|

تغییر چهره "نازنین بیاتی" با سایه اِسموکی عجیبش

nazanin bayati shayanews

نازنین بیاتی بازیگر خوشگل سینما تصویری از خود منتشر کرد که با آرایشی غلیظ و سایه ای مشکی بود و نظر کاربران را حسابی به خود جلب نمود.

لینک کوتاه کپی شد
9

نازنین بیاتی بازیگر خوشگل و تودل بروی ایرانی می باشد که چند سالی میشه وارد عرصه سینما و تلویزیون شد اما خیلی زود توانست جایگاهی خوب و اسم و رسم دار برای خود پیدا کند و حالا از بازیگران پولساز و معروف کشور می باشد. 

به گزارش«شایانیوز» نازنین بیاتی ابتدا با ایفای نقش در فیلم "دربند" دیده و شناخته شد با بازی اش در سریال شبکه خانگی "مانکن" حسابی ترکوند. حالا خانم بازیگر هواداران زیادی دارد و در سال 1400 نیز بسیار پرکار بوده است. نازنین بیاتی در صفحه اینستاگرام خود چندان پرررکار نیست اما خب تصاویر زیادی هم از خودش منتشر کرده و بیش از 1.1 میلیون فالوور نیز دارد. 

اما خب از اونجایی که خانوم خانوما فن پیج و طرفداران زیادی دارد در اینستا عکس های بسیااار زیادی ازش هست. نکته دیگه اینکه چرا در ابتدای مطلب گفتیم نازنین بیاتی تودل برو هستش چرا که ان بازیگر جوان اگر عمل زیبایی هم کرده باشد باز همچنن چره ای ظریف و ناز دارد و مصنوعی نیست. از طرفی هم نازنین بیاتی در کل فِیسی مثبت دارد و اغلب هم نقش ها منفی و ناجور بهش نمیدن چون به چهرش نمیاد! وی به گفته خود نقش های جدی را بیشتر از طنز دوست دارد اما خب فیلم های طنزش هم کم نیست!

در ادامه تصویری از نازنین بیاتی را ماهده می کنید که در سالن آرایشی می باشد و میکاپی غلیظ دارد اون هم با رژ قرمز و سایه اسموکی. این تصویر خانم بازیگر با نظرات خوب کاربران همراه شد.

Untitled

تیپ های نکته دار نازنین بیاتی 

اما از این ها که بگذریم نازنین بیاتی همیشه در مراسمات از استایل های شیک و خوشگل استفاده می کنه. اما جدا از این ها با توجه به عکس هایی که از او گرفته شده ظاهرا خیلی هم علاقه مند به کفش های پاشنه بلند و جلو باز است تا ناخون و لاک و پاهایش هم مشخص باشد! در ادامه مواردی از تیپ جذاب خانم خانما را در همین راستا مشاهده می کنید.

bazigaranjazzab_1643478104

nazaninbayati_1639660682

nazaninbayati_1625987839

خودنمایی نازنین بیاتی با موی بافته و جین خوشرنگ!

نازنین بیاتی را بیشتر با موهای تیره دیده ایم اما چندی پیش تصویری از او در جشنواره فیلم «آتابای» منتشر شده که با موهای بلوند و باف زده حضور دارد. کاربران نظرات مختلفی داشتند، یکی به حلقه دستش گیر داد یکی هم از موهایش تعریف کرد.

Untitled

بخشی از مصاحبه نازنین بیاتی

در یکی از مصاحبه هایت گفته بودی که مردم جلوه ای از من را دیده اند که جدی و معصوم است، در حالی که خودم اهل شیطنت و شوخی هستم. دوست داریم بیشتر از این جنبه شخصیتی ات بدانیم.

من در کل آدم پرانرژی هستم و اگر قرار باشد کاری انجام بدهم، خیلی دوست دارم به آن چیزی که می خواهم خیلی زود برسم. مثلا وقتی دارم نقاشی می کشم دوست دارم زود تمام بشود. حتی اگر لازم باشد 24 ساعت پای آن بایستم انجامش می دهم. ولی اصولا در نقش هایی که پیشنهاد داشتم یا بازی کردم این ویژگی کمتر دیده شده.

Untitled

مثلا در رخ دیوانه در صحنه تصادف، هیحانِ واقعیِ خودم است. یا آن جایی که ماشین دور 360 می زند، بدلکار نبود و من خودم کنار راننده نشسته بودم. برایم این هیجان، جذاب است. به خاطر همین دوست دارم در فیلم های هیجانی هم بازی کنم چون احساس می کنم بیشتر تخلیه می شوم.

Untitled

چرا در فضای مجازی گزیده و با احتیاط کار می کنی؟

من تا یک سال پیش اصلا در فضای مجازی به شکل عمومی حضور نداشتم. بعد از یک مدتی آنقدر تعداد صفحات فیک به نام زیاد شد و حاشیه ها و خبرهایی که در این صفحات گذاشته بودند در کنار یک سری کامنت های بد و رفتارهای زشت باعث شد که مجبور شدم یک صفحه عمومی بسازم.

اسم خودت تو گوگل سرچ می کنی؟ و به جالب ترین چیزی که برخورد کردی چه بوده؟

بله سرچ کردم جالب ترینش تیتر «عکس های نازنین بیاتی و همسرش» بود. عکس العملی هم نشان ندادم. معمولا این را برای همه می زنند و ما هم می رویم ببینیم همسرمان چه شکلی است.

10

بیوگرافی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی متولد 15 دی 1368 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد که مدتی طراح لباس و صداپیشه بوده و کار موسیقی هم کرده است. نازنین بیاتی ازدواج نکرده و مجرد است.

از مواردی که زیاد به نازنین بیاتی گفته شده شباهت او به ترانه علیدوستی است که حتی در اوایل ورود نازنین بیاتی در این عرصه بعضیا او را با ترانه اشتباه میگرفتند!

nazaninbayatitaranehalidoosti_1641921525_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها