|

خوشگذرونی "مارال خانم و آبجیش" تو یه کاخ مجلل با حجابی که وا رفت؛ چه شیطون شدی!

maral farjad shayanews

مارال و مونا فرجاد دو خواهر بازیگر هستند که ظاهرا هر دو مجارستان حضور دارند و عکس هایی هم در یک کاخ مجلل منتشر کردند.

لینک کوتاه کپی شد

مارال فرجاد بازیگر معروف ایرانی است که البته چون در خانواده ای هنری بزرگ شد و خواهر و پدرش هم بازیگر بودند نقش زیادی در شهرت هم داشتند. مارال فرجاد مدتی می شود که در مجارستان حضور دارد اما هنوز حرفی از مهاجرت نزده است.

به گزارش«شایانیوز» مونا فرجاد خواهر بزرگتر مارال است که از حواشی بسیار کمتری برخوردار می باشد و در کل روحیه آرام تری هم دارد. البته فرجاد ها در کل از بازیگران خفن سینما محسوب نمی شوند. مارال فرجاد در حال حاضر بیش از 700 هزار دنبال کننده دارد که اغلب هم دوست دار خانم بازیگر هستند.

اما مونا و مارال به تازگی تصویری از خود منتشر کردند که از کپشن مونا و کاخ خفنی که در آن عکس گرفته اند مشخصه که در ایران نیستند. مارال خانم که در چن اه اخیر حسابی گشت و گذار بودند اما خواهرش به تازگی پیش او رفته است. در ادامه پست های جدید دو خانم بازیگر را مشاهده می کنید که هیچکدام هم لوکیشن نزدند. تیپ جذاب و لبخند شیطون مارال فرجاد در این عکس با نظرات جالب کاربران همراه شد.

مارال فرجاد

مونا هم با انتشا تصویری از خود نوشت:

به وقت زندگی با مارال جان‌

روزها از پی هم میگذرند و تنها خاطره ای از یک صدای خنده، از یک نگاه و یک احساس تکرار نشدنی در ذهن باقی می ماند ولی با مارال روزها را گذراندن پر از خاطره است لحظه به لحظه در ذهن ثبت میشه و تا سالها با خاطرات خوب با او‌بودن میشه روزگار گذروند. عکس را هم مارال جان برداشته با تلاش فراوان که کسی در کادر نباشه

مونا فرجاد

سَر و سِر مهراب و مارال

مارال فرجاد رابطه خوبی هم با آقای مهراب قاسم خانی دارد. ظاهرا روابط ان دو بیشتر از دو دوست و همکار است و اینطور که معلومه در آینده ای نه چندان دور باید منتظر ازدواج آن ها هم باشیم.

اما مهراب قاسم خانی تا به حال دو ازدواج نا موفق هم داشته و از هر زنش هم یک فرزند دارد! احتمالا اگر با مارال هم وصلت کنند یک فرزند هم از ایشون خواهند داشت. در ادامه تصویری از مارال و مهراب و فرزنان آقای نویسنده مشاهده می کنید که به سفر قشم رفته اند.

مارال فرجاد

مارال فرجاد

اما از این ها که بگذریم بازیگران ایرانی همانند خارجی ها علاقه دارند تا در پوشش و استایل خاص باشند اما چون دست و پایشان بستس و محدودیت در حجاب و فرهنگ دارند به نوعی دیگر این موضوع را نشان می دهند.

البته که خانم های بازیگر در حال حاضر کم از دیگر کشور ها ندارد و حتی گاهی بدتر و اروتیک تر هم تیپ میزنند!

مارال فرجاد در کنار همسر پیمان قاسم خانی
مارال فرجاد در کنار همسر پیمان قاسم خانی

مارال فرجاد

بیوگرافی مارال فرجاد

مارال فرجاد متولد مرداد 1361 در تهران، بازیگر است .مارال فرجاد فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی است. اصالتا اهل مرند و ترک زبان می باشند. او بازیگر را از سال 1377 با حضور در مجموعه کت جادویی ساخته محمدحسین لطیفی در تلویزیون آغاز نمود. 

مونا فرجاد خواهر بزرگتر مارال است و جلیل فرجاد نیز پدر اوست که هر دوی آن ها نیز بازیگر هستند. فرجاد ها از بازیگران درجه یک نیستند اما در کل این خانواده را می توان جزو کسانی دانست که هنر در پوست و خونشان است.

مارال فرجاد

مارال فرجاد

مارال فرجاد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی