند!

IMGL9757.9238bd

mahnaz_afshar_1648227955_2

ترلان پروانه کم سن ولی تند تند عاشق میشه!

ترلان پروانه بازیگری 24 ساله است که تو این چند سال اخیر چند رابطه عاشقانه با افراد مشهور داشته اما هنوز ازدواجی در کار نیست.چندین بار شایعاتی درباره ی ازدواج و روابط ترلان پروانه با افراد سرشناسی مثل ارسلان قاسمی، سعید عزت‌اللهی و فرشاد احمدزاده نیز شنیده می شد که هر کدام داستان های خاص خودشان را داشتند و در آخر هیچ کدام هم به سرانجام نرسید. البته که این ها همه برای قدیم خانم بازیگر هستند و ایشون بعد از این اشخاص با آقایون بیشتری هم دوست شدند و طبق شنیده ها مدتی هم روی میلاد کی مرام کراش داشتند که ظاهرا به بن بست خورد. 

به گزارش شایانیوز: البته ترلان خانوم چندی پیش در نهایت به این اخبار واکنش نشان داد گفت: «هیچ گونه رابطه‌ای میان من و این دو شخص نبوده و پدر و مادرم پیگیر این حاشیه‌سازی‌ها بوده‌اند و در ارتباط با حاشیه‌سازان هم اقدام‌های موثری داشتند که اگر بخواهم بگویم چه اتفاقاتی رخ داده است چندان جالب نخواهد بود.»

این ادعاهای ترلان پروانه در حالی مطرح شد که او هیچ اشاره‌ای به آن فیلم پخش شده در فضای مجازی که گفته می‌شد از او و فرشاد احمدزاده در یکی از کافه‌های تهران گرفته شده‌است نداشت.

farshad-ahmad-zadeh-instagram-biyografi-11

277415532_390528602893878_4168457437206726099_n

بهاره رهنما که عکسای عاشقانه اش مجازی رو گرفته اما برای بار دوم طلاق!!

بهاره رهنما که احتمالا نیاز به توضیح چندانی نداره چرا که خانوم بازیگر عکس هایش با همسران چه اولی و چه دومی مثل بنز تو فضای مجازی ریخته! بهاره رهنما ابتدا همسر پیمان قاسم خانی بود که به مدت 24 سال به هم زندگی کردند و دختری به نام پریا نیز دارند اما چهار پنج سال پیش این زوج از هم جدا شدند و هر کدام ازدواجی دوباره کردند با این تفاوت که بهاره به سرعت رفت خونه بخت دوم و پیمان نه!

بهاره رهنما با آقای امیر خسرو عباسی ازدواج دومش را چشید که تصلویر بسیااار زیادی هم از عاشقانه این زوج در مجازی توسط خوده بهاره منتشز شد اما از اونجایی که این ازدواج بیشتر کاری بود طولی نکشید که به طلاق رسید. حالا کاری یعنی چی؟ یعنی آقای امیرخسرو عباسی برند آرایشی داشتند و خانوم بازیگر هم بازیگر بودند و معروف! به همین دلیل این از شهرت اون استفاده کرد برای بالا برند برندش! و اون هم از اموال شرکت این استفاده کرد جهت خودنمایی و رسیدن به خواسته هاش! این شد که بهاره رهنما برای بار دوم مدتی میشه که طلاق گرفته و تبدیل به بلاگری همه فن حریف شده که مدام در حال تبلیغات و کسب درآمد نجومیه!

111-2

66895_963

آناشید حسینی و عشق های پولداررر و معروف!

شاید بگید آناشید حسینی که بازیگر نیست! بله درسته اما از چهره های بسیار معروف ایرانی می باشد که ازدواج و روابطی پیچیده داشته است. آناشید حسینی از فعالان حوزه مد و فشن می باشد که در حال حاضر نیز صاحب برند لباس عروس هیبا است که در نوع خود هواداران خود را هم دارد.

آناشید حسینی ابتدا با شاهین فلاح ازدواج کرد که پسر سفیر بود بعد با یک آقازاده دیگر به نام امیرمحسن مرادیان ازدواج کرد که عموی وی از سیاست مداران است. سپس طلاق گرفت و به ترکیه رفت با یکی از چهره های بسیار پرحاشیه ایرانی که در آن جا زندگی می کند همراه شد و مواردی از ازدواجشان به گوش خورد. حالا هم با فردی دیگر که دندانپزشکه ازدواج کرده و فعلا در حال زندگی با اوست!

191117016_161687455913554_4444224637484866407_n

170180311_468965937781783_181165097931996004_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها