|

تعطیلات رویایی "ستاره معصومی" تو دبی؛ از سوارکاری با لباس باز تا تولدبازی لاکچری!

setareh masoumi shayanews

ستاره معصومی و مهدی قائدی در این یکی و دو هفته که لیگ امارات به علت عرب کاپ تعطیل بود حسابی عشق و حال کردند و خوش گذراندند.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی قائدی مدتی است که به علت تعطیلی لیگ برتر امارات به خاطر برگزاری عرب کاپ مشغول استراحت بود و شباب الاهلی در این مدت فقط یک بازی آن هم در جام حذفی برگزار کرد. قائدی و همسرش در این مدت تعطیلات حسابی خوشگذارنی کردند و آن طور که عکس و استوری هایشان نشان می داد هر شب یا مشغول رستوران و کافه گردی بودند یا در پاساژها و شهربازی های لوکس دبی مشغول خرید و چرخ زنی بودند. 

به گزارش «شایانیوز» البته این تفریحات لوکس و شاخ فقط به شب ها محدود نشد و ستاره خانوم معصومی روزها هم با برخی از دوستان نزدیکش که همه هم یا آرایشگر بودند و یا بلاگر اینستا به گردش و عشق و حال می پرداختند که آخرین آن ها هم سوارکاری رویایی ستاره و رفقایش در صحرای اطراف دبی بود.

ویدیو سوارکاری ستاره معصومی و دوستانش در دبی

حالا که عرب کاپ شنبه شب با قهرمانی الجزایر به پایان رسید و باشگاه تمرینات خود را به زودی آغاز خواهند کرد ستاره و مهدی برای حسن ختام تعطیلات لاکچری خود جشن کوچکی برگزار کردند و شب را هم با پیاده روی در یکی از خیابان های لوکس دبی به پایان رساندند.

iranian_superstar_1639926450

همان طور که گفتیم قائدی و ستاره معصومی در این مدت سرشان حسابی شلوغ بود چرا که علاوه بر عکس ها و ویدیوهای معمولی که ستاره همیشه در اینستاگرام با آن ها کلی فخرفروشی می کرد این مدت با تولد 24 سالگی مهدی قائدی هم متقارن شد و ستاره 31 ساله حسابی برای شوهرش سنگ تمام گذاشت و هرچی داف و خوشگل اطرافش بود جمع کرد و چندباری برای عشق جانش تولد گرفت.

mehdighayedi10_1638726019

خانواده ستاره معصومی همش تو راه تهران - دبی!

همان طور که گفتیم ستاره برای تولد آقا مهدی کل خوشگل مُشگلا رو جمع کرده بود که گل سرسبد این مهمون ها گندم و پریسا خواهر زن های مهدی قائدی بودند.

ستاره معصومی دو خواهر به نام های گندم و پریسا معصومی نیز دارد که هر دو هم از داف های روزرگار هستند و ظاهرا هر سه خواهر بسیار علاقه مند به چهره های پلنگ طور بوده اند و عمل های زیبایی زیادی دارند.

گندم معصومی به تازگی استوری منتشر کرد و در آن بلیط های دبی را نشان داد. خانواده معصومی مدام در حال رفت و امد و عشق و حا به لطف آقای داماد هستند که البته با توجه به آرام بودن و سن کم مهدی چنین چیزهایی هم بعید نیست!

Untitled

gandommasoumi_2661417038568141234_9756520602+(1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خوب نیست آدم اینقدر عقده ای باشه که هر کاری می‌کنه رو به اشتراک بزاره و فخر بفروشه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها