|

زن خوش اندام قائدی با لباس تنگ رو اسب؛ تو که اونوری چرا فینگلیشت خرابه!

setareh masoumi shayanews

ستاره خانوم معصومی در ادامه لاکچری بازی ها و تفریحات خفنش ویدیویی از اسب سواری اش در بیابان های دبی منتشر کرد

لینک کوتاه کپی شد
1

این روزها نام ستاره معصومی بیشتر از خود مهدی قائدی بر سر زبان هاست. او که 7 سالی از ستاره اسبق آبی ها بزرگتر است بعد از اینکه با قائدی ازدواج کرد از این رو به آن رو شد. ستاره خانوم قبل آشنایی با مهدی گویا دستیار دندانپزشک بود اما حالا ساکن برجی در دبی است و هر روز از زندگی لاکچری اش عکس و فیلم منتشر می کند.

به گزارش «شایانیوز» ستاره خانوم در دبی برای اینکه از چشم مهدی خدایی نکرده نیوفتد خیلی به بدن و اندامش توجه می کند در واقع ستاره معصومی در دبی یا در خانه است یا فروشگاه و پاساژ و یا در باشگاه و مشغول بدنسازی است.

ستاره معصومی برای روزهای تعطیل و آخر هفته هم کلی برنامه خفن دارد. او به همراه دوستانش که همه هم شاخ و پلنگ هستند به سوارکاری می رود و برای اینکه مبادا کسی از آن هم بی خبر شود بلافاصله فیلم و عکس اش را استوری می کند.

setareh.masoumi_2730463904348958456_14424276718

تغییر 180 درجه ای نسبت به ایران

ستاره معصومی از وقتی که به دبی رفته اند سر تا پا "برند" پوش هم شده است. پیشرفت برای هر کسی که پیش بیاید اتفاقی عالیست اما اینکه دائم در حال فخر فروشی و تیکه به هوادارانی باشید که دوستداران شما بودند کمی بی انصافیست.

ستاره معصومی دو خواهر کوچکتر از خود و یک برادر 11 ساله هم دارد که به لطف آقای داماده فوتبالیست آن ها هم راه به راه پایشان به دبی باز شده و در حال عشق و حال هستند. 

ظاهرا این استعداد جوان بیشتر از اینکه برای خانواده خودش مفید بوده باشد برای خوشگذرانی های خانواده معصومی بوده و خواهران داف ستاره خانم هم دائما تو قیافه هستند. البته که میدونید تو اینستا همه شاخ و پلنگن ولی تو واقعیت و زندگی شخصی خودشون هیچ جای دنیارو نگرفتن!

ستاره خانوم به تازگی هم تصویری از خود به همراه خواهر زیبایش را استوری کرده اما گویا هنوز زبان انگلیسی خانوم آقای فوتبالیست کامل نشده چرا که واژه cuite (به معنی زیبا را اشتباه نوشت. 

setareh.masoumi_2700388005284106650_14424276718

ستاره خانوم از مامانش هم رونمایی کرد!

ستاره معصومی تا به حال تصاویر زیادی از خواهران و برادر خود منتشر کرده اما گاهی هم از مادرش با حجاب در ایران عکس می گذاشت، اما او به تازگی ویدیویی کوتاه همراه با مادرش استوری کرد که هر دوی ان ها بی حجاب هستند و نکته جالب اینجاست که همانطور که ستاره از فیلتر های اینستایی زیاد استفاده می کند روی مامان جان هم فیلتر گذاشته بودن که قسمتی از آن پرید و چهره واقعی معلوم بود.

البته اینکه ستاره و یا مادرش چه شکلی هستند موضوع مهمی نیست چون هر کسی زیبایی خاص خودش را دارد اما اینکه چنین شاخ های مجازی تنها از فیلتر های جذاب و پلنگ کن زیاد استفاده می کنند نشان دهنده اعتماد به نفس پایینشان  می باشد!

ستاره خانوم باردار شده؟

از این ها که بگذریم ستاره معصومی به تازگی باکس کوئسشن گذاشت تا فالوورا سوالی ازش دارن بپرسن و جالب اینجاست که تماما مواردی که ازش تعریف کردن و قربون صدقش رفتنو به اشتراک گذاشت. اما این وسط یکی از سوالا که معلومه از آشناهای ستاره هم بوده ازش میپرسه نی نی کی میاد و خانم خانما هم خیلی ریز می پیچونه.

ezgif.com-gif-maker+(1)

احتمالا آقای فوتبالیست قراره بابا بشه و این استوری هم محض رد گم کنی و شیطونی ستاره خانم معصومی بوده اما نظر خیلی از کاربرا این بود که اصلا مهدی قائدی که سنش کمه ستاره معصومی هم با توجه به این که هنوز تو حال و هوای کلاس گذاشتن و عروسکه چطور میخوان نی نی دار بشن!

البته که میدونید نظرات کاربران همیشه در صحنه بسیار تند و تیز تر از اینی بوده که ما گفتیم!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    شما چرا میسوزید خوشش میاد اینجوری بگرده . پول داری توهم برو اونجا خوش بگزرون

  • جلیلی ارسالی در

    الله اکبر... این ملت ایران خیلی بیکارن.... شما چه کار به حاملگی زن قائدی دارید.... استقفرالله حتما می خواهید بدانید چه شکلی حامله اش کرد؟
    برید دنبال زندگی خودتان... ول کن نیستن

  • راشین ارسالی در

    خواهره لب بالاش رفته تو دهنش. بابا کمتر پروتز میکردی.!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها