|

خوشگذرونی "سپیده خداوردی" با پالتو خَز و گرونش؛ رژ صورتیه شُل حجابه ولی خیلی نازه!

sepideh khodaverdi shayanews

سپیده خداوردی بازیگر شناخته شده ایرانی است که بسیار علاقه من به لباس است و انگاری یه جورایی اعتیاد به آن دارد!

لینک کوتاه کپی شد
1

سپیده خداوردی بازیگر خوش چهره و آرام تلویزیون می باشد که چندان در سینما جایی ندارد و بیشتر هم با بازی در سریال "آوای باران" در نقش مرضیه که لهجه ای بانمک داشت معروف شد. شاید هنوز هم خیلی ها او را با نام مرضیه بشناسند!

به گزارش«شایانیوز» سپیده خداوردی هنرمندی بسیاااار فعال در اینستاگرام می باشد که اصلا نمیدونیم اینهمه پول و وقت رو از کجا میاره. اگر سری به صفحه شخصی او بزنید میبینید که خانم بازیگر چقدر زیاد لباس دارد و تمام آن را هم با هم ست می کند و دیگر نمی پوشد! واقعا در عجبیم که حتی اگر تو کار لباس و پوشاک هم باشند باز هم اینهمه ست های متنوع و زیاد در کیف و کفش و شال و روسری و شلوار و مانتو و اکسسوری امکان پذیر نیست چه برسه به اینکه شغلی دیگر داشته باشی!

اینطور که معلومه سپیده خداوردی از هنرمندان بسیار مایه داری می باشد که علاقه شدیدی هم به لباس دارد. ناگفته نماند خانم بازیگر خیلی خیلی هم اهل گشت و گذار و تفریح است و راه به راه تو اینستا تصاویری مختلف منتشر می کند. در ادامه آخرین پست وی را همراه با دوستانش مشاهده می کنید.

سپیده خداوردی از خیلی از سبک های پوششی استقبال می کند و تکراری تیپ نمیزنه.

sepidehkhodaverdi_1641559963_2

sepidehkhodaverdi_1641559963_4

سپیده خداوردی تا اونجایی که در رسانه ها مختلف نوشتند و ما میدانیم متاهل است اما هیچگاه تصویری از همسرش در پیج به اشتراک نمیگذارد و یا بادوستانش است و یا تنها و یا با پسرش!

همین شد که خیلی از کاربران گفتن این زوج از یکدیگر طلاق گرفته اند اما هنوز چنین چیزی را سپیده خانم نه تکذیب کرده و نه تایید. 

sepidehkhodaverdi_1641398497_3

اما سپیده خانم هم چند وقتی میشه که تیپاش کمی حاشیه دار شده. به خصوص استایلی که چند روز پیش با آن در یکی از مراسمات سینمایی حاضر شد. 

ژست نامتعارف و مدل آستین او در این بین بسیار مورد انتقاد کاربران قرار گرفت. انگاری بازیگرا همه با هم مخصوصا خانوما قصد دارن تا با موارد مختلف مثل استایل یا ارایش یا عمل زیبایی و...خودشونو بیارن تو بورس و چشم ها!

Untitled

بیوگرافی سپیده خداوردی

سپیده خداوردی متولد اردیبهشت ماه 1360 بوده و دارای تحصیلات ادبیات نمایشی و کارشناسی مهندسی معدن از دانشگاه آزاد اراک می باشد. سپیده خداوردی سال ها در موسیقی فعالیت داشته و نوازنده ارکستر ملی می باشد.

ساز اصلی خداوردی پیانو است اما توانایی نواختن ساز تار و تنبک را نیز دارد و چندین تجربه با استاد محمدرضا شجریان در گروه شهناز و تورهای داخلی و خارجی داشتند.

sepidehkhodaverdi_1637314204_1

نظم خفنِ خانم بازیگر

در زندگیم نظم همیشه حرف اول را می زند به همین خاطر از دوران کودکی همیشه صبح زود از خواب بیدار می شدم و ورزش می کردم و سپس به کارهایم می پرداختم در قول و قرارهایم هم ، همیشه دقیق هستم و سر ساعت حاضر می شوم. بسیار به نظم اهمیت می دهم، این نظم را هم از پدرم به ارث بردم.

sepidehkhodaverdi_1636054296_1

در ادامه یک عکس هم از زیاده روی سپیده خداوردی در انتخاب خاص بودن لباس مشاهده می کنید که گورخر جان چقدر تو چشم است!

sepidehkhodaverdi_1634304387 (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Narges ارسالی در

    کجاشششش نازه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    با این همه آرایش و جلف بازیش😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒

  • ناشناس ارسالی در

    با شلوار پارچه ای خیلی بهتری
    مخصوصا اون شلوار ابیه

  • آریسا ارسالی در

    دوستتان دارم برنامه های عموپورنگ

  • Naser nasernamer ارسالی در

    خوشتیپ وزیبا ومثل همیشه شیک و جذاب❤️❤️🌹🌹🎸🎵🎵

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها