|

وقتی "مهدی قائدی" وسط زمین بازی هم هوس میکنه زنشو ببوسه؛ چشم آبی ها کور!

setareh masoumi shayanews

مهدی قائدی در جدید ترین بازیش وسط زمین فوتبال برای همسرش ستاره معصومی بوس میفرسته و خانم خانما هم واسه کور کردن چشم حسود اونو استور میکنه!

لینک کوتاه کپی شد
7

مهدی قائدی بازیکن جوان 23 ساله ایرانی می باشد که چند ماهی میشه از استقلال و آبی ها جدا شده به امارات و تیم عربی رفته تا آرزو های همسرش خانم ستاره معصومی رو برآورده کنه.

به گزارش«شایانیوز» مهدی قائدی اما از اونجایی که استعداد بالایی در فوتبال داره تو تیم الاهلی هم عملکرد خوب و چشمگیری داشته تا جایی که مدتی هم سودای اروپا رفتن تو سرش بود. اما از حق نگذریم در حال حاضر هم اگر علاقه استقلالی ها بهشو در نظر نگیریم، انتخاب درستی داشت و حالا هم خودش تو رفاه و زندگی لوکس به سر میبره و هم با فروشش آبی ها تونستن دو بازیکن دیگه هم بخرن!

Untitled (1)

حالا از این ها که بگذریم ستاره معصومی همسر مهدی عشقِ دبی بود و بی حجابی حالا خانم خانما به راحتی اونور زندگی میکنه و هرچقدرم که میخواد اندامشو میریزه بیرون! اما ستاره خانم به لطف حضور آقای شوهر و انتشا عکسای داف طور و ناجور خودش تونست پیجشو به بیش از نیم میلیون فالوور برسونه. وی استوری ها یزیادی منتشر میکنه که در جدید ترین آن ها میتوان به ویدیویی که برای مهدی گذاشت اشاره کرد.

مهدی قائدی در این ویدیو وسط بازی تو زمینه و ظاهرا برای ابراز خوشحالی به همسرش ستاره بوس میفرسته. ستاره خانم هم با انتشارش استیکر چشم و نظر میزاره که یه وقت هوادارای آبی چشمش نزنن!

خیلی ها ستاره معصومی را برای بزرگتر بودن از مهدی مسخره می کنند و الفاظ بدی هم به او نسبت می دهند اما ستاره تا به حال جواب بد و ناجوری نداده اما خب گاهی جملاتی سنگین منتشر میکنه که بازم جنبه بی ادبی نداره.

اما از اون طرف در جواب هم مخالفان و هم رقیبان استوری هایی از لاکچری بازی و تفریحاتشون منتشر میکنه. مثلا یکبار از قهوه طلایی که در کافه گرفته بودند ویدیو گذاشت و حسابی قیافه گرفت یا مثلا تا به حال ده ها بار از تراس برج بلند بالایی که توش هستند فیلم گرفته و گذاشته که نشون بده ما کجا زندگی می کنیم!

دلایل رفتار همسر آقای فوتبالیست!

برخی بر این باورند که دلیل نمایش های ستاره معصومی همسر مهدی قائدی از زندگی اشرافی و لوکس خود در دبی ذوق زدگی اوست و بعد از مدتی برای او عادی می شود و رفتار او طبیعی تر خواهد بود. همسر مهدی قائدی هم می خواهد بلاگر باشد و هم همسر یک فوتبالیست! هم در مسائل فوتبالی مهدی دخالت می کند و هم سبک زندگی خودش را به نمایش می گذارد!

گردنبندی هم که گردن آقا مهدی در تصویر پایین مشاهده می کنید کادویی بود که ستاره خانم برای تولدش همین چند روز پیش خرید و حسابی تو چشم همه فرو کرد.

varzeshgram3_1640533704

البته این را هم نباید نادیده گرفت که ستاره پیش از ازدواج با مهدی یک زندگی خیلی عادی و معمولی داشته حتی برخی رسانه ها گفته اند او پیشتر به عنوان یکی از پرسنل در یک کلینیک زیبایی مشغول به کار بود و وقتی که با مهدی ازدواج کرد از فرش به عرش رسیده و سعی دارد از این زندگی لاکچری نهایت لذت را ببرد.

1

جشن لاکچری مهدی و ستاره واسه سالگرد ازدواجشون

چند روز پیش هم ستاره و مهدی دقیقا تو روز کریسمس و سال نو میلاد دومین سالگرد ازدواجشون بود که با آتیش بازی برج خلیفه قاطیش کردن و ویدیویی جالب ساختن.  

اما نکته ای که در ویدیو و عکس سالگرد ازدواج مهدی قائدی و ستاره وجود داشت که هوادارا بهش اشارات زیادی کردند لباس جذب و خیلی بدن نمای ستاره بود که ظاهرا خانمی علاقه زیادی به نشان دادن پستی بلندی های اندامش دارد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فرشید پراورا ارسالی در

    آقا چکارشون دارین 🥰

  • ناشناس ارسالی در

    وای به این تنگ نظری
    اگرمهدی الان ازروی جوانی وحوس این زندگی راپیش میبره بخاطر دزدیدن عقل وهوشش توسط زنشه ولی این زندگی عمربلندی نداره

  • ... ارسالی در

    بجای اینکه بشینین براشون داستان بسازین براشون ارزوی خوشبختی کنین🙂💔

  • ایرانی. ارسالی در

    واقعا متاسفم برای این عقده ایی که خودش رو شهره شهر دبی کرده فکر میکنه کلاس داره مهدی قائدی کلاهت رو بزار بالاتر جوجه ملیجک بابا..

  • رضا ارسالی در

    همین چند وقت پیش یه بازیکن برای شارژ شدن بازیکنان تیم قدیمش زنش را با لباس های زننده میبرد تمرین آن تیم. این که چیزی نیست.

  • MAHORA ارسالی در

    خواهشا دست برداریم از قضاوت دیگران ما خدا نیستیم پس حق نداریم کسیو قضاوت کنیم نظر دادن خوبه اما ادبمونم حفظ کنیم نه از اونا چیزی به ما میرسه نه ازما به اونا وصلام

  • ناشناس ارسالی در

    اصلا به ما چه ربطی داره مردم چه جوری زندگی می کنن .خیلی ها به خاطر حسادت این جوری حرف میزنن اما باید یاد بگیرن قضاوت ممنوع

  • ناشناس ارسالی در

    براشون آروزی خوشبختی میکنم ولی
    خدا وکیلی این فیلم اخری چی بود؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها