|

بیوگرافی نازنین بیاتی؛ ورود جذاب و متفاوت به عرصه بازیگری!

nazanin bayati shayanews

نازنین بیاتی بازیگر خوش استایل ایرانی می باشد.

لینک کوتاه کپی شد
9

شایانیوز- نازنین بیاتی بازیگر با استعداد و تلاشگر ایرانی می بادش که چهره بسیار زیبا و دلنشینی هم دارد و به همین دو دلیل که گفتیم توانست خود را در سینمای ایران نشان دهد و به شهرت خوبی برسد در حدی که سال 1400 پولسازترین بازیگر انتخاب شد.

نازنین بیاتی همانند برخی از هنرمندان مثل خانوم سحر قریشی نبود و نیست چرا که سحر خانوم بلافاصله بعد از شهرت از این رو به اون شد و حتی از همسرش طلاق گرفت و در ادامه هم حواشی و خبراش با آقایان دراومد حالا هم که با پرحاشیه ترین چهره ایرانی ازدواج کرده. البته به گفته خود!!!

نازنین بیاتی مدتی پیش هم انگاری برای برنامه همرفیق دعوت شدند اما حضورشان در این برنامه پخش نشده بود و باری دیگر هم با آرش ظلی پور در جشن حافظ 98 مصاحبه داشتند که اون هم هیچوقت پخش نشد و هواداران خانم بیاتی ناراحت از این قضیه...

Untitled

نازنین بیاتی از جمله بازیگرانی است که هم میتواند آثاری طنز همچون "آینه بغل" را داشته باشد و هم فیلم هایی جدی مثل "رخ دیوانه". حتی این بازیگر جوان از اونجایی که عشق هیجان دارد برای این فیلم هم از بدلکار استفاده نکرد و ترجیح داد خودش باشد! قطعا این بازیگر از هنرمندان با استعداد در این عرصه می باشد که با هنر و تلاش خود به این جایگاه رسید و بالا آمد نه صرفا به دلیل چهره و بازی در کارهایی خاص!

Untitled

بیوگرافی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی متولد 15 دی 1368 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد که مدتی طراح لباس و صداپیشه بوده و کار موسیقی هم کرده است. نازنین بیاتی ازدواج نکرده و مجرد است.

نازنین بیاتی در اولین حضور سینمایی اش در فیلم دربند درخشید و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر و در همه‌پرسی از نویسندگان و منتقدان، به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن از هفتمین جشنواره منتقدین سینما انتخاب شد. مادرنازنین بیاتی اهل قم و پدرش اهل تفرش است و دارای دو خواهر به نام های ندا و نغمه دارد ، محل زندگی این بازیگر جوان در منیریه است.

Untitled

نازنین بیاتی در سریال عروسکی شکرستان به عنوان طراح دکور، طراح لباس و صداپیشه شخصیت‌های «رؤیا و پیشگو» با آقای حسن رادفر حضور یافت.

ورودی جذاب و متفاوت به عرصه بازیگری

نازنین بیاتی در کنار کار طراحی که رشته اصلی او بود به بازیگری نیز پرداخته است. بنابراین نا آشنا به بازیگری نبوده است. اماعلاقه اش به بازیگری از ترم چهار دانشگاه با درس مبانی شروع شد و از طریق یکی از دوستانش برای تست فیلم به دفتر آقای شهبازی کارگردان رفت و بدون کلاس بازیگر شد.

Untitled

تعریف سینا مهراد از نازنین بیاتی و رابطه شون

نازنین بیاتی، بازیگر فیلم شادروان درباره بازی با سینا مهراد به عنوان خواهر و برادر گفت: «ما در پیش‌تولید و به‌هنگام تولید کار طی تمرین‌هایی بسیار زیاد تلاش کردیم تا حس خواهر و برادر را به درستی به مخاطب القا کنیم.»

سینا مهراد هم در این‌باره افزود: «من با نازنین بیاتی واقعا شبیه به خواهر و برادر هستیم و وقتی متوجه شدم او ایفاگر نقش خواهر من است، بسیار خوشحال شدم.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها