|

"الهام حمیدی" شوهر دوم چه بهش ساخته؛ خانوم دیگه هیچ وقت بدون آرایش نباش!

Elham hamidi shayanews

الهام حمیدی جزو بازیگران خوش چهره است که البته خیلی هم دست به آرایشش خوب است و شاید به سختی بتوانید تصاویر بدون میکاپ خانوم را پیدا کنید.

لینک کوتاه کپی شد
4

الهام حمیدی بازیگر معروف و خوش چهره ایرانی است که البته از نظر خودش در چهره و تیپ خیلی عالی تشریف دارد! وی سال هاست که در سینما و تلویزیون می باشد و اغلب هم نقش هایی آرام و مظلوم را ایفا می کند.

به گزارش «شایانیوز» به تازگی تصاویری از الهام حمیدی بدون آرایش منتشر شده که در نوع خود بسیار جالب است. این تصاویر به خوبی سن 44 سالگی الهام خانوم را نشان می دهد.

الهام+حمیدی

ezgif.com-gif-maker

همان طور که گفتیم الهام حمیدی اغلب به دلیل نوع تیپ هایی که میزند مورد انتقاد کاربران قرار می گیرد. وی بسیار علاقه مند به میکاپ های تند و غلیظ است که چهره نچرال و ساده ای که در تلویزیون می بینید را از این رو به اون رو می کند.

الهام حمیدی باوجود اینکه در اینستاگرام بیش 3 میلیون فالوور دارد اما فعالیت کمی دارد به جایش خانم بازیگر در مزون های لاکچری رفت و آمدش فراوان است. در ادامه تصویری از او را غرق در ارایش است را مشاهده می کنید تا بعد تر از قر و اطوار خانم بازیگر بیشتر بگوییم.(ناگفته نماند میکاپ ارتیست این میکاپ ها خانم مریم رهنما یکی از بهترین آرایشگر های ایرانی است که میکاپ هنرمندان را انجام می دهد.)

elhamhamidiiii_1550227266

elhamhamidiiii_1547444454قر و قمیش خانم بازیگر برای مزون و درآمد!

گفتیم که الهام حمیدی جدیدا خیلی در مزون ها دیده می شود که در حال پرو لباس و قر و قمیش جلوی آینه است. البته او در پیج خودش اهل تبلیغات مثل بهاره خانم رهنما نیست اما پول خوبی را در قبال این پرو های لباس میگیرد چون از شهرتش در حال استفاده است. ناگفته نماند این بازیگر زن علاقه زیادی به استایل های خاص و پر زرق و برق دارد.

خودنمایی الهام خانم حمیدی با ماشین لاکچری اش!

الهام حمیدی برای اولین بار در سال 76 در سن 20 سالگی ازدواج کرد اما این وصلت دوام زیادی نداشت و منجر به طلاق شد. او بعد از بیست سال مجرد ماندن در سال 1397 برای بار دوم ازدواج کرد.

elhamhamidiiii_1599237864اما مدتی پیش الهام خانم پشت فرمان در حال رانندگی ویدیویی منتشر کرد که در اینستاگرام بسیار جنجال شد. کاربران این حرکت او را فخرفروشی دانستند. 

یکی از بحث های داغ فضای مجازی مدل ماشین این بازیگر زن بود. برخی از اخبار مدل ماشین این خانم بازیگر را مازراتی دانستند اما یکی از کارشناسن خودرو  مدل ماشین این خانم را پورشه دانست.قیمت نجومی این ماشین بسیاری از کاربران را متعجب کرد.

این خودرو قیمتی در حدود 70 میلیارد ریال دارد که همین نکته از فخر فروشی این خانم بازیگر همه مخاطبان را دلخور کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • رویا ارسالی در

    اول خاک توسرشما بعداونا بعدما شما واسه اینکه کاری جز نمایش ادا واطوارها ولوسزبازیهای مشتی جلف وازخدادور روندارید اونا که کارشون نمایش دادن ۷ودشون واسه پول درآوردن شده وما که مجبوریم جای اخبارسیاسی اقتصادی فرهنگی اجتماعی هرروزشاهد خوشگذرونی های مشتی افرادجلف که باجمهوری اسلامی وارمانهاش هیچ سرسازگاری روندارند ببینیم بس کنید اونا خجالت نمیکشندشما بکشید اونا کوتاه نمیان شما بیایید کم اینها روالگوی بچه های بدبختمون کنید کمی هم به افرادی فکرکنید که‌نون شب ندارند بخورند وشکم‌گرسنه سربه بالش میزارند بخدا که عذاب شماها کم‌ازعذاب وخطای شماها کمارازخطای آنان نیست چون آنان کارخودشان رامیکنند ولی شما هم فضولی هم تبلیغ وهم‌ترویج فساد ....خدابه دادمان برسد خداااااا

  • مهدی کریمی ارسالی در

    الان این پسرش الهام حمیدی شوهرش چرا تو عکس نیست واقعا با این پسر خوب مونده

  • ناشناس ارسالی در

    جالبه برخی آدمها فکر می‌کنند سلامت روح و روان در سوار بودن بر ماشین بسیار گران قیمت هست،که واقعا مشخص نیست چنین ماشینهایی با چه درآمدی به دست آمده اند،اصالت، گران ترین دارایی آدمی ست،در هر زمان،در هر دوران.

  • دنیا ارسالی در

    ای بابا مادر بزرگ منم این همه عمل کنه و سه کیلو آرایش کنه از الهام حمیدی قشنگتر میشه فکر کرده خیلی شاخ شدی نه بدبخت خودتون را به نمایش گذاشتید اینا نه فخر فروشی نه دارندگی اینا بی فرهنگی و ندید بدید بودن شما را نشون میده گدا گشنه ها با پول مردم پز دادن داره برو حیا و عفت را یاد بده به مردم یه روزی الگو بودی حالا هیچی نیستی وای بر شما و اون شوهران بی غیرت شما حتما از جاهای دیگه تامین میشن که واسشون مهم نیست زنش ناموسش این شکلی عکس به نمایش میزاره واقعا جای تاسف داره

  • بیگانه ارسالی در

    بی حیا بودن عکس انداختن داره شما بازیگرا همتون فقط از اتاق خوابتون هنوز فیلمو عکس به نمایش و حراج نداشتید اینم هنوز دیر نشده بابا برید یه گوشه قبر خودتون را بکنید حال به بهم زن شدید واسه همینه مردم ماهواره را به تلویزیون دیدن ترجیح میدن

  • ناشناس ارسالی در

    بعد از بهاره رهنما چشممون به جمال شما روشن... واقعا خجالت نمیکشین توی این اوضاع مملکت که همه زیر فشار و بدبختی هستن شماها عکس مال و منالتون رو به نمایش میذارین واقعا که

  • م ارسالی در

    سلام چون بد قیافه میشین باید همیشه آرایش،کنید.

  • ایه ارسالی در

    سلام من موندم بازیگر های ایرانی همه به جز مد کار دیگه ای ندارن؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی