|

استوری حرف و حدیث دارِ "نعیمه نظام دوست" برای طارمی؛ رابطشون چجوریاست؟!

naeemeh nezamdoost shayanews

نعیمه نظام دوست بازیگر مطرح ایرانی است که ظاهرا رابطه ای صمیمی با مهدی طارمی فوتبالیست دارد و همین موضوع باعث ایجاد سوال برای کاربران شد.

لینک کوتاه کپی شد

نعیمه نظام دوست بازیگر شناخته شده و طنز ایرانی است که ظاهرا رفاقتی صمیمیانه هم با بهاره خانم رهنما دارد و اهل قرتی بازیست!

به گزارش«شایانیوز» نعیمه نظام دوست بیشتر در سریال های تلویزیونی بازی می کند و کمتر برای سینما انتخاب می شود. وی اولین بار با بازی در فیلم "توفیق اجباری" دیده شد که بسیار هم تپل و درشت اندام بود اما همانند مهران غفوریان وزن زیادی را کم کرد. خانم بازیگر بسیار علاقه مند به آرایش های غلیظ  است و تیپ های رنگی زیادی می زند اما مثل رهنما اَجق وجق نیست و بهش میاد.

اما از این ها که بگذریم از آنجایی که سلبریتی ها با هم در ارتباط هستند و یهو افرادی را در فوتبال با بازیگران با هم می بینیم شاخ در می آوریم اینبار هم می خواهیم از رابطه نعیمه خانم با مهدی طارمی بگوییم. در سال 98 آقا مهدی که ظاهرا شوخی با خانم بازیگر داشته برای تولدش استوری می گذار و او را ننه خطاب می کند، حالا پس از دو سال نعیمه در جواب به این شوخی مهدی را پسرم صدا می کند که این موضوع خیلی ها را متعجب کرد و جای سوال داشت.

نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست

بیوگرافی نعیمه نظام دوست 

نعیمه نظام دوست متولد 23 آبان 1353 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تصویر برداری و دیپلم علوم تجربی می باشد که در کودکی عاشق فوتبال و پست دروازه بانی بود اما حالا زیاد غصه می خورد.

در یک خانواده 6 نفره با اصالت گیلکی در شهر تهران به دنیا آمد و در بین چهار خواهر فرزند سوم می باشد که سال ها پیش پدرش را از دست داده است.

شوخی مهدی و نعیمه

از اونجایی که مهدی طارمی هم متولد 1371 می باشد و با خانم بازیگر اختلاف سنی 18 ساله دارند تا حدودی میشه مادر و پسر خطابشون کرد که البته ما دقیق که از شوخی بینشون خبر نداریم به همین دلیل باعث حرف و حدیث پشت سرشون میشه!

نعیمه نظام دوست

شغل دوم

یک مزون کوچک لباس دارم و از این طریق هر از گاهی دوستانم را می بینم ، به اندازه یک آب باریکه درآمد دارد و در فکر گسترش آن نیز هستم.

همسر نعیمه نظام دوست

تا به امروز هیچ خبر رسمی مبنی بر ازدواج نعیمه نظام دوست منتشر نشده است و خانم بازیگر تا کنون ازدواج نکرده و مجرد است.

نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست چند کیلو است و علت چاقی نعیمه نظام دوست؟

راستش من به طور ناگهانی اضافه وزن پیدا کردم البته این چاقی من به بازی در نقش خاصی هم مرتبط نمیشه و کاملا شخصی اتفاق افتاد من یه زمانی به دلیل بیماری که داشتم مجبور شدم از آمپول کورتون استفاده کنم و همین موضوع در چاقی و اضافه وزن من مؤثر بود و وزن من به 120 کیلو هم رسید.

تلاش و اشتباه نعیمه نظام دوست برای کاهش وزن با عمل بالون معده

سه سال پیش عمل بالون معده را امتحان کردم که واقعا تجربه بدی بود. در حالت طبیعی و استاندارد بالون باید تا شش ماه در بدن باقی بماند اما متاسفانه دکتر من با بی تفاوتی و بی دقتی خارج کردن بالون از داخل بدنم را فراموش کرده بود! بعد از هشت ماه خودم با او تماس گرفتم و در مورد خارج کردن بالون از معده ام سوال کردم که پزشکم در کمال تعجب گفت:من این موضوع را فراموش کرده بودم! شما باید زودتر برای خارج کردن بالون اقدام می کردی! اکنون احتمالا معده و روده ات با مشکل مواجه شده است.

این بی احتیاطی باعث شده بود در اثر حضور بیش از حد استاندارد بالون در معده ام، حجم آن افزایش پیدا کرده و در نهایت نه تنها این عمل به کاهش وزنم کمکی نکرد، بلکه چند ماه بعد 20 کیلو دیگر هم به وزنم اضافه شد.

نعیمه نظام دوست

کاهش 35 کیلویی

در سال 96 خانم نعیمه نظام دوست 43 ساله با عمل اسلیو معده توانست تا 40 کیلو کاهش وزن بدهد که قبل از او نیز بهاره رهنما با همین عمل لاغر کرده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها