|

"ساره بیات" با چهره خوابش توجه همه را جلب کرد؛ عاشقی شیرین خانم بازیگر با همسرش!

sareh bayat shayanews

ساره بیات که چند روزیست تبلیغ فیلم جدیدش یعنی عنکبوت را می کند به تازگی تصویری از خود در اکران این فیلم منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

ساره بیات بازیگر معروف ایرانی می باشد که در سریال های تلویزیونی دیده نمیشود و دائما یک پایش در سینماست و پای دیگرش در سریال های شبکه خانگی! این بازیگر با بازی در فیلم "جدایی نادر از سیمین" دیده شد اما شهرت چهره و نامش به یکباره با سریال "عاشقانه" بود که اوج گرفت.

به گزارش«شایانیوز» ساره بیات اما در گیسو با موفقیت آنچنانی همراه نشد و حالا به تازگی در فیلم "عنکبوت" ایفای نقش داشته و دم به دقیقه هم تبلیغ این فیلم رو تو پیجش داره!

ساره بیات از بازیگران کم حاشیه سینما می باشد که با وجود اینکه همه خانواده اش خارج از کشور بودند و هستند اما علاقه ای به پوشیدن لباس های جنجالی ندارد و هیچگاه هم با تیپ نامتعارف در مراسمات سینمایی حضور پیدا نکرده و همواره شخصیتی جذاب و به دور از حاشیه دارد.

ساره بیات به تازگی هم برای اکران فیلم عنکبوت رفته بود اما نکته ای که خیلی توسط کاربران گفته میشد چهره کم روح خانم بازیگر بود انگاری که از خواب بیدار شده، البته از نظر کاربر!

hashiyeh_1645466091_1

274461409_325932529514218_1265023289669095862_n

ساره بیات در کل حاشیه خاصی ندارد اما خب از وقتی که متاهل شده شاد تر و ملیح تر به نظر میاد. البته این تغییر خانم بازیگر در صفحه اینستاگرام هم قابل دیدنه چون فعالیتش نسبت به قبل بیشتر شده و تصاویر عشقولانه ای هم با آقای همسر که موزیسین هستند به اشتراک میزاره.

fashion.modd_1634141601_3

iran_actor_actress_1619206043

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات در روز ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده موسسه کارنامه می‌باشد که از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد و از سال ۱۳۸۴ با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت. پدر و مادرش مخالف ورودش به عرصه بازیگری بودند به همین دلیل به‌صورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود.

ساره بیات هواداران بسیاری دارد و بیش از 3.5 میلیون کاربر نیز دنبال کننده اش هستند که هیچ، کلی هم فن پیج و دوست دار دارد که تصاویرش را مثل عکسی که در ادامه مشاهده می کنید خوشکل تر و جذاب تر می کنند!

bazigaranzan___1633883772

اما علیرضا افکاری همسر ساره بیات کیست؟

علیرضا افکاری موزیسین و نوازنده ایرانی متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۶ در اصفهان است. او آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ اهل ایران در سبک پاپ و سنتی است که با خوانندگان مشهور و معروف زیادی همکاری داشته است. او سالها پیش با زهرا عاملی ازدواج کرده و یک دختر نوجوان به نام نیکا دارد.

این زوج اردیبهشت امسال و بعد از مدتی آشنایی با هم ازدواج کردند. ناگفته نماند علیرضا افکاری دو فرزند نیز از ازدواج سابقش دارد.

iran_actor_actress_1619292078

ساره بیات و رضا گلزار زوج هنری!

ساره بیات و محمدرضا گلزار روج هنری هستند که تاکنون در چندین پروژه باهم همکاری داشتند و حتی قبل از اینکه ساره بیات با علیرضا افکاری ازدواج کند شایعاتی در خصوص ازدواج گلزار و بیات هم شنیده می شد. ابتدا خیلی این صحبت ها جدی گرفته نشد اما بعد از اینکه برخی رسانه همچنین به این شایعه دامن می زدند ساره بیات با انتشار پستی در اینستاگرام خطاب به شایعه پراکنان نوشت: انسان های قوی, در مسیر تعالی و پویایی, رو به جلو حرکت می کنند و زندگی خودشان را بی دقت به نظرات پوچ دیگران ادامه میدهند.

در مسیر زندگی شان حظ می کنند و لذت میبرند. آن ها به پرت و پلا انسانهای بد طینت تبسم میزنند و همواره کار خودشان را میکنند. بدانیم نظر دادن آدم های کوچک و مریض, در روند زندگی بزرگان هیچ تاثیری ندارد. پس سرتون تو زندگی خودتون باشه و دخالت تو کار بزرگترا نکنین که بیهوده هست.

ما زندگی خودمونو می‌کنیم و شما فقط وقت تلف می کنین. احتمالا وقت آن رسیده که کمی واقع بین باشیم و گرچه که حتماً رویِ صحبتم با شمار معدودی بیکار. با احترام به طرفداران بی نظیرم که عاشقانه دوستون دارم.

ساره+بیات

mrg_sb_nrges_1630673097

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی