|

خوش و بِش زیادی نزدیک نسرین مقانلو با رضا رویگری؛ خانوم حواست به یقه بازت باشه!

reza roygari shayanews

به تازگی ویدویی از نسرین مقانلو در کنار رضا رویگری منتشر شده که نزدیکی بیش از حد و خوش و بش خانم بازیگر با آقا رضا باعث حرف و حدیث هایی شد.

لینک کوتاه کپی شد
5

رضا رویگری بازیگر با سابقه و جذاب ایرانی است که علی الخصوص بعد از بازی در نقش کیان در سریال پر مخاطب "مختارنامه" بسیار بسیار محبوب تر از پیش شد.

به گزارش«شایانیوز» اما رضا رویگری در چند سال اخیر که حال وخیمی داشت و در بستر بیماری بود از دایره توجهات خارج شد و حتی مدتی کسی خبری از او نمی گرفت و به گفته خودش برای کرایه خانه اش هم مانده بود. بعد از اینکه مریضی سخت گریبان گیر آقا رضا شد دیگر پیشنهاد کاری نداشت و اوضاع مالی اش هم بسیار ناجور شد تا اینکه مدتی پیش یک خبرنگار به خانه ایشان رفت و خبر رضا رویگری را بر سر زبان ها انداخت.

البته تصویری که از او منتشر کرد با حالتی بچگانه و ناراحت کننده و پاهایی خونی بود که بیشتر کاربران را خشمگین کرد تا خبردار! بعد از آن هم عده ی دیگر برای اینکه خو را وارد بازی کنند و عکس هایی با این هنرمند عزیز گرفتند و پخش کردند. اما از این ها که بگذریم ویدیوی از رضا رویگری و نسرین مقانلو در حال دست ب دست شدن است که ظاهرا خانم بازیگر در حال خوش و بش کردن با آقا رضاست. این ویدیو به دلیل نزدیکی بیش از حد مقانلو به رویگری با انقادات تندی همراه شد.

در میان بازیگران ظاهرا روابط بسیار نزدیکی وجود دارد که پشت صحنه اتفاق می افتد و مردم از آن خبر ندارند و این تنها نمونه کوچکی بود از دو هنرمند سن دار که به راحتی در نزدیکی هم صحبت می کنند.

نسرین مقانلو هم از آن دسته بازیگرانی است که محرم نامحرم و خیلی موار را قبول ندارد. وی سال ها در آمریکا زندگی کرده و در حال حاضر هم تگزاس حضور دارد.

نسرین مقانلو

عشقِ همسر جوان رضا رویگری

اما موضوعی که همیشه برای کاربران جای سوال داشت همسر جوان رضا رویگری است که فاصله سنی 43 ساله دارند اما همچنان با وجود شرایط بد آقا همسرش در کنارش مانده است.

چیزی که در این میان مشخص است عشق و علاقه این زن جوان به همسرش می باشد که برعکس بسیاری از خانم و آقا های بازیگر که با سرعت طلاق میگیرند، او همچنان مانده.

رضا رویگری

رضا رویگری

در ادامه تصویری که اول گفتیم را مشاهده می کنید که خانم مریم ناظران خودشون خوشگل کرده نشسته اند و این هنرمند عزیز این شکلی!

رضا رویگری

واکنش کاربران به تصویر عجیب منتشر شده از رضا رویگری

انتشار این تصویر تاسف بار از بازیگر نقش کیان مختارنامه با واکنش کاربران شبکه های اجتماعی موجه شد.

با هم نگاهی می اندازیم به واکنش برخی کاربران در فضای مجازی:

farzaneh_darabi: مریم ناظران خیلی بیجا کرد این عکس رو منتشر کرد اصلا در شان آقای رویگری نیست.

miladrezza: اون چیه دادین دستش اخه تو عکس

reyhaneh_rategh76.pv: مرزهای سانسور جابجا شد.

afsaneh.baatefeh: مریم ناظران غلط کرد این عکس منتشر کرد !خوبه یکی عکس خودش وقتی حال و روز مناسبی نداره منتشر کنه ؟!

md.majiddd: به قول مدیری... این دنیا دیگه به درد نمیخوره

rominaz_seyf021: وااای چقدر خوشتیپ بود ب چ روزی افتاده..خیلی دوسش دارم.

رضا رویگری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    چرا از پاهای آقا رضا داره خون میره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی