|

سپیده خداوردی هم خوب راهو یاد گرفته؛ لَوندی با تیپ باز و کوتاه تو اینستا

sepideh khodaverdi shayanews

سپیده خداوردی بازیگر پولدار ایرانی می باشد که راه به راه در حال لباس عوض کردن است و اینبار هم با استایلی جدید پست گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد
4

سپیده خداوردی بازیگر خوش چهره و شناخته شده ایرانی می باشد که البته بیشر او را در سریال های تلویزیونی دیده ایم نه سینما اما معروف ترین نقشی که به یاد دارین بازی در سریال "آوای باران" بود که مرضیه را بازی کرد و با لهجه ای که داشت موندگار شد.

به گزارش«شایانیوز» سپیده خداوردی اما این روز ها از قاب تلویزیون دور مانده در عوض تو قاب گوشی و اینستاگرام حساااابی خودنمایی میکنه و هر روز با تیپ و استایلی جدید عکساشو به اشتراک میزاره. خانم بازیگر انقدر لباس داره و هیچ وقت هم تکراری نمیپوشه که واقعا کاربران رو متعجب کرده!

سپیده خداوردی اینجور که از گشت و گذار و تیپ هایی که میزنه مشخصه که وضعیت مالی بسیار خوبی هم داره و مایه داره. وی عاشق انواع استایل هاست و از هر نوع سبکی هم استقبال میکنه. در ادامه پست جدید خانم بازیگر رو مشاهده می کنید که در کافه با یک شومیز مشکی و جلیقه چرم آن را ژستی هنری گرفته است.

sepidehkhodaverdi_1641895785_1

sepidehkhodaverdi_1641895785_2

سپیده خداوردی ازدواج کرده و متاهل است اما از میان اینهمه عکسی که از خودش منتشر می کند هیچگاه تصویری از همسرش دیده نشده اینکه دلیل آن چیست مشخص نمی باشد. اما به جاش علاقه بسیار زیادی به تنها پسرش سانیار دارد و عکس گاهی تصاویری هم همراه با فرزندش می گذارد.

sepidehkhodaverdi_1641043773_1

اما چیزی که واقعا جای سوال داره اینه که سپیده خداوردی با وجود اینکه خبری از همسر جانش نیست و خودش هم که فعالیت در بازیگری و شغل دومی ندارد پس از کجا هزینه هارو میاره!

خرید لباس خانوما همینجوریشم کلی گرونه حالا شما فکر کنید که سر تا پا سِت هم بشن و مارک پوش هم باشید!

parisa_cafe_pic_1620050131

بیوگرافی سپیده خداوردی

سپیده خداوردی متولد اردیبهشت ماه 1360 بوده و دارای تحصیلات ادبیات نمایشی و کارشناسی مهندسی معدن از دانشگاه آزاد اراک می باشد. سپیده خداوردی سال ها در موسیقی فعالیت داشته و نوازنده ارکستر ملی می باشد.

ساز اصلی خداوردی پیانو است اما توانایی نواختن ساز تار و تنبک را نیز دارد و چندین تجربه با استاد محمدرضا شجریان در گروه شهناز و تورهای داخلی و خارجی داشتند.

Untitled

Untitled

در ادامه یک عکس هم از زیاده روی سپیده خداوردی در انتخاب خاص بودن لباس مشاهده می کنید که گورخر جان چقدر تو چشم است!

سپیده خداوردی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    چه لباسهای خوشگلی طراح این لباسها چه طراحی ارائه کرده دهن آدم باز میماند بازیگرامون چه...یکی از یکی مشنگ ترومثل بچه دو ساله گوگولیا. ..اخی

  • ناشناس ارسالی در

    اینا لباس که میخرن استری میزارن به ما نشون بدن باشه بابا فهمیدیم پول دارین😑

  • ناشناس ارسالی در

    مرسی تیپ ابی
    ولی شلوار پارچه ای بیشتر از شلوار لی بهتون میاد خوشتیپ مثل همیشه

  • ناشناس ارسالی در

    کجاش خوشتیپه

  • ناشناس ارسالی در

    سپیده خانم مگر اینکه خودت به خودت بگی خوشتیپ ....نمیدونم چرا بازیگرها وقتی طلاق میگیرن شروع به خودنمایی میکنن البته اینم یک جورایی کاسبی راه انداختن چون هزار بار از بازی کردن براشون آسونتره

  • ناشناس ارسالی در

    عجب آدمایی شدن اینا مردم نون شب ندارن بخورن هر کدوم یه جوری می‌گردن که اصلا آدم میمونه اینا ایرانین یا نه خارجیا حیاشون بیشتر این خودنمایی تا چه حد و اندازه من نمیدونم یه عده عقده ای و روانی توی فضای مجازی هستن

  • ناشناس ارسالی در

    اه 😡 اینقدر پیام چرت پرت ندین بی شرمی ها

  • هادی شیردل ارسالی در

    حال بهم زنه

  • ناشناس ارسالی در

    این مدل لباسا رو ما قبلا با تیکه اضافه های پارچه هامون کاردستی با همون لباس درست میکردیم و بهشون می‌گفتیم لباس غربتی،😆😆😆😆😆

  • ناشناس ارسالی در

    مسخره و جلفن

  • سارا ارسالی در

    دلش می خواد اینطوری بپوشه

  • علی از تهران ارسالی در

    به شما چه،، جمع کنید بابا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی