|

"دنیا مدنی" برا این تیپ از فالوورا فحش خورد؛ من قبلا گربه بودم حالا آدم شدم!

donia madani shayanews

دنیا مدنی بازیگر فعال در اینستاگرام است که اینبار با انتشار عکس چیتان شده خود از سوی کاربران الفاظی ناجور تحویل گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

دنیا مدنی بازیگر جوان و خوشگل ایرانی است که البته بیشتر در تئاتر بازی می کند و به واسطه مامانِ بازیگرش به این عرصه پا گذاشته است. وی از هنرمندان فعال در  اینستاگرام است که عکس های چیتان پیتان زیادی از خود منتشر می کند.

به گزارش«شایانیوز» دنیا مدنی بسیار بسیار علاقه مند به گربه هاست و اتفاقا سه بچه گربه هم از مهراب قاسم خانی هدیه گرفته تا بزرگشون کنه. ناگفته نماند خودش هم گربه خانگی داشته و میزان دوست داشتنش به گربه ها اونقدری هست که مدتی پیش در یکی از پست های اینستاگرامش گفته شاید زندگی قبلی گربه بودم یا یک گربه ای جایی از تاریخ نجاتم داده وگرنه از این میزان از عشق از کجا میاد؟

از این ها که بگذریم دنیا مدنی برای روز جمعه تصویری از خود با آرایشی کامل و غلیظ منتشر کرد که به دلیل شرایط اصفهان بسیار از کاربران نظراتی منفی برای او گذاشتند. در ادامه این تصویر را مشاهده می کنید.

دنیا مدنی

اما پس از این پست خانم بازیگر چون دید مردم خیلی شاکین و هجوم نظرا ناجور به سمتش روانه شده پستی دیگر منتشر کرد با نام "اصفهان". اما اینبار هم عده ای باز ه او انتقاد کردند که تو برو آرایشتو کن و مرسی که انقدر سنگین پست گذاشتی!

اما عده ای هم پشت خانم بازیگر درآمدند و گفتند خیلیا همینم نزاشتن!

دنیا مدنی

آرایش و حجاب خانم خانما

حالا دنیا مدنی که کمی فالوور ها را آرام دید عکسی خوشگل همراه با دوستش منتشر کرد که اینبار با نظرات خوب کاربران همراه شد. این بازیگر هم مانند خیلی از خانم های دیگر بسیار علاقه مند به میکاپ است و اگر راهش همراه شود از ایران هم می رود تا محودیت حجاب هم نداشته باشد!

دنیا مدنی

بیوگرافی دنیا مدنی

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد و او به صورت حرفه در کار طراحی لباس فعالیت دارد. «دنیـا مدنی» در آثاری همچون سریال دستت را به من بده ، «سرو زیر آب»، «مفت‌ آباد»، «زندگی جای دیگریست»، «نزدیکتر» به عنوان «بازیگر»، «دستیار صحنه»، «گروه صحنه»، «گروه لباس» حضور داشته است. او در ماه رمضان 1397 با حضور در سریال رهایم نکن کنار چهره هایی چون امین تارخ ، فریبا متخصص و محمدرضا هدایتی با نقش فرناز به شهرت رسید.

در ادامه نمونه ای از گربه بازی دنیا خانم رو مشاهده می کنید.

اینم تعصب خانم بازیگر نسبت به گربه ها برای نظر یک کاربر!

دنیا مدنی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها