|

خود خوشگل بینیِ "ترلان پروانه" با مقنعه آخه! خانوم تو آرایش کردن رسید به حد اَعلااا

ترلان پروانه هم که گویا دانشجو است بعد از حضوری شدن دانشگاه ها مانتو و مقنعه سر کرد و محیای حضور در کلاس درس شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

ترلان پروانه بازیگر جوان و جذاب سینما که خیلی زود کار بازیگری را شروع کرد و حالا با سن کم و در 24 سالگی به یکی از بازیگران مطرح و طراز اول سینما و شبکه نمایش خانگی بدل شده است.

به گزارش «شایانیوز» ترلان خانوم تو این یکی دو سال اخیر پیشرفت زیادی داشت و حضورش در گربه سیاه بهرام رادان باعث شد که به شدت دیده شود و در کانون توجه قرار بگیرد.

ترلان خانم همان طور که گفتیم سن و سال زیادی ندارد و دانشجو است و گرافیک می خواند. بعد از مصوبه ستاد کرونا خانم بازیگر هم مانند چند میلیون دانشجوی دیگر شال و کلاه کرد و مهیای حضور در کلاس های درس شد. از آنجایی که ترلان هیچ چیز پنهانی با فالوورهایش ندارد و هر اتفاق جدید که برایش می افتد را پست و استوری می کند عکسی از پوشش دانشگاهی اش منتشر کرد تا همه بفهمند که خانوم دانشجو است.

ezgif.com-gif-maker (11)

سکوی پرتاب ترلان استعدادش بود یا تیپش؟!

ترلان پروانه به تازگی مرز 2 میلیون فالوور را در اینستاگرام خود رد کرد و حالا طرفدارانی بیشتری دارد. اما نمیشه که همه طرفدار باشن و بر خی از کاربران هم بر این نظر هستند که ترلان پروانه از همون بچگی هم استعداد خاصی نداشته و بازم نداره! بعضی دیگه هم میگن خانم بازیگر فقط همون بچگیش خوب بود و حالا مغرور شده و تنها برای اندام و چهره اش او را به فیلم و سریال ها میبرند تا با توجه به طرفدارانش پولساز هم باشد!

به همین دلیل در این پست ها هم کامنت هایی منفی دیده میشد که از استایل و پوشش ترلان پروانه ایراد گرفتند و او را کم حجاب خطاب کردند. البته که لباس کوتاه و باز وی با شلوار جذبش هم چندان متعارف نبود و باعث نظراتی ناجور شد.

جنگولک بازی های خانوم بازیگر تو اینستا!!

در کنار حضور موفق سینمایی ترلان در یکی دو سال اخیر از این نکته هم نباید غافل شد که خانوم بازیگر با ناز و عشوه ها و تصاویر کم حجابی که بعضاً در اینستاگرام منتشر می کند توانسته دل فالوورها را ببرد و آن ها را راضی کند تا فالوو اش کنند.

ترلان+پروانه

همان طور که در تصویر بالا مشخص است ترلان این تکه کام "میقولی" را از جناب خان کِش رفته!

ترلان خانوم یه دختر خوش آرایش!

ترلان پروانه علاقه و البته استعداد خوبی هم در آرایش کردن دارد و از اونجایی که به قول خودش چشمانی گربه ای و خدادادی دارد و زاویه فک و پروتز لب هم انجام داده به چهره ای خوشگل رسیده. خانم بازیگر در استوری های خود نیز تصویری هم از خود در اتاق گریم گذاشت که جنبه فان داشت و جالب بود.

Untitled

البته ناگفته نماند که خانوم بازیگر خیلی هم به خودش می رسه و تا حالا چندین و چند عمل زیبایی انجام داده و با زاویه سازی فک و ژل لب تغییراتی در چهره اش به وجود اورد که ابتدا خیلی مصنوعی بد شده بود اما حالا به صورتش نشسته و جذاب شده است.

ترلان

علاوه بر این ترلان همیشه آرایش شده و بزک کرده است. البته که خانم بازیگر با همه این اوصاف ظاهرا باز هم راضی نیست و برای تمام سلفی هایش از فیلتر های اینستایی نیز استفاده می کند تا جذابیتش دوچندان شود! 

البته این فقط ترلان نیست که عمل جراحی کرده خانوم پروانه به تازگی عکسی از مادرش منتشر کرده که با آنچه از او در گذشته دیده بودیم تفاوت زیادی دارد و نشان می دهد مامان ترلان پروانه هم یَد طولایی در عمل های زیبایی دارد و انگار با ترلان رقابت دارد. البته از این نکته هم نباید غافل شد که پریسا خانوم مادر ترلان خودش هم بسیار جوان و جذاب است و این عمل هایی زیبایی او را حسابی تو دل برو کرده است.

tarlan-parvaneh33-vaghtesobh

tarlan-parvaneh34-vaghtesobh

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • متین ارسالی در

    لامصب واسه خودش نازه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها