|

"سپیده خداوردی" ایران و اروپا رو قاطی کرده؛ خانوم چه دامن قرمزی هم پاشه!

sepideh khodaverdi shayanews

سپیده خداوردی بازیگر ایرانی است که تصاویر زیادی از خود در اینستاگرام می گذارد اینبار هم یلدا رو قاطی کریسمس کرده و پستی جدید منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
5

سپیده خداوردی بازیگر جوان و خوش چهره ایرانی است که شاید او را زیاد با اسمش نشناسید اما بازی اش را در سریال پر بیننده "آوای باران" در نقش مرضیه به یاد دارید.

به گزارش«شایانیوز» سپیده خداوردی از هنرمندان خیلی خیلی بی حاشیه تلویزیون می بشاد. اما خانم بازیگر برخلاف چهره ساده ای که دارد بسیار قرتی است و در اینستاگرام هم به شدت فعال!

وی با تیپ و استایل های متفاوتی عکس از خودش می گذارد و امکان ندارد لباسش هم تکراری باشد. شپیده خداروردی مشخصه که در این شرایط گرون بودن پوشاک که انقدر تنوع تیپ دارد، وضع مالی خوبی هم داشته باشد. البته خانم بازیگر با اینکه 1547 پست منتشر شده دارد اما حبری از شوهر جانش نیست و همیشه با پسرش عکش می گذارد! در ادامه عکس های او را با تم یلدایی مشاهده می کنید که البته بابا نوئل را هم مخلوط آن کرده!

سپیده خداوردی

سپیده خداوردی

همان طور که گفتیم سپیده خداوردی ظاهرا از بازیگران پولدار سینما است زیرا هم بسیار اهل تفریح و گردش می باشد و هم اهل خرید زیاد لباس است و از آن جایی که تعداد بسیاری از عکس هایش با استایل های متفاوت است، مشخص است که از لحاظ مالی شرایط بسیار خوبی دارد.

وی ازدواج کرده و متاهل است اما از میان اینهمه عکسی که از خودش منتشر می کند هیچگاه تصویری از همسرش دیده نشده اینکه دلیل آن چیست مشخص نمی باشد. اما به جاش علاقه بسیار زیادی به تنها پسرش سانیار دارد و گاهی تصاویری هم همراه با فرزندش می گذارد.

سپیده خداوردی

سپیده خداوردی

بیوگرافی سپیده خداوردی

سپیده خداوردی متولد اردیبهشت ماه 1360 بوده و دارای تحصیلات ادبیات نمایشی و کارشناسی مهندسی معدن از دانشگاه آزاد اراک می باشد. سپیده خداوردی سال ها در موسیقی فعالیت داشته و نوازنده ارکستر ملی می باشد.

سپیده خداوردی

ساز اصلی خداوردی پیانو است اما توانایی نواختن ساز تار و تنبک را نیز دارد و چندین تجربه با استاد محمدرضا شجریان در گروه شهناز و تورهای داخلی و خارجی داشتند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Setiya ارسالی در

    ایشون که حجابش رو رعایت کرده
    من که مشکلی توی عکس نمیبینم

  • Arashk ارسالی در

    میدونم طلاق گرفتی یقین دارم ماله خود منی ،یه روز با من عکس خواهی گرفت

  • دینا ارسالی در

    دیگه اعصاب خرد کن شدید واقعا یعنی چی که با اروپا اشتباه گرفته کجا بی حجاب عکس گرفته ؟ هنر پیشه ای عالی ❤️❤️ خوبه لباسش کاملا پوشیده است .

  • امید ارسالی در

    غرب زدگی تاکی⁦🤦🏻⁩

  • بابک ارسالی در

    به شماچه چی میپوشه.سرتون توکارخودتون باشه اون قاطی نکرده تو قاطی کردی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها