|

الهام حمیدی و نیوشا خانوم خوشتیپ کرده و بدون شوهر تو مهمونی؛ لاکچری و ناجور!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی و نیوشا ضیغمی هر دو از هنرمندان قرتی سینما هستند که اتفاقا خیلی هم با هم جیک تو جیکن و به تازگی عکسی ازشون در مهمان منتشر شده.

لینک کوتاه کپی شد

الهام حمیدی بازیگر خوش چهره اما مغرور ایرانی می باشد که بیشتر او را در سریال های تلویزیونی دیده ایم نه سینما. آن هم در نقش و قالب های معصومانه و مظلوم!

به گزارش«شایانیوز» الهام حمیدی تا به حال دو بار ازدواج کرده اما شوهر اولش خیلی زود منجر به طلاق شد و خانم خانما بیست سالی مجرد ماند تا اینکه با آقای شوهر دوم آشنا شد. آن هم چه شوهری!

همسر دوم الهام حمیدی از او کوچیکتر می باشد اما خب از ثروتمندان است و زندگی مرفهی را هم برای خانم بازیگر ساخته اما با این حال الهام حمیدی در گفتگویی اظهار ناراحتی داشت و میگفت ما بازیگران صورتمان را با سیلی سرخ نگه میداریم و باید مرفه باشیم و این چیزیه که حقمونه.

اما از این ها که بگذریم نیوشا ضیغمی هم رفیق جینگ الهام خانوم هستش و اگر از دنبال کنندگان آن ها در فضای مجازی بوده باشید قرتی بودن جفتشونو دیدین و اینکه چقدر شبیه به هم هستند و اینجور که از عکساشون معلومه رفت آمد هم باهم دارند. به تازگی تصویری از الهام حمیدی و نیوشا ضیغمی منتشر شده که ظاهرا در مهمانی هستند و هر دو همراه با یک خانم بالاسره کیکی بزرگ ایستاده اند و با هم میخوان برش بزنن! از تزیینات کیک مشخصه که شاید برای افتتاحیه یک سالن آرایشی رفته باشند. در ادامه این تصویر را مشاهده می کنید.

neushaze_1643800516

niushazeighami0_1633966688

خانم بازیگر مُدل به دنیا اومده؟!

این روزا بازیگرا به خصوص خانوما چون تو کار بازیگری کم کار شدند و یا پیشنهاد ندارند مجبور به رفتن سمت کارهایی مثل بلاگری شده اند و اتفاقا پول خوبی هم درمیارن. الهام حمیدی نیز با وجود اینکه عمل خاصی روی صرتش انجام نداده و فیس ساده ای هم داره اما میکاپ غلیظ چهرشو از این رو به اون میکنه و خیلی هم به صورتش میشینه بنابراین زمان بیکاری چه کاری بهتر از مدل آرایشی و مدل لباس شدن!

همانطور که گفتیم الهام حمیدی مدل ارایشی نیز هست. خانم بازیگر سنش بالا رفته اما خب با پول میشه حتی جوان شد.

وی عمل جراحی زیبایی نداشته اما موارد زیادی را در چهره خود انجام داده که چون به صورت زیرپوستی و ریز هستند شما متوجه آن نخواهید شد تنها میفهمید که الهام حمیدی جوان و زیبا مانده!

celebfaces.ir_1562878208_2

آنچه که از الهام حمیدی فکرشم نمیکنید!

الهام حمیدی تبلیغات مانتو های گرون قیمت نیز معروف است. در تهران مزونی خفن وجود دارد که سلبریتی های خانم را دعوت به پُرو و انتخاب لباس میکند. 

الهام حمیدی از پایه ترین بازیگران در این سالن میباشد که تا به حال چند بار با قر و قمیش جلوی آینه مانتو پرو کرده و معرفی داشته. البته نه هر مانتویی! مانتو های جواهر دوزی شده و یا پر طاووس دار و ...

شاید بتوان گفت شغل دوم الهام حمیدی مدلینگ است. وی هم مدل لباس میشود و هم مدل میکاپ! اما اینکه بر چه اساس چهره و اندام این بازیگر برای مدل بودن انتخاب خوبیه خدا داند!

از این ها بگذریم الهام حمیدی در زندگی شخصی و واقعی اش شخصیتی متفاوت از نقش ها دارد. خانم بازیگر بسیار قرتی و خودشیفته می باشد و مدتی برای حاملگی اش از فضای مجازی دور بود اما بلافاصله بعد از زایمان به میادین مجازی و تبلیغات برگشت! در ادامه نمونه ای از چیزی که گفتیم را مشاهده می کنید که به مرکز خدمات ابرو رفته و یکسری صحبت که به او دیکته شده را جلوی دوربین می گوید. این سالن را مدتی پیش نیوشا ضیغمی هم برای تبلیغ و معرفی رفته بود!

mostafazamani_fanpage1_1642865919

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. وی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد را دارد. حمیدی خواهر بزرگتر دو برادرش نیز هست.

 خانم بازیگر آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

الهام حمیدی اولین بار در سال 76 وقتی که بیست ساله بود ازدواج کرد اما ان وصلت دوام زیادی نداشت و خیلی زود به طلاق رسید اما ازدواج دوم خانم بازیگر در سال 21 سال بعد در سال 97 بود که با اقایی پولدار به نام علیرضا صادقی بود که حاصل این رابطه دو فرزند بود که یکیش سال 99 به دنیا اومد و بعدی هم سال 1400!

علیرضا صادقی در کار بیزینس و تجارت فعالیت دارد و از سرمایه دارهای سرشناس تهران به شما می اید. او در کشورهای حوزه خلیج فارس به کار تجارت میپردازد و از ثروت زیادی برخوردار است.

elhamhamidiiii_1549202195

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    موزه عمل صورت!!!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها