|

لیلا اوتادی زد به سیم آخر؛ زنها فقط دستگاه "تولید مثل" نیستن!

leila otadi shayanews

لیلا اوتادی در استوری جدیدش واکنشی تند نسبت به مسئولین برای قوانین جدیدشان برای خانم ها نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد
1

لیلا اوتادی از بازیگران جوان و جذاب سینما و تلویزیون می باشد. لیلا اوتادی هنرمندی است که خیلی اهل حاشیه سازی و یا خودنمایی نیست با وجود اینکه چهره زیبایی دارد و می تواند از طریق راه های مختلف و فرعی خود را بیشتر مطرح کند اما ترجیح می دهد با همان هنر بازیگری اش او را بشناسند.

به گزارش «شایانیوز» لیلا اوتادی عمولا در مسائل سیاسی کشور اظهار نظرات جنجالی و تندی دارد. او جزو بازیگرانی است که بی ترس اعتراضش را اعلام می کند. اوتادی به تازگی نسبت به قوانین جدید کشور واکنشی تند به مسئولان داشت.

Untitled

بیو گرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی متولد 14 مرداد 1362 در محله شمیران ، تهران دارای مدرک معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. لیلا اوتادی در سال 1381 با بازی در فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری وارد عرصه بازیگری شد. او با بازی در سریال مهر و ماه سید فیاض موسوی دیده شد.

لیلا اوتادی در حال حاظر مجرد است و دلیل ازدواج نکردنش را جامعه مرد سالار و برابر نبودن حقوق زن و مرد و نبود عشق دوطرفه می داند.

leilaotadii_1615611136_1

جنجال نقش ندا آقاسلطان

در آبان ۱۳۸۹ خبر بازی اوتادی در نقش ندا آقاسلطان در فیلم پایان‌نامه در برخی رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مستقل و دولتی ایران منتشر شد. ساعتی پس از انتشار ساخت این فیلم، اعتراض مخالفان در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک آغاز شد. صفحهٔ مخالفان اوتادی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک تنها در کمتر از هفت ساعت به ۳۰۰۰ عضو رسید و همچنین گروهی با نام موج آزادی وبگاه او را برای مدتی هک کرد.

در نهایت، اعلام خبر بازی لیلا اوتادی در نقش ندا آقاسلطان توسط روابط عمومی فیلم پایان‌نامه تکذیب شد. همچنین اوتادی در واکنش گفت:

«دلم می‌خواهد بدانم چه کسی این دشمنی را روا داشته تا با طرح این‌گونه خبر مردم را نسبت به من هیستریک و عصبی نماید.»

leilaotadii_1592228920

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    اوه تا وقتی با صداوسیمای جمهوری اسلام شناخته میشوید چهار روزه پروفسور میشوید وبرای ملت تصمیم میگیرید اخه اگه خانم ها بچه نیارن کی بیاره نمی خوان نسلی از خودشون داشته باشن وخانواده باشخصیت دارای فرزندانی عزیز ومهربون کنارشون باشه اگه برن سگ وگربه بیارن تو خونشون به جای بچه خوب شخصیت داره اگه به جای مادر وپدر بشه مادرسگ وگربه خوب وشما ازش راضی هستیو راضی میشوید

  • صاحب نظر ارسالی در

    درود بربانوی اصیل وروشنفکر و عمقی نگر،لعنت خدابرمرد سالاران جامعه

  • ناشناس ارسالی در

    درود برخانم اوتی

  • ناشناس ارسالی در

    این مورد که زن ها مهم هستن درسته و این مورد را قبول دارم ولی باید بدونیم که زن ها نباشن نسل بعدی هم نخواهد بود این مهمه و با این سخن های جنجالی، شاید کسانی اشتباه برداشت کنن و موضوع به اشتباه مورد پذیرش آن ها قرار بگیره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها