|

"رضا رویگری" با خانوم بازیگر چه دل و قلوه ای میدن؛ خیلی راحتیدا!

reza ruigari shayanews

رضا رویگری بازیگر معروف که در حالی وخیم است اینبار نعیمه نظام دوست به او سر زد و با کلی قربون صدقه ویدیویی منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

رضا رویگری بازیگر خوشتیپ و با سابقه ایرانی است که فیلم و سریال های زیادی از او دیده ایم و شاید دوست داشتنی ترین آن ها برایمان نقش کیان ایرانی در سریال جذاب مختارنامه بوده باشد.

به گزارش«شایانیوز» اما سال هاست که دیگر این هنرمند عزیز را در هیچ فیلم و سریالی نمیبینیم و این خود جای ناراحتی دارد که چنین بازیگرانی از عرصه دور باشند. رضا رویگری مدت زیادی است که درگیر بیماری می باشد و همین موضوع در جسم و روح او تاثیرات زیادی گذاشته تا چند وقت پیش از سینمایی ها گله مند بود تا اینکه توسط خانم خبرنگار عکس و حرفش پخش شد.

حالا از اون موقع به بعد بازیگران و عوامل سینما تند تند به آقا رضا سر میزنن و برای خودنمایی هم عکس یا ویدیویی در کنارشون منتشر میکنن که خودی نشون داده باشن. حالا نوبتی هم باشه نوبت خانم نعیمه نظام دوست بود که این روزها از حواشی دور نیست و هر چند روز با موضوعی سر و صدا دارد. اینبار هم به سراغ رضا رویگری رففت و گوشی به دست شد.

در این ویدیو خانم بازیگر رضا رویگری رو جیگر خطاب میکنه و آقای رویگری هم حسابی از خانم خانما تعریف میکنه و با کلاس صداش میکنه، نعیمه نظام دوست هم حسابی قربون صدقه میره!

اینکه سراغ بازیگر پیشکسوت میرن و برای دقایقی هم که شده دلشونو به دست میارن خیلی هم عالیست اما محتوایی که در این فیلم بود تنها دل و قلوه ای بود که بین این دو بازیگر رد و بدل شد نه هیچ چیز دیگه ای!

نعیمه نظام دوست هم که دوست صمیمی خانم بهاره رهنماست اهل حاشیه و موارد انحرافی شده تا از دید خارج نشه حالا به هر نحو.

honarmandist_1640431000_1

خوش و بِش خانم بازیگر با رضا رویگری جلو همه

اما همانطور که گفتیم سلبریتی ها میخواهند با نزدیکی به رضا رویگری خودنمایی کنند مدتی پیش هم خانم نسرین مقانلو در یک مهمانی کنار اقای بازیگر نشستن و با حالاتی بسیار صمیمی در حال خوش و بش هستند که این ویدیو با نظرات ناجور و مختلف کاربران همراه شد.

همسر خفن رضا رویگری

میان این همه سلبریتی و همکار و دوست، مهمتر از همه همسر رضا رویگری خانم تارا کریمی است که چندین ساله همراه و همدم وی می باشد و با وحود فاصله سنی 43 ساله و بیماری اقای بازیگر همچنان کنار ایشان با عشق و علاقه مانده و این چیزیست که حتی بازیگران جوان هم زود ب زود طلاق میگیرن و براشون عادی شده.

بیوگرافی رضا رویگری

رضا رویگری زاده ۶ دی ۱۳۲۵ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. او همچنین در حرفه نقاشی نیز فعال بوده و در سال‌های اخیر در نمایشگاه‌هایی در ایران و آمریکا آثارش را به نمایش گذاشته‌است.

حاصل ازدواج نخست او، پسری به نام «کیارش رویگری» زاده ۱۳۵۳ است. وی در سال ۱۳۹۱ با تارا کریمی ازدواج کرد.

IMG_20181226_085610_943

بیوگرافی تارا کریمی

تارا کریمی متولد 1368 در شیراز است، او در زمینه مدلینگ فعالیت میکرد و مدتی رو برای انجام کارهای مدلینگ در خارج از کشور سپری کرد. تارا کریمی که در زمینه مدلینگ نیز فعالیت داشته یه تازگی با همسرش به تئاتر وارد شده و گویا میخواهد در شاخه بازیگری فعالیت کند.

وی در سن 23 سالگی و در سال 1392 با رضا رویگری ازدواج کرد. ازدواج این زوج به دلیل اختلاف سنی 43 ساله رضا رویگری با تارا کریمی حاشیه ساز شد و از دیدگاه برخی نیز این ازدواج یک ازدواج نامتعارف بود.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • امین محمودی ارسالی در

    این دو سلبرتی در واقع دارن به یک پیشکسوت و بزرگ سینما احترام میزارن که سالیان سال عمرشون را در این عرصه گذراندن و ثانیٲ این در شرایطی است که حال ٱقای رویگری مناسب نیست.بهترین و زیباترین عمل اخلاقی را انجام دادن. ترویج فرهنگ محبت و فراموش نشدن بزرگان تلویزیون و سینما حتی در حالتی که ایشون بیمار هستن و از بازیگری مدتیست فاصله گرفتن.درود بر این سلبرتی های عزیز و باشعور و فهمیده.

  • محمدعلی برومند ارسالی در

    به نطرمن دیدن وشنیدن کلیپ این دونفرتاراوورضادیدن نداره شوهردزد

  • ناشناس ارسالی در

    حالم بهم خورد

  • اسی ارسالی در

    قرتی بازی؟؟!!!!
    این ابراز ارادت و احترام رو قرتی بازی میدونی؟؟!!!
    حتما خانواده شما این حرکت رو واسه شما اینجوری جا انداختن که درست نیست ، به این میگن احترام و عرض ارادت. .

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی