|

قائدی رفت پیش عربا که بالا بپره خانوم خانوما کوبیدش زمین؛ خوشگلی دردسر داره!

setareh masoumi shayanews

ستاره معصومی در دبی حسابی زندگی بهش ساخته و هر روز با کلی عکس و استوری دل طرفداراش رو می بره.

لینک کوتاه کپی شد
10

مهدی قائدی این روزها خیلی عملکرد خوبی در باشگاه جدیدش ندارد و در مسابقه جام حذفی مقابل شارجه هم به همراه احمد نوراللهی جزو ضعیف ترین بازیکنان تیمش بود.

به گزارش «شایانیوز» خیلی ها ستاره معصومی را دلیل افت مهدی قائدی در امارات می دانند و معتقدند ستاره با حواشی که از طریق فضای مجازی ایجاد کرده تمرکز مهدی را برهم زده و باعث شده قائدی در لیگ امارات آن درخشش روزهای حضور در استقلال را نداشته باشد.

اما مگر ستاره چه می کند؟ در ادامه با ما همراه باشید تا از برخی حواشی ستاره خانوم معصومی در دبی برایتان بگوییم.

ستاره که در ایران و قبل از ازدواج با مهدی قائدی یک زندگی خیلی معمولی داشت و به گفته برخی ها دستیار دندانپزشک بود. ستاره بعد از اینکه با مهدی ازدواج کرد با توجه به قرارداد 700 میلیونی قائدی با استقلال خیلی فرصت عرض اندام نداشت و شاید فقط کمی سطح زندگی اش تغییر کرد اما بعد از اینکه قائدی راهی امارات شد به یکباره همه چیز تغییر کرد و قائدی برای سال اول حضور در شباب الاهلی حدود 500 هزار دلار (15 میلیارد) دستمزد می گیرد البته این رقم برای سال دو و سوم قرارداد قائدی یک میلیون دلار هم می رسد که رقم بسیار خوب و بالایی است.

حالا با این پول هایی که قائدی از شیوخ دبی می گیرد فرصت برای ستاره خانوم محیا شد تا زندگی لاکچری و مرفهی را شروع کند. او در یکی از بهترین برج های دبی ساکن شد و سعی کرد تا با لاکچری بازی و نشان دادن سطح رفاه بالای زندگی اش در دبی خودنمایی کند.  پیشرفت برای هر کسی که پیش بیاید اتفاقی عالیست اما اینکه دائم در حال فخر فروشی و تیکه به هوادارانی باشید که دوستداران شما بودند کمی بی انصافیست. در ادامه تصویر جدی خانم معصومی با مهدی قایدی را مشاهده می کنید.

نوع پوشش و حجاب ستاره معصومی هم در امارات کلاً تغییر کرد. او از وقتی دبی نشین شین رفته اند سر تا پا "برند" پوش شده و اصلاً هم به حجاب اعتقاد ندارد و بی پروا تصاویری بدون روسری و یا با یک تی ضشرت ناک در صفحه اینستاگرام خود منتشر می کند.

setareh.masoumi_2688850074502762890_14424276718

mehdighayedi10_1640975254

ستاره خانوم عاشق سوارکاری تو بیایون های دبی!

ستاره خانوم انگار به ورزش هم بسیار علاقه مند است. او باتوجه به اینکه در دبی خیلی گار خاصی ندارد برای اینکه بدنش رو فرم بمونه و با توجه به اینکه 7 سالی هم از قائدی بزرگ تر است دلی مهدی رو هم نزنه بیشتر تایم خود را به ورزش و البته حضور در سالن های آرایش و میکاپ می گذراند. البته علاوه بر بدنسازی و فیتنس ستاره معصومی به ورزش های هوازی هم بسیار اهمیت میده و پیاده روی و سوارکاری هم جزو جدانشدنی زندگی ستاره در دبی است.

setare-masomi-vaghtesobh

البته او برای سوارکاری یک اکیپ چند نفره هم دارد که همه هم شاخ و پلنگ هستند به سوارکاری می رود و برای اینکه مبادا کسی از آن هم بی خبر شود بلافاصله فیلم و عکس اش را استوری می کند.

setareh.masoumi_2730463904348958456_14424276718

ستاره هم خودش پلنگه هم مامان و آبجی هاش!

ستاره معصومی علاوه بر اینکه عکس و ویدیوهایی از خودش را در اینستاگرام منتشر می کند از خواهر و مادرش هم در اینستاگرام فیلم و عکس می گذارد. 

گفتنی است ستاره معصومی دو خواهر کوچکتر از خود و یک برادر 11 ساله هم دارد که به لطف آقای داماده فوتبالیست آن ها هم راه به راه پایشان به دبی باز شده و در حال عشق و حال هستند. 

زن+مهدی+قائدی

ستاره معصومی و خواهرانش

ستاره به تازگی هم ویدیویی کوتاه همراه با مادرش استوری کرد که هر دوی ان ها بی حجاب هستند و نکته جالب اینجاست که همانطور که ستاره از فیلتر های اینستایی زیاد استفاده می کند روی مامان جان هم فیلتر گذاشته بودن که قسمتی از آن پرید و چهره واقعی معلوم بود.

البته اینکه ستاره و یا مادرش چه شکلی هستند موضوع مهمی نیست چون هر کسی زیبایی خاص خودش را دارد اما اینکه چنین شاخ های مجازی تنها از فیلتر های جذاب و پلنگ کن زیاد استفاده می کنند نشان دهنده اعتماد به نفس پایینشان  می باشد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمد ارسالی در

    من چقد پرتم تازه فهمیدم این اسمش ستاره فامیلیش معصومیه تاحالا فکر می کردم یه کار المپیکی کرده استار یاهمون ستاره خودمون شده‌ و چون هی راجع‌به زندگی شخصیشون حرفا در میارن اونم واکنش‌هايي از خودش نشون نداده بهشون لقب معصوم دادن مجید تو نگواون یه چیزه دیگس امااین یه چیزه دیگه‌ای

  • سعید ارسالی در

    به تو چه چشم نداری پیشرفت کسی روببینی از قدیم گفتن حسود هرگز نیاسود

    • ناشناس ارسالی در

      همین شماها اگه یکی از اقوامتون یه کوچولو وضعش خوب بشه انقدر بهش تهمت وازاین حرفادمیزنین که نگو برا همین فکر میکنین همه مثل خودتونن

  • شغالی بیشنیست ارسالی در

    خدایا پیش از آنکه چیزی که به کسی بدهی ، ظرفیت داشتن آن چیز را به او عطا کن!

  • ناشناس ارسالی در

    منظورتان از گفتن خشکلی کار دست آدم میده چیه؟از خشکا منظور کیه ؟زن مهدی قایدی؟جان مرده و زندتون کوتاه بیاید این خشکله؟لا این همه عمل زیبایی هنوز قیافه گلم داره اگه این خشکله پس سحر قریشی و نیوشا ضیغمی و غیره چی هستن؟میگن اون که آب ده خورده هر کاری هم کنه باز دهاتیه

    • علی ارسالی در

      چقدر عقده ای هستی ....

  • ناشناس ارسالی در

    خبر های خوبی است عالیه 🤩🤩

  • اسلم بلوچ ارسالی در

    طرز زندگی هر کسی به خودش مربوطه به کسی ربطی نداره حالا قسمتش بوده خدا بهش داده خدا بهتر میدونه ظرفیتش چقدر هست

  • تسنیم ارسالی در

    والا بی جنبگی هم حدی داره بی غیرتی هم حدی داره

  • ایران ارسالی در

    گدا گر معتبر شود از خدا بی خبر شود

  • ناشناس ارسالی در

    همین ستاره خانوم فوتبالش رو نابود میکنه اگه نشد اینجوری

  • ناشناس ارسالی در

    تا بخواداین پوله خرج بشه دوباره یه قرداد میبنده راستی خیلی گیرمیدید به قاعدی ولش کنین تورو خدا

    • ناشناس ارسالی در

      لطفا سرتون توی زندگی خودتون باشه
      انقدر حسادت نکنید

  • ناشناس ارسالی در

    بابا این متولد ۱۳۶۴ به خدا دروغ میگن ۷ سال بزرگتره ۱۷ سال بزرگتره
    اینا ملایری هستن هیچ نسبت فامیلی با قائدی ندارن ستاره معصومی از همون دوران دبیرستانش هم دنبال این و اون بود تا بالاخره تورش یه جاگیر کرد

  • حسین اسکندری ارسالی در

    کلتونو بکنین تو زندگی خودتون به تو هیچ ربطی ندار با پولاش چیکار میکن و حجاب زنش چجوری 🖕🖕

  • رضا ارسالی در

    اون زن عابر بانک گیر آورده

  • فاطمه.م ارسالی در

    قربان عظمت خدا برم. بخداحسودنیستم ولی این بی عدالتی خدا ب یکی انقد میده مثل اینا ب یکیم مثل ماهیچی نمیده وواسه نون شبش محتاجه. بعدشم کجاش خوشگله قبل عمل دیدیمش. بیست نوع جراحی کرده باآرایش شده این. ابرو. پلک. لنز. گونه. لب.دمــــــــــــــاغ عمل شده همش. آدم درهرشرایطی هست باید اصالتشو فراموش نکنه بااین کاراش فخرفروختن میدونین چقدرگناه کرده یکی مثل من میبینه. یکی مثل هزاران مثل من میبینن میگن خدایا توکه این زندگیوندادی عیب نداره فدای سرت دیگه چرا حتی ب نون شب با2تایتیم محتاجمان کردی

  • ناشناس ارسالی در

    دارندگی جنبه میخاد که ستاره قصه ما نداشت ونداره

  • علی ارسالی در

    اگه راسته میگه بدون آرایش بیاد عکس بگیره ببین کی نگاهش می‌کنه اینها فقط عقده ای هستن و عقده خودشون رو دارن خالی میکنن

  • مصطفی ارسالی در

    دیگه سوخته

  • ناشناس ارسالی در

    خوشبخت باشن

  • س ف ارسالی در

    لطفاً کسی رو قضاوت نکنید،همیشه خواهان بهترین ها برای هم باشیم،وقتی دارن چرا عشق و حال نکنن،نوش جونشون،دمشون گرم،خدا خواسته براشون

  • کوروش کبیر ارسالی در

    چرا از اینا خبر میزارید الان مشکل مردم عزیز ایران مهمتر از لباس پوشیدن و گشتن اینهاست مهمتر از مردم زحمتکش ایران عزیزمان داریم.

  • نازنین ارسالی در

    ای خدااااا خب همه جاش عمله.اینا اگه قیافه داشتن که عمل زیبایی نمیکردن.کسی خوشکله که خوشکلیش نچرال باشه.عمل زیبایی یه میمونم خوشکل میکنه لولو باشه هلو میشه.خب خوشکله عکس قبل عملاشم بذاره قبل و بعدشو ببینینم.شرط میبندم یه عکس هم از اون دورانش نگه نداشته

  • ناشناس ارسالی در

    خدابهش‌داده‌بزارین‌لذت‌ببره‌سرتون‌به‌کارخودتون‌باشه‌آدمهای‌بیکار

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها