|

خوشگذرونی "نفیسه روشن" با ستِ کلاه و کاپشن جیغش؛ موی باز و بلوند مامانو ببین!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن بازیگر حاشیه دار ایرانی است که مدتی می شود در رامسر در حال گشت و گذار است و اینبار با تیپ قرمز مشکی و کوتاه عکس خود را منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

نفیسه روشن بازیگر پر حاشیه و نه چندان محبوب ایرانی است که البته در گذشته با نقش های آرام و دوست داشتنی که بازی می کرد خیلی ها او را دوست داشتند اما حالا با مواردی که از او در فضای مجازی دیده می شود دیگر نه تنها محبوب نیست بلکه خود را به مرور منفور هم کرده.

به گزارش«شایانیوز» این روز ها سرویس اینستاگرام همه دنیا را گرفته، ایرانیان هم از این ماجرا عقب نمانده و حسابی در حال ترکوندن تو این فضا هستند. حالا اگر بازیگر هم باشی و معروف دیگر چه بهتر ده هیچ از بقیه جلوتری! نفیسه روشن هم از هنرمندان بسیار فعال در اینستاگرام است که حتی از خصوصی ترین موارد زندگی اش هم در مجازی گفته که البته بعدش از قضاوت مرم شاکی شده. اما با این حواشی توانسته به 2.7 میلیون فالوور برسد و با انجام تبلیغات درآمدزایی کند.

از این ها که بگذریم خانم بازیگر چند وقتی است که در رامسر به سر می برد و در حال گشت و گذار است. وی جدیدا زده تو کار استایل های طبیعت گردی و کلاه و کاپشن کوتاه و...در ادامه عکس جدید او را مشاهده می کنید که چقدر هم رنگ قرمز بهش اومده!

نفیسه روشن

نفیسه و مامان جانِ مو بلوند

نفیسه روشن تصاویر زیادی هم از خانواده اش تا به حال گذاشته و از داداش های خلبانش تعریف کرده. حالا در چند روز اخیر سفرش که مشخص است عشق جانش هم حضور دارد، تصاویری از مامان خانم گذاشته و ابراز علاقه به خانواده اش می کند.

خانم بازیگر تا کی می خواهد همسر جدیدش را نشان ندهد معلوم نیست اما مشخص است که رابطه خوبی با او دارد. در ادامه نفیسه را در کنار مادر مو بلوندش مشاهده می کنید که چقدر هم واجب بوده تا مامان جان موهایشان را نشان دهند!

نفیسه روشن

عشق و عاشقی ناتمام نفیسه خانوم

اما استوری جالب نفیسه روشن بیشتر توجه کاربران را به خود جلب کرد. خانم خانما که در راه کربلا عاشق شده بودند و همانند بهاره خانم حاجی دار شدند، از همسر جدیدشون رونمایی نکردند تا اینکه به تازگی دست گل نرگسی همراه با دست مردانه استوری کرد و متنی عشقولانه هم نوشت.

نفیسه روشن

بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده وی موفق به اخذ مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی شده است. پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم‌اکنون مهندس پرواز می‌باشد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ... ارسالی در

    ب ط. چ

  • ناشناس ارسالی در

    وای چقدر چِندِشی،نتونستی دوام بیاری ماهیت زشت خودت رو بالاخره نشون دادی

  • ... ارسالی در

    سرتون تو زندگی خودتون باشه به شما چه ک کی چیکار کرده، یکم فرهنگ یکم شخصیت...

  • ناشناس ارسالی در

    شبیه موشه

  • ناشناس ارسالی در

    بابا ویلسون کنید بزارید خوش باشند چی کار به کار بقیه دارین شماا!!!!

  • ناشناس ارسالی در

    حالم ازاین سلبریتی ها به هم میخوره

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا چه وضعشه مردم دارن تو نداری خودشون میسوزن بازیگرا دارن خوشگذرانیاشون رو به رخ مردم میکشن ک چی بشه

  • T.S ارسالی در

    چرا انقد با زندگی مردم کار دارین آخه همش دنبال اینین ک کی چی پوشیده و کجا رفته عجبا زشته بخدا. حالا خودتون خیلی خوبین؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها