|

سلفی صاف و براق شبنم قلی خانی و لیلا اوتادی؛ ته افکت را درآوردند!

shabnam gholikhani shayanews

شبنم قلی خانی و لیلا اوتادی سلفی گرفتند که در آن صورت هر دو نفر بسیار صاف و براق است که بهتر بو از فیلتر کمتری استفاده می کردند.

لینک کوتاه کپی شد

شبنم قلی خانی و لیلا اوتادی هر دو بازیگرانی جوان و زیبا هستند که اهل حواشی و کارهای غیر عادی هم نیستند. 

به گزارش «شایانیوز» شبنم قلی خانی فعالیت زیادی در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام نیز دارد و مشخص است علاقه زیادی هم به تفریح و خوشگذرانی و ثبت لحظاتش دارد. شبنم قلی خانی و لیلا اوتادی به همراه یک آقا سلفی سه نفره گرفتن که در این عکس صورت هایشان بسیار صاف و براق افتاده است و بهتر بود خانم بازیگر از فیلتر کمتری برای عکسشان استفاده می کرد. این عکس را شبنم قلی خانی و لیلا اوتادی همزمان با هم در صفحه شخصی اینستاگرامشان استوری کردند.

شبنم قلی خانی

بیوگرافی شبنم قلی خانی:

شبنم قلی خانی متولد 19 آبان 1356 در تهران هنرپیشه و کارگردان اهل ایران است که در تلویزیون ، سینما و تئاتر فعالیت می کند. وی دارای مدرک لیسانس و فوق لیساننس تئاتر گرایش طراحی صحنه در ایران و فوق لیسانس کارگردانی فیلم از استرالیا است.

شبنم قلی خانی در کنار خواهر بزرگترش
شبنم قلی خانی در کنار خواهر بزرگترش

ماجرای ازدواج شبنم قلی خانی

خواهر رضا و خواهر من که هر دو از ما بزرگتر هم هستند دوستان صمیمی یکدیگر بودند. زمانی که دانشجو بودم برای درس ماکت سازی احتیاج داشتم یک نفر کمکم کند، خواهرم گفت برادر دوستم در رشته معماری تحصیل می‌کند. آشنایی ما از ساخت این ماکت آغاز شد. خواهرهای ما برایمان این نقشه را کشیدند و در نهایت سال 86 با هم ازدواج کردیم.

به خاطر موقعیت شغلی همسر و ادامه تحصیل در رشته کارگردانی فیلم مدتی از بازیگری فاصله گرفتم و به استرالیا رفتم. قلی خانی اکنون در ایران است.

شبنم قلی خانی در کنار همسر و دخترش شانا
شبنم قلی خانی در کنار همسر و دخترش شانا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها