|

"قائدی و زنِ جلفش" ایرانم اومدن خوشگذرونَن؛ ستاره قیافه شوهرشم عوض کرد!

setareh masoumi shayanews

از استوری های مهدی قائدی مشخصه که همراه با همسرش ستاره معصومی به ایران آمده اند و حسابی در حال گشت و گذار نیز هستند.

لینک کوتاه کپی شد

ستاره معصومی دیگر هم اندازه همسرش مهدی قائدی معروف شده که اگر استقلالی باشید او را حتما می شناسید، غیر استقلالی هم باشید بازم احتمال اینکه خانم خانما رو بشناسید زیاده چون حواشی زیادی داشتن و دارن!

به گزارش«شایانیوز» ستاره معصومی پیجش با بیس از نیم میلیون فالوور دارد و اینکه همسر یک فوتبالیست که بعد از ازدواجش در مجازی به این تعداد دنبال کننده رسیده و بلاگرم نیست پس از کجا اینهمه سر و صدا داشه؟ چیزی جز انتشار تصاویر ناجور از خودش و دست بردن تو مسائل فوتبالی مهدی نیست. اما خانم شاخ بعد از اینکه دبی نشین شدند و به آرزویش رسید حالا با رفتار بهتری در مجازی حضور دارد و یا شاید هم اینگونه نشان می دهد. ستاره معصومی از لاکچری بازی ها و خورد و خوراک خفن و تفریحات و کادو های لوکسی که به هم میدن دائما در حال استوری گذاشته اما اینبار ویدیویی از آن ها منتشر شد که سوار بر ماشینی شاسی بلند در جاده برفی هستند و هشتگ ایرانم هم زند که نشون میده به ایران اومدن!

اما چیزی که در ظاهر آقای فوتبالیست تغییر کرده علاوه بر تیپ و استایلی که برند شد، کلاس گذاشتن وی جلوی دوربین می باشد که شاید اگر مردمی تر بود بهتر بود. خیلی از آبی ها هستند که هنوز هم مهد قائدی رو دوست دارن و حمایتش می کنند. ناگفته نماند خیلی ها هم تو این چند ماه که مهدی به امارات رفته انواع الفاظ رکیک رو نثارش کردن و گفتند افسار آقای فوتبالیست دست خانومشه!

ezgif.com-gif-maker (4)

ماجرای بوسی که مهدی وسط زمکین برای ستاره فرساد!

حالا از این ها که بگذریم ستاره معصومی همسر مهدی عشقِ دبی بود و بی حجابی حالا خانم خانما به راحتی اونور زندگی میکنه و هرچقدرم که میخواد اندامشو میریزه بیرون! وی استوری های زیادی منتشر میکنه که در جدید ترین آن ها میتوان به ویدیویی که برای مهدی گذاشت اشاره کرد.

مهدی قائدی در این ویدیو وسط بازی تو زمینه و ظاهرا برای ابراز خوشحالی به همسرش ستاره بوس میفرسته. ستاره خانم هم با انتشارش استیکر چشم و نظر میزاره که یه وقت هوادارای آبی چشمش نزنن!

اما مگر ستاره چه می کند؟ در ادامه با ما همراه باشید تا از برخی حواشی ستاره خانوم معصومی در دبی برایتان بگوییم.

ستاره که در ایران و قبل از ازدواج با مهدی قائدی یک زندگی خیلی معمولی داشت و به گفته برخی ها دستیار دندانپزشک بود. ستاره بعد از اینکه با مهدی ازدواج کرد با توجه به قرارداد 700 میلیونی قائدی با استقلال خیلی فرصت عرض اندام نداشت و شاید فقط کمی سطح زندگی اش تغییر کرد اما بعد از اینکه قائدی راهی امارات شد به یکباره همه چیز تغییر کرد و قائدی برای سال اول حضور در شباب الاهلی حدود 500 هزار دلار (15 میلیارد) دستمزد می گیرد البته این رقم برای سال دو و سوم قرارداد قائدی یک میلیون دلار هم می رسد که رقم بسیار خوب و بالایی است.

Untitled

حالا با این پول هایی که قائدی از شیوخ دبی می گیرد فرصت برای ستاره خانوم محیا شد تا زندگی لاکچری و مرفهی را شروع کند. او در یکی از بهترین برج های دبی ساکن شد و سعی کرد تا با لاکچری بازی و نشان دادن سطح رفاه بالای زندگی اش در دبی خودنمایی کند.  پیشرفت برای هر کسی که پیش بیاید اتفاقی عالیست اما اینکه دائم در حال فخر فروشی و تیکه به هوادارانی باشید که دوستداران شما بودند کمی بی انصافیست.

عشق و عاشقی مهدی با همسر بزرگتر از خودش

البته که باز خوبه مهدی قائدی با وجود سن کم و انکه فاصله سنی 7 ساله با همسرش داره و کوچکتره اما حداقل ازدواج کرده و همانند خیلی از بازیکنان که مجرد میمونن تا به راحتی بتونن به دختر بازی بپردازن نیست و ظاهرا اختلاف سنی هم مشکلی در روند زندگی و عشق این زوج ایجاد نکرده!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • رضا ارسالی در

    چرا جلوی زنتو نمی گیری؟

  • ابراهیم پاپی خانی ارسالی در

    سلام خسته نشده اید از قایدی وغیره جلف بودن ووو از مفاسدین چرا نمی نویسید آنها از پول خودشان است هر چند بازیکن ملی باید گزند دست دشمنانش ندهد ارشاد اینگونه نیست

  • ناصراکبری ارسالی در

    ادم تازه به دوران رسیده به اینهامیگن

    • ناشناس ارسالی در

      نه دادش اگر ماهم به اندازه قائدی پول داشتیم
      خوش بودیم. چیزی برامون مهم نبود

  • علی لانچیکو ارسالی در

    بیان واسه یکدفعه هم ک شده دست از نظردادن‌ ب بقیه برداریم اصلا ب منو شما چ ک داره چیکار می‌کنه پول خودشه ازجیب منوشما ک‌نمیخوره بزارین هرکاری دلش میخواد انجام بده از کجا معلوم که اگه اون پول دستومنو شما هم اگه بود همین کارا رونمیکردیم بخدا میکردیم

  • امیر عباس ارسالی در

    خدارو شکر حداقل یه تعدادی خوشن

  • ناشناس ارسالی در

    قائدی،سرت کااه رفت،تابلو زنت داستان داشته قبل تو،معلوم از خانواده ضعیف،و عقدای هست.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی