|

خوشگذرونی "مارال و زنِ پیمان" تو بارسلونا؛ چه دامنِ کوتاه ستی هم زدن!

maral farjad shayanews

مارال فرجاد که در حال جهان گردی است اینبار تصویری از خود در کنار همسر پیمان قاسم خانی در اسپانیا منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

مارال فرجاد بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون است که بیشتر او را با بازی در سریال های تلویزیونی دیده ایم تا سینما. اما ایفای نقش وی در فیلم «خوب بد جلف» با آرایشی بسیار غلیظ کاربران را متعجب کرد.

به گزارش«شایانیوز» مارال فرجاد مدت زیادی می شود که در خارج از کشور و در مجارستان حضور دارد. ابتدا با عنوان تفریح رفت و اما حالا ماه هاست که در این کشور مانده و اتفاقا بسیار هم اهل گردش و تفریح است. اما از آن طرف میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی که در اسپانیا حضور دارد رابطه ای بسیار صمیمی با مارال خانم دارد.

البته این صمیمیت تنها بین این دو خانم نیست و پیمان و مهراب هم بسیار بسیار با مارال راحت هستند و تصاویر دست دور کمر زیادی هم دارند. اما مارال فرجاد که در مجارستان بود به تازگی تصویری در کنار میترا منتشر کرد که در بارسلونای اسپانیا حضور دارند.

مارال فرجاد و میترا ابرهیمی

اما از آنجایی که مارال و مهراب مجرد هستند و رابطه ای نزدیک هم دارند برخی کاربران در فکر جاری بودن این دو خانم هستند که البته هنوز در حد شایعه است و چیزی از سمت خودشان تایید نشده.

اما مور دیگری که توجه کاربران را به خود جلب کرد ست لباس مارال و میترا می باشد که همسر آقای بازیگر با پاهایی برهنه است اما مارال چون قرار است ممنوع الکار نشود و حرف و حدیثی هم پشتش در نیاید همچنان با احتیاط حرکت می کند.

مارال فرجاد

از طرفی هم خانم و ها و آقایان بازیگر چه در فضای سینما و چه در زندگی شخصی زیادی با هم راحت هستند نمی توان آنقدر ها کسی را به کسی چسباند و ممکن است این صمیمیت بیش از حد برای مردم غیر عادی باشد و برای آن ها عادی!

مارال فرجاد

رقابت در شُل حجابی میان خانم ها بازیگر

قشر بازیگران حتی اگر اعتقادات قوی هم داشته باشند اما به دلیل محیط سینما کم کم به سمت کم حجابی و حتی مسائل دیگر کشانده می شوند. حال اگر نگاهی به صفحات اینستاگرامی این عزیزان بی اندازید متوجه این موضوع خواهید شد، به خصوص با رقابتی که در فضای مجاز به وجود آمده و حالا دیگر اگر خانمی کم ارایش کند و یا لاکچری و بی حجاب نباشد از قافله عقب مانده!

مارال فرجاد

مارال خانم مدل میشود!

مارال چندی پیش در هفته مد و فشن بوداپست شرکت کره بود. (البته نه به عنوان مدل بلکه تماشاچی)

مارال خانم فرجاد انگار به بحث طراحی لباس و مد بسیار علاقه مند شده خودش هم سعی می کند لباس و پوششی که انتخاب می کند جذاب و در عین حال خاص باشد. او به تازگی پستی جدید در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که یک توربان بسیار زیبا به سر دارد و تیپ مشکی که زده مارال را بسیار جذاب و دلنشین کرده است.

مارال فرجاد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • نیما ارسالی در

    آخه بابا جونش افکار قدیمی درآمده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی