|

الهام حمیدی پیش آقای دکتر چه ناز شده؛ خانوم لاکشو با کراوات دُکی ست کرد!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی بازیگر معروف ایرانی می باشد که در تبلیغات فعالیت زیادی دارد اینبار هم با سیسی لاکچری در مطب آقای دکتر خوشتیپ عکس منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

الهام حمیدی بازیگر معروف و خوش چهره ایرانی می باشد که البته خانم بازیگر کسی رو روی دست خودشون نمیدونن و بر این عقیده هستند که خوشتیپ تر از خودشون ندیدن!

به گزارش«شایانیوز» الهام حمیدی از وقتی که یادمونه همیشه نقش همسر پیامبران و یا نقش هایی مثبت و مظلوم داشته اما در واقعیت دقیقا برعکس هستند و خیلی هم ازخودراضی و قرتی تشریف دارند. وی از هنرمندان مایه داری هم هستند که میگن با سیلی صرتشونو سرخ نگه داشتن! احتمالا اون خانمی هم که پشت ماشین پورشه استوری گذاشتند من بودن نه خانم حمیدی!

از این ها که بگذریم الهام حمیدی در اینستاگرام فعالیت کمی داره اما در عوض برای تبلیغات در مزون ها زیاد دیده میشه. الهام خانم عمل جراحی زیبایی نداشته اما خب موارد زیرپوستی زیادی برای بهتر شدن چهره اش انجام داده. اما به تازگی تصاویری از خانم خانما منتشر شد که در مطب آقای دکتر بودند برای همین کار و البته تبلیغ که تیپ و استایلی لوکس هم داشتند. حالا جدا از اینکه آقای دکتر جوان خیلی جذاب بودند و چشم دختران رو گرفتند، غرور الهام حمیدی و قیافه ای که گرفته بود خیلی مورد انتقاد کاربران قرار گرفت. در ادامه این تصاویر را مشاهده می کنید.

ناگفته نماند از اونجایی که هیچی از زیر چشم های تیزبین کاربران در نمیره لاک خانم بازیگر رو با کراوات آقای دکتر ست کرده دیدند.

artist.shik_1641323171

dr.farhang_zobdeh_1641233461

dr.farhang_zobdeh_1641374178

در کل بازیگران و سلبریتی های ایرانی به خصوص خانم ها دارن به مت و سوی جدید و عمیقی کشیده میشن و راه ه راه یا تو آرایشگاه ها هستند و یا در مطب های زیبایی.

جالب اینجاست که جدا از بحث تبلیغ و پول های هنگفتی که میگیرن، حتی اگه چهرشون مشکلی هم نداشته باشه بازم برای چشم و هم چشمی اینکارارو انجام میدن. البته که برخی هم تنها برای تبلیغ میرن و تو پیج معرفی می کنند و شاید هیچوقت خودشون از خدمات اون پیج معرفی شده استفاده نکنند! در ادامه سه تا از سلاطین تبلیغات و قرتی بازی را مشاهده می کنید.

دروغی کوچک که بزرگ شد

خانم بازیگر با شوهر دومش زندگی لاکچری دارد اما در بعضی از مصاحبات گله مند بود و ادعا داشت که خانه شان اجاره ای است اما بعد ها مشخص شد ماشین خانم خانما پورش است و با توجه به اینکه معتقد بود هنرمندان باید زندگی مرفهی داشته باشند ، معلوم شد زیاده خواه است و خانه اجاره ای که ازش گفته بود هم دروغ است و با نرات تند کاربران همراه شد.

elhamhamidiiiiii_1641555288

مدتی پیش الهام خانم پشت فرمان در حال رانندگی ویدیویی منتشر کرد که در اینستاگرام بسیار جنجال شد. کاربران این حرکت او را فخرفروشی دانستند. 

یکی از بحث های داغ فضای مجازی مدل ماشین این بازیگر زن بود. برخی از اخبار مدل ماشین این خانم بازیگر را مازراتی دانستند اما یکی از کارشناسن خودرو  مدل ماشین این خانم را پورشه دانست.قیمت نجومی این ماشین بسیاری از کاربران را متعجب کرد.

این خودرو قیمتی در حدود 70 میلیارد ریال دارد که همین نکته از فخر فروشی این خانم بازیگر همه مخاطبان را دلخور کرد.

ازدواج دوم خانم بازیگر با مرد پولدار 

الهام حمیدی برای اولین بار در سال 76 در سن 20 سالگی ازدواج کرد اما این وصلت دوام زیادی نداشت و منجر به طلاق شد. او بعد از بیست سال مجرد ماندن در سال 1397 برای بار دوم ازدواج کرد.

علیرضا صادقی همسر الهام حمیدی کیست

همسر خانم هنرپیشه علیرضا صادقی بوده که در کار بیزینس و تجارت فعالیت دارد و از سرمایه دارهای سرشناس تهران به شما می اید.

او در کشورهای حوزه خلیج فارس به کار تجارت میپردازد و از ثروت زیادی برخوردار است.

elhamhamidiiii_1549202195

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها