|

"ساره بیات" با این عکسا خواست بگه لاکچری و مایه دارن؛ چه مامان بزرگ خارجکی و خوشگلی!

sareh bayat shayanews

ساره بیات به مناسبت روز مادر عکس های از خانواده منتشر کرد که شباهت مادرش و خوشگل و خارجی بودن مادر بزرگش مورد توجه همه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
7

ساره بیات بازیگر معروف و جذاب ایرانی می باشد که واقعا هم جذابیت خاص خودش را دارد و همانند خیلی از خانم های بازیگری همچون بهاره رهنما نیست که دائما در حال تغییر و به دنبال ثروت هنگفت باشد و با توجه به خواهرش سروین بیات و خانواده و رفتاری که دارد مشخص است لاکچری طور بزرگ شده و حالا هم همان گونه زندگی می کند.

به گزارش«شایانیوز» ساره بیات بعد از ازدواج با علیرضا افکاری انگاری ظرافت زنانه اش بیشتر شد و حالا تصاویر خیلی زیبا تری از خود در کنار همسرش منتشر می کند و فعالیتش هم در صفحه اینستاگرام بیش از پیش شده. ساره بیات بازیگری با استعداد است اما ظاهرا فقط در نقش های کلاس بزار و مرفه! او در فیلم رحمان 1400 هم حضور داشت و با اینکه فیلم طنز بود اما کاراکتر ساره بیات باز هم جدی بود. وی با بازی در "جدایی نادر از سیمین" شناخته و معروف شد اما بازی اش در سریال شبکه خانگی "عاشقانه" بیشتر معروفش کرد.

از این ها که بگذریم به تازگی برای روز مادر هنرمندان زیادی تصاویر ماماناشونو منتشر کردند و ساره بیات هم عکس هایی از مادر بزرگ و مادر و خواهرش استوری کرد. اما نکته جالب چهره مامان بزرگ بود شبیه به خانم های سن بالای خارجی است و چهره ای کیوت و ناز دارند. در ادامه تصاویر خانم ها رو مشاهده می کنید.

sarehbayat__2757525422172750689_442765423

sarehbayat__2757525925371724423_442765423

sarehbayat__2757529017882449072_442765423

شب رومانتیک ساره و همسرش

ساره بیات  یکی دو سالی می شود با علیرضا افکاری ازدواج کرده است این دو نفر فارغ از هیاهوی اطرافشان به نظر زندگی خوب و آرامی ارند و از بودن در کنار هم لذت می برند. این موضوع را می توان از استوری های ساره فهمید او بعد از شب برفی تهران که چند شب پیش بود کلی عکس و ویدیو از حیاط خانه و شام درست کردنش منتشر کرد.

sarehbayat__2753421396313190109_442765423

در این بین برخی به ساره خانوم و میز شام او کنایه زدند و گفتند یه خوراک لوبیا که این همه ادا و اطوار نداره! اما احتمالاً خود ساره و علیرضا خان افکاری این موضوع را قبول ندارند از شام برفی شان بسیار لذت برند.

البته که این اولین باری نبود که ساره بیات از حیاط و خانه و زندیگی شان عکس و فیلم منتشر میکنه. وی مدتی پیش هم تصاویری برفی که احتمالا ویلای لواسان هم بوده منتشر کرد و اینجوری که خانم بازیگر نشون داد ظاهرا کمی هم قصد کلاس گذاشت را داشته اما در کل یان هنرمند با وجود سطح مالی خوبی ک دارند اما حاشیه زیادی ندارد و نمیخواهد داشته باشد.

Untitled

ساره بیات چگونه بازیگر شد؟

شروع فعالیت بازیگری ساره بیات بر می گردد به حضور او در تئاتر آن هم در سال ۱۳۸۰، او ۲ سال در زمینه تئاتر مشغول بود و با توجه به علاقه زیاد او در این خصوص در جشنواره پلیس بعنوان نفر اول بازیگر زن برگزیده شد.

ساره بیات به علت مخالفت خانواده اش با کار بازیگری او و همینطور سن کم اش، مجبور شد تا  مدتی بازیگری رو کنار بگذارد و پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در کلاس های بازیگری پرویز پرستویی شرکت کرد و در موسسه کارنامه دوره های کامل بازی را سپری کرد و به این شکل وارد عرصه بازیگری شد.

ساره بیات و مادرش ساره بیات و مادرش

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات در روز ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده موسسه کارنامه می‌باشد که از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد و از سال ۱۳۸۴ با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت. پدر و مادرش مخالف ورودش به عرصه بازیگری بودند به همین دلیل به‌صورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود.

sarehbayat__1639832769

ساره بیات و ازدواج با همسرش

اردیبهشت ماه امسال بود که ساره خانم بیات به طور رسمی با علیرضا افکاری ازدواج کرد. این دو پیش از ازدواج و برای شناخت بیشتر مدتی باهم بودند و سپس خبر ازدواج شان را اعلام کردند.

sarehbayat__1640980318

sarehbayat__1624368151

علیرضا افکاری موزیسین و نوازنده ایرانی متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۶ در اصفهان است. او آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ اهل ایران در سبک پاپ و سنتی است که با خوانندگان مشهور و معروف زیادی همکاری داشته است. او سالها پیش با زهرا عاملی ازدواج کرده و یک دختر نوجوان به نام نیکا دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    یارانه هم میگیرین؟

  • نشاط رضایی ارسالی در

    باسلام، والا ماچیز لاکچری تاآنجا که ایشان عیان کردند ندیدیم اینا دیگه همش ادا واصوله .مامان بقول خودش بینظیرش چه کاری برای اون کرده که مادرهای دیگر این سرزمین نکردند . لطفا" اینقدر به داشته هایتان غره نشید .

  • ناشناس ارسالی در

    خوشم میاد از شخصیتش

  • فاطمه ارسالی در

    حالا اگه میز شامش پر تجمل بود میگفتن خودنمایی میکنه

  • ارسالی در

    بس کنید دیگه بزارین زندگیشونو کنن این چه پُزی داشت

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها