|

"الهام حمیدی" رفت که کُپ ضیغمی بشه؛ وقتی وی قرتی بازی رو به تهش میرسونه!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی بازیگر معروف در شغل جدید خود یعنی تبلیغات و شاخ اینستا شدن درآمد خوبی داره و ظاهرا دیگه به بازیگری محل نمیده!

لینک کوتاه کپی شد
3

الهام حمیدی بازیگر معروف و محبوب ایرانی می باشد که همیشه او را در نقش هایی چادری و یا همسر پیامبران دیده ایم! البته چهره برخی بازیگران مثل خانم حمیدی تنها به نقش های معصوم میاد و چهره برخی از هنرمندان هم مثل خانم رویا نونهالی تنها به نقش های منفی و خلافکار!

به گزارش«شایانیوز» الهام حمیدی بیشتر در تلویزیون حضور داشته تا سینما و نقطه اوج و شهرتش هم با بازی در نقش همسر یوزارسیف در سریال جذاب "یوسف پیامبر" بده است.

از این ها بگذریم الهام حمیدی در زندگی شخصی و واقعی اش شخصیتی متفاوت از نقش ها دارد. خانم بازیگر بسیار قرتی و خودشیفته می باشد و مدتی برای حاملگی اش از فضای مجازی دور بود اما بلافاصله بعد از زایمان به میادین مجازی و تبلیغات برگشت! در ادامه نمونه ای از چیزی که گفتیم را مشاهده می کنید که به مرکز خدمات ابرو رفته و یکسری صحبت که به او دیکته شده را جلوی دوربین می گوید. این سالن را مدتی پیش نیوشا ضیغمی هم برای تبلیغ و معرفی رفته بود!

البته که این اولین تبلیغ خانم بازیگر نیست و او به تبلیغات مانتو های گرون قیمت نیز معروف است. در تهران مزونی خفن وجود دارد که سلبریتی های خانم را دعوت به پُرو و انتخاب لباس میکند. 

الهام حمیدی از پایه ترین بازیگران در این سالن میباشد که تا به حال چند بار با قر و قمیش جلوی آینه مانتو پرو کرده و معرفی داشته. البته نه هر مانتویی! مانتو های جواهر دوزی شده و یا پر طاووس دار و ...

شاید بتوان گفت شغل دوم الهام حمیدی مدلینگ است. وی هم مدل لباس میشود و هم مدل میکاپ! اما اینکه بر چه اساس چهره و اندام این بازیگر برای مدل بودن انتخاب خوبیه خدا داند!

manto_blogger_1634467671_1

این را هم بگوییم این روز ها حتی کاربران عادی هم سعی دارند تا در اینستاگرام کسب و کار خود را داشته باشند و حالا به هر طریق بلاگر بشن و درامد داشته باشن. حالا شما فکر کن معروف هم باشی خ ده هیچ از بقیه جلوتری چرا نباید از شهرت و جایگاهت استفاده کنی؟!

برخی هنرمندان مثل خانم لیلا حاتمی هستند که ترجیح مدن تا تو همون عرصه هنر و بازیگری فعال باشن و تو این مسائل نیان اما بازیگران زیادی هم هستند که علاقه به قرتی بازی دارن و از این راه پول دارن پارو میکنن!

4378476

الهام حمیدی خوشتیپ یا بدتیپ؟!

الهام حمیدی تو بد تیپی هم معروفه و معمولا استایل هایی متفاوت از نوع بچگانه و یا اَجق وجق رو می پسنده. البته این حس متفاوت بودن تو همه ی هنرمندا به خصوص خانم ها خیلی زیاده و ظاهرا هر شخصی که نصفه فیلم هم بازی کره باشه جو گرفته میشه و میخواد خاص بپوشه!

اما الهام حمیدی بازیگر با سابقه ای هستش که دیگه خودشو بالاتر از مردم میدونه و بر ای عقیدس که سلبریتی ها باید زندگی مرفهی رو داشته باشند! البته این تنها نظر عجیب این خانم نیست و به اینم اعتقاد داره که خوشتیپ تر از خودش ندیده!

در ادامه تعدادی از استایل ها خوشتیپ خانم بازیگر را مشاهده می کنید.

elhamhamidi_lover_1627549946

elhamhamidi_lover_1635615869

elhamhamidiiii_1486807667

elhamhamidiiii_1501871137

خانم بازیگر مُدل به دنیا اومده؟!

همانطور که گفتیم الهام حمیدی مدل ارایشی نیز هست. خانم بازیگر سنش بالا رفته اما خب با پول میشه حتی جوان شد.

وی عمل جراحی زیبایی نداشته اما موارد زیادی را در چهره خود انجام داده که چون به صورت زیرپوستی و ریز هستند شما متوجه آن نخواهید شد تنها میفهمید که الهام حمیدی جوان و زیبا مانده!

در ادامه تصویری از او را غرق در ارایش است را مشاهده می کنید. (ناگفته نماند میکاپ ارتیست این میکاپ ها خانم مریم رهنما یکی از بهترین آرایشگر های ایرانی است که میکاپ هنرمندان را انجام می دهد.)

elhamhamidiiii_1550227266

elnazshakerdoostl__1615624339

cinema.photoo_1624011008

الهام حمیدی با ارایش در گذشته الهام حمیدی با ارایش در گذشته

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. وی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد را دارد. حمیدی خواهر بزرگتر دو برادرش نیز هست.

 خانم بازیگر آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

الهام حمیدی اولین بار در سال 76 وقتی که بیست ساله بود ازدوا کرد اما ان وصلت دوام زیادی نداشت و خیلی زود به طلاق رسید اما ازدواج دوم خانم بازیگر در سال 21 سال بعد در سال 97 بود که با اقایی پولدار به نام علیرضا صادقی بود که حاصل این رابطه دو فرزند بود که یکیش سال 99 به دنیا اومد و بعدی هم سال 1400!

علیرضا صادقی در کار بیزینس و تجارت فعالیت دارد و از سرمایه دارهای سرشناس تهران به شما می اید. او در کشورهای حوزه خلیج فارس به کار تجارت میپردازد و از ثروت زیادی برخوردار است.

bazigar.ir1_1636782486

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    عقده ای

  • انسی ارسالی در

    روز به روز داره بی ریخت تر میشه

  • ناشناس ارسالی در

    اینا از اول هنرمند نبودند هنرمند نما بودند حالا هم شدن گدایان لایک

  • ناشناس ارسالی در

    سلام
    شما بانوان بازیگر ایرانی که به هر شکل ممکن تلاش میکنید چیزی شبیه روسری و چادر و حجاب مو و چهره را نداشته باشید
    خودتان را به آب و آتش میرنید ولو شده یک کلاه من درآوردی به جای حجاب رسمی داشته باشید، پس چرا بدو ورود به دنیای بازیگری، از چادر و مقنعه و لفاظی های ریاکارانه استفاده میکنید؟ بازی در نمایش های مذهبی و جنگی و عقیدتی و.... (با آن کارها)
    راه را به آزادی شخصی بانوان ایرانی می بندید و خودتان ( با این کارها ) آزادانه و با پول ملت مفت میخورید و مفت می گردید؟!!!

    • فقط خدا ارسالی در

      وقتی ماباچشم خودمون مرگ ومیبینیم ومیدونیم لباس تن ما کفن چرا باید اینجورخدا وآخرت وازیاد ببریم همه اونایی که وضع مالیه خوبی ندارن هم میتونن همچین کارایی رابکننو تن نمایی کنن وپول داربشن ولی بخاطرخدا وترس ازآخرت این کاراروانجام نمیدن دمشون گرم

  • ناشناس ارسالی در

    یک مشت بازیگر دوزاری از خود راضی و مغرور از خدا بیخبر که دنیا را فقط در قر و فر و مادیات و کلاس گذاشتن برای مردم که تا دیروز غرق در فقر بودند و حالا از روی چشم هم چشمی و غرق در حسادت نسبت به یگدیگر میخواهند برای مردم عقده گشایی های و حقارتهای خود را برای مردم نمایان و خالی کنند؛ بقول معروف گداگر معتبر شود از خدا بی خبر شود

  • احمدی ارسالی در

    این بازیگرا مسخره اش رو درآوردن
    مخصوصأالهام حمیدی....وقتی دیدم مدل لباس خارجی تک چشم رو برای خودش مانتو کرده از چشم عین چی افتاده....گوشت تلخ

  • جمیله صیامی ارسالی در

    خوش بحالشون اون لباسی که میخان میپوشن اون خودش خیلیع

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها