|

تولد بازی "ساره بیات" تو یه کلابِ خفن؛ خانوم با آقاشون چه عشقی میکنن!

sareh bayat shayanews

ساره بیات بازیگر جذاب ایرانی است که به مناسبت تولد آبجی جانش سروین استوری هایی منتشر کرد که به گفته کاربران دیسکو بود!

لینک کوتاه کپی شد
3

ساره بیات بازیگر مطرح و خوش چهره ایرانی می باشد که با وجود چهره نچرالش اما زیبایی خاص خود و البته اعتماد به نفسش را دارد. وی در عرصه بازی و سینما نیز با استعداد است و با باند بازی و موارد ناجور بالا نیامد بلکه این تلاشش بود که او را شهرت رساند.

به گزارش«شایانیوز» ساره بیات در کل هنرمندی لاکچری و باکلاس است. او چند ماه پیش با علیرضا افکاری موزیسین ایرانی ازدواج کرد و ظاهرا زندگی خوب و به دور از حاشیه ای دارند. اما ساره بیات خواهری کوچکتر از خود به نام سروین بیات دارد که چند سال پیش با رضا قوچان نژاد فوتبالیست محبوب ازدواج کرد در هلند نیز ساکن هستند. سروین به تازگی 31 ساله شده و تولدش است.

ساره بیات به مناسبت گذشت یک سال از زندگی مشترکشان و همچنین تولد خواهر جانش استوری هایی منتشر کرد. در این عکس و ویدیو ها ظاهرا در فضایی مثل رستوران هستند که موزیک خارجی تولد گذاشته اند. ابتدا شک بر این بود که در خارج از کشور هستند اما این زوج به مسافرت داخلی رفته اند.

ساره بیات

ساره بیات را تا قبل از ازدواج با موهایی تیره و مشکی می دیدیم اما به محض ازدواج با علیرضا افکاری خانم بازی رنگ موهایش را به بلوند تغییر دا که واکنش های مختلفی همراه شد.

برخی از کاربران همچنان موی تیره ساره را دوست داشتند و برخی هم به شوخی می گفتند تا ازدواج کردی رنگ کردی!!!

ساره بیات

این روز ها خانم های بازیگر یا راه به راه در ارایشگاه ها هستند و یا در مطب های پزشکی و زیر تیغ عمل های زیبایی!

اما خب هنرمندانی هم هستند که همانند خانم ساره بیات نه ارایش زیادی را میپسندند و نه عمل زیبایی. یا حداقل تا به حال که انجام نداده اند!

اما مور دیگری که این روزها خانم هارو معتاد خودش کرده فیلتر های اینستایی می باشد که حتی اگر در زشت ترین حالت ممکن هم باشی با ان ها جذاب میشی اما خب به جاش اعتماد به نفستو به مرور کم خواهد کرد. این گزینه هم از مواردیه که هنرمندان خانم به وفور از آن استفاده کرده و میکنند. در ادامه نمونه ای از این فیلتر ها را ساره بیات هم مشاهده می کنید که ظاهرا خانم خانما هم از تزریق ژل لب بدشم نمیاد!

ساره بیات

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات در روز ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده موسسه کارنامه می‌باشد که از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد و از سال ۱۳۸۴ با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت.

پدر و مادرش مخالف ورودش به عرصه بازیگری بودند به همین دلیل به‌صورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود.

ساره بیات

علیرضا افکاری همسر ساره بیات کیست؟

علیرضا افکاری موزیسین و نوازنده ایرانی متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۶ در اصفهان است. او آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ اهل ایران در سبک پاپ و سنتی است که با خوانندگان مشهور و معروف زیادی همکاری داشته است. او سالها پیش با زهرا عاملی ازدواج کرده و یک دختر نوجوان به نام نیکا دارد.

ساره بیات

وی تا به حال سه بار موفق به دریافت تندیس طلایی بهترین آهنگساز از جشنواره موسیقی ما در سالهای ۱۳۹۱، ۱۳۹۳ و ١٣٩۶شده‌است. اما در مراسم دریافت تندیس بهترین آهنگساز سال ۱۳۹۱ به دلیل مشکلات ممنوع‌الفعالیتی نتوانست حضور یابد.

ساره بیات.

ساره بیات

ساره بیات

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ص .م ارسالی در

    ازبازیگران خودباخته این عصربیشترازاین انتظارنداریم،
    اکثریتشون متاسفانه کمبوددارندوسیری ناپذیرهستند
    لازم شدطلاب بیات رادرلیست سیاه خودقراردهد.

  • ناشناس ارسالی در

    چرا داری لوس میشی لوس نشو خوشم نمیاد 🤬🤬🤬😑😑😑😤😫

  • 🌹 ارسالی در

    کجا لوسه باشوهرشه سارا جون زیبایی همیشه شاد باشید بخندید 🌹👏👏👏👏👏💖💋 ساره)

  • الهام ارسالی در

    متاسفانه ایشون هیچ چیزی ندارن که دارن پوز میدن پوز چی رو داری میدی پوز شوهرتو؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    شرم کنین خجالت بکشین زنیکه سیاه زشت فاسد

  • ناشناس ارسالی در

    سره پیری و معرکه گیری

  • ناشناس ارسالی در

    سر پیری و معرکه گیری واقعا که

  • ناشناس ارسالی در

    چه خوب:)

  • م ارسالی در

    هی حالاعمل کن زیبایی وهیک لباید خدا دادی باشه فکر کنم فردا مردی همه می‌ره زیر خاک واسه چی داری خودت نابود می‌کنی سیر نمیشی دیگه سن به چهل رسید شوهرم ازت سیر میشه حالا خودت بکش مطمعن باش شدی دلقک هر روز یه جان عمل کن برو ببینیم آخرش چی میشی

  • ناشناس ارسالی در

    هرچی فساد شما آوردین تو جامعه بازیگر های کثیف

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها