|

وقتی "لیلا خوشگله" گوشی لاکچریشو می کنه تو چشم همه؛ بابا شاسی سوار باکلاس!

leila otadi shayanews

لیلا اوتادی بازیگر جذاب سینما تصویر جالب از گوشی لاکچری و البته موهای خوشگلش در اینستاگرم منتشر کرد

لینک کوتاه کپی شد
1

لیلا اوتادی از بازیگران خوشگل سینماست که می توانست به راحتی با حاشیه و چهره اش همانند سحر قریشی به شهرت خیلی بیشتری برسد و در کنار بازیگری شاخ اینستاگرام هم باشد. اما اوتادی فقط به هنر و استعداد خود اکتفا کرد و سعی کرد در حرفه بازیگری پیشرفت کند.

به گزارش «شایانیوز» لیلا اوتادی از فعالان اینستاگرام است و بیش از 2 میلیون دنبال کننده نیز دارد. خانم بازیگر اغلب اهل فخرفروشی نیست اما به تازگی تصویری از گوشی لاکچری و موهای خوشگلش در اینستاگرام منتشر کرد که به نظر جنبه کلاس گذاشتن دارد. 

ac-image-LR1638423231rn

البته به این عکس ویدیو استوری شده خانوم بازیگر در ماشین باکلاس و ساندروف دارش را هم اضافه کنید.

لیلا اوتادی گران ترین بازیگر زن سینما بود؟

سال 89 بود که خبری در رسانه ها پیچید که لیلا اوتادی را با دریافت دستمزد ۷۵ میلیون تومان برای ۲۵ روز بازی در فیلم پیتزا مخلوط ساخته (حسین قاسمی‌جامی) گران‌ترین بازیگر زن سینمای ایران نامیدند.

لیلا اوتادی در ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ با حضور در برنامه تلویزیونی «هفت» که اختصاص به مسائل روز سینمای ایران دارد، در حضور مهدی ودادی، کارگردان فیلم زن، مرد، زندگی یادآور شد:

«شایعاتی مبنی بر این‌که من گران‌ترین بازیگر سینمای کشور هستم گاه در فضای اینترنتی منتشر می‌شود که صحت ندارد و عده‌ای به دشمنی قصد دارند مرا گران‌ترین بازیگر سینمای ایران معرفی کنند، در صورتی که این امر درست نیست. … به نظرم این حرف‌ها شایعات اینترنتی است که تنها از جانب دشمن شکل می‌گیرد.»

leilaotadii_1523586727

اوتادی در مورد دستمزد خود گفت:«مردم بهتر از همه دستمزد من را می‌دانند. شایعات مبنی بر بالا بودن دستمزد من برای خودم هم تازگی داشت و هم عجیب بود. اصلاً این‌طور نیست و فکر می‌کنم یک عده با من دشمنی دارند. آقای ودادی نیز می‌تواند این مسئله را تأیید کند.»

او همچنین در یکی از قسمت‌های برنامه دورهمی که به‌عنوان مهمان حضور داشت، این شایعه را تکذیب کرد.

افشاگری لیلا اوتادی درباره فالوورهای چهره ها

لیلا اوتادی زمانی که به رکورد ۲۰۰ هزار فالوئر در بین بازیگران ایرانی دست پیدا کرد نوشت:

«بیشتر از نصف فالوئرها جعلی و فیک هستن! من هیچ‌وقت براى اینستاگرام خودم فالوئر خریدارى نکردم چون دوست داشتم طرفداران واقعی‌م اینجا باشن و در ضمن احترام به شعور مخاطب براى من همیشه ارزش بالایى داشته و داره، مطمئنا شما عزیزان اونقدر باهوش هستین که متوجه بشین امکان نداره یه هنرمند و یا خواننده هالیوود با ۷ میلیارد مخاطب و هوادار در دنیا، تو اینستاگرامش ۲ میلیون فالوئر داشته باشه و هنرمند سینمای ایران با نهایتاً ۶۰-۷۰ میلیون مخاطب، همون تعداد یا حتى بیشتر از بازیگر مشهور هالیوود فالوور داره!»

leilaotadii_2491649189553033833_417939960

لیلا اوتادی: زن ها دستگاه تولید مثل نیستند!

لیلا اوتادی عمولا در مسائل سیاسی کشور اظهار نظرات جنجالی و تندی دارد. او جزو بازیگرانی است که بی ترس اعتراضش را اعلام می کند. اوتادی چندی پیش نسبت به قوانین جدید کشور واکنشی تند به مسئولان داشت.

Untitled (2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا کارنامه رو تو مدرسه به مادر نمیدن - چقدر بد و عجیب !!!

  • ناشناس ارسالی در

    لیلا جان دیگه تو گاندو نیستی؟ چرا

  • شومّول باش ارسالی در

    این صبا راد هم فقط بلده لب و دهنشو بصورت کشیده نشون مردم بده حال بهم زن

  • ناشناس ارسالی در

    زیبا و بی حاشیه ب این میگن بازیگر❤👌

  • قدرت طهماسبی ارسالی در

    چرا فوتبالیست و بازیگر باید اینقدر حقوق و دستمزد بگیره ،مگر چکار می کنند ،بقیه مشاغل یعنی هیچ ،بابا این عدالت نیست ،منطقی و عقلانی نیست و مورد تایید قانون هم نباید باشد

  • علیزضا ارسالی در

    سلام لیلا خانم همیشه در زندگی شاد وموفق وپیروز باشی 🥰😘😘😘😘😘😘😘😘😘🤗

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها