|

لباس جذب و جیغ "خانم بازیگر" با این اندام توپُر و باورنکردنی؛ آرایش کیلویی چی میگه!

naeemeh nezamdoost shayanews

نعیمه نظام دوست بازیگر مطرح ایرانی می باشد که جدیدا همانند رهنما حاشیه ساز شده و اینبار هم با ارایش غلیظ و لباس صورت اش انتقاد شد.

لینک کوتاه کپی شد

نعیمه نظام دوست بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون می باشد که این اواخر روابط بسیار نزدیک و دوستانه زیادی هم با بهاره خانم رهنما دارد. نظام دوست در گذشته بازیگری بی حاشیه بود اما ظاهرا کمال هم نشینی در او اثر کرده و مدتی می شود که با موضوعات مختلف حاشیه ساز شده و دیده می شود.

به گزارش«شایانیوز» نعیمه نظام دوست از هنرمندان سنگین وزن ایرانی بود که با انجام عمل اسلیو معده وزن خود را کم کرد اما ظاهرا اینطور که در تصاویر جدیدش نشون میده دوباره کمی اضافه وزن پیدا کرده. البته این کمی که می گوییم برای خانم نظان دوست است وگرنه همچین کم هم نیست!

آرایش های بسیاااار غلیظ و ناجور نعیمه نظام دوست از مواردی می باشد که حرف و حدیث زیادی داشته. ظاهرا خانم بازیگر در هر کجا آماده عروسی رفتن هستند! اما مورد دیگری که در تصاویر پایین مورد توجه و البته تعجب کاربران قرار گرفت لباس صورتی با نیمکت ست شده خانم نظام دوست بود که اونم خیلی نظرات جالبی نداشت!

نعیمه نظام دوست

البته یکسری از کاربران هم گفتند که این لباس حتی اگر برای برنامه تبویزیونی هم باشد باز برای اندام خانم چاقی مثل نعیمه نظام دوست استایل زیبایی نیست و اصلا نشون دادن آن درست نیست چه برسه به اینکه یک درصد این لباس، تیپ عادی و اصلی این بازیگر زن در واقعیت بوده باشد! 

نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست

از آن جایی که ما بازیگران را بیشتر در فیلم و سریال ها دنبال می کنیم فکر می کنیم در واقعیت هم همان قدر ساده و بی آلایش هستند اما نعیمه خانم نمونه بارز یک بانوی هنرمند است که در اینستاگرام و واقعیت بسیار قرتی و اهل میکاپ های سنگین می باشد.

این بازیگر زن به تازگی 47 ساله شده و به مناسبت زادروزش جشن تولدی همراه با برخی همکارانش داشت که در ادامه تصاویر آن را مشاهده می کنید.

نعیمه نظام دوست

از دیگر حواشی اخیر نعیمه نظام دوست ازدواج او با داریوش فرضیایی(عمو پورنگ) بود که به دلیل تصاویر خیلی نزدیک این دو هنرمند و همکاری آن ها برای برنامه عموپورنگ ایجاد شده بود. اما ظاهرا خانم بازیگر هم از این حواشی بدش نیامد و حتی در لایو هم این مورد را تکذیب کرد اما به گفته بسیاری از کاربران شرح این موضوع در لایو بیشتر جنبه پخش و بر سر زبان ها افتادن داشت تا حل موضوع!

نعیمه نظام دوست

بیوگرافی نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست متولد 23 آبان 1353 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تصویر برداری و دیپلم علوم تجربی می باشد که در کودکی عاشق فوتبال و پست دروازه بانی بود اما حالا زیاد غصه می خورد.

نعیمه نظام دوست

شغل دوم خانم بازیگر

همان گونه که همه بازیگران در کنار کار بازی و عرصه و سینما و تئاتر شغل و درآمد دیگر نیز دارند  نعیمه نظام دوست نیز می گوید: یک مزون کوچک لباس دارم و از این طریق هر از گاهی دوستانم را می بینم ، به اندازه یک آب باریکه درآمد دارد و در فکر گسترش آن نیز هستم.

نعیمه نظام دوست و مرجانه گلچین

چرا چاق شد و چجوری لاغر؟!

چند سال قبل به دلیل یک بیماری مجبور به استفاده از کورتون شدم که همین باعث شد افزایش وزن پیدا کنم و همینجوری چاق تر شوم. مدتی بعد بالن معده هم گذاشتم اما جواب منفی گرفتم و باعث شد بیشتر از قبل هم غذا بخورم.

کاهش وزن 35 کلیویی!

در سال 96 خانم نعیمه نظام دوست 43 ساله با عمل اسلیو معده توانست تا 40 کیلو کاهش وزن بدهد که قبل از او نیز بهاره رهنما با همین عمل لاغر کرده بود.

نعیمه نظام دوست

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا که نمی‌دونم چی فک میکنن اینا ,,🤮،فکر میکنن که خیلی 🧐قشنگن انگار_ با آرایشهای کیلوی،ی شون 🥵
    دیگه بی حیایی رو از حد گذروندن 🤢
    به خدا

  • ستایش ارسالی در

    دیگه داره حالم به هم می خوره با دیدن اینا از هرچی آرایشه بدم اومده بابا چه خبرتونه چندشا

  • زهره ارسالی در

    از شما ها خیلی شکیل تریم ولي هیچوقت خود مون رو در معرض نمایش قرار نمیدیم

  • با حیا ارسالی در

    هنوز هم خیلی چاقه اعتماد به نفس کیلویی چند

  • ناشناس ارسالی در

    یعنی چی الان؟😐
    هرکس آرایش کنه خوشگل میشه😐🖕

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی