|

"رضا رویگری" بغل خانوم بازیگر که حسابی مانکن شده؛ چقدر زنش کم سن و با شخصیته!

reza roygari shayanews

رضا رویگری بازیگر محبوب ایرانی که این روز ها توجه بیشتری بهش میشه اینبار در پنجمین جشنواره بین اللملی فیلم پرواز دعوت شد.

لینک کوتاه کپی شد

رضا رویگری بازیگر با سابقه و بسیار محبوب ایرانی می باشد که کمتر کسی پیدا میشه که آقا رضا رو دوست نداشته و از فیلم و سریال هاش لذت نبرده باشه به خصوص نقش کیان در سریال "مختارنامه" که یک ایرانی بود و بیشترم مخاطب دوستش داشت.

به گزارش«شایانیوز» رضا رویگری در سریال خفن و طولانی " به کجا چنین شتابان" نیز نقشی منفی داشت اما باز هم مورد پسند بیننده قرار گرفت. وی صدای خوبی هم دارد و در اوایل انقلاب آوازی خواند که خیلی هم معروف شد. 

اما از این ها که بگذریم و به زندگی امروز رضا رویگری بیایم می بینیم که این بازیگر دوست داشتنی در شرایط سیار بد و دردناکی به سر میبره. وی تا مدت پیش بسیار از همکاران و مسئولین گله مند بود که به اَمون خدا ولش کردن و با وجود بیماری و نبود درآمد حتی پول اجاره خونشم نداره! تا اینکه خانم خبرنگار سری به این بازیگر عزیز زد و حسابی بر سر زبان ها انداختش اما چجوری؟

خانم خانما خودش تو عکس با ژست و لباسی شیک نشسته اند اما آقا رضا با پای خونی و عروسک به دست بودند. این تصویر در زمان وایرال بیشتر از اینکه خیلی هارو خوشحال کنه بیشتر ناراحت و عصبانی کرد که در ادامه آن را مشاهده می کنید.

وی از بازیگران خوشتیپ سینماست که متاسفانه پس از بیماری به حالاتی بچگانه افتاد.

persian_art_news_1631353830

البته این هم آمد و موجی شد تو اینستا ولی طبق معمول گذشت و همه یادشون رفت تا اینکه برای رضا رویگری بزرگداشت گرفتن و صحبت هایی هم همسر جوان وی کرد.

ظاهرا کمی به رضا رویگری رسیدگی کردن و بعد از اون هم چندین بار هنرمندان به دیدار اقای رویگری رفتن و تصاویری از او منتشر شد. این در صرتی بود که سال ها کسی از این بازیگر خبری نداشت اما از اونجایی که عادت ما ایرانیاست که تنها به یک مورد گیر بدیم برای دیده شدن خودمون ایشون هم پلی برای دیده شدن یکسری شدند.

honarnews__1636842727

style__artist_1637436507

به تازگی هم در پنجمین جشنواره بین المللی فیلم پرواز رضا رویگری نیز به همراه شهره لرستانی حضور داشت که لاغری خانم لرستانی هم مورد توجه قرار گرفت. در نظرات یکسری به لاغری خانم بازیگر اشاره کردند و برخی هم برای این حال رضا رویگری ناراحت شدند!

mashhoor_city_1642190891

اما موضوعی که همیشه برای کاربران جای سوال داشت همسر جوان رضا رویگری می باشد که با وجود بیماری این هنرمند عزیز و اختلاف سنی 43 ساله که دارند چگونه هنوز مانده و جدا نشده است؟

چیزی که در این میان مشخص است عشق و علاقه این زن جوان به همسرش می باشد که برعکس بسیاری از خانم و آقا های بازیگر که با سرعت طلاق میگیرند، او همچنان مانده.

و اما گلایه های تارا کریمی را از زبان خودش بشنوید.

1559194812_V3yC2

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • امان ارسالی در

    خانم‌ محترم که با اقای رضا رویگری ازدوج کردید یه دلیل قانع کننده بیاوریدکه چرا با ایشان ازدواج کردید خواهش می کنم مسله عاشقی را نگوید که شرایطش را ندارید تو هر جواب دیگری ازاد هستی؟؟؟؟

  • سامان ارسالی در

    نمیدونم شماها کار ندارید گیر دادید به این بدبخت ...بابا چ مشکلی داره زن جوان گرفته ..به شما چ ربطی داره طرف چیکار میکنه ..شما عرضه دارید برید 4تا زن بگیرید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی