|

تغییر چهره "شقایق فراهانی" با یه مَن ژل لب و سرلُخت؛ افتاد تو راه آبجی خانوم؟!

shaghayegh farahani shayanews

شقایق فراهانی بازیگر با استعداد ایرانی می باشد که به تازگی تصاویری سرلخت از او منتشر شده است.

لینک کوتاه کپی شد
9

شقایق فراهانی بازیگر با استعداد ایرانی است که خانواده ای هنرمند دارد و از کودکی با این فضا آشناییت داشته. وی خواهر گلشیفته فراهانی و دختر بهزاد فراهانی می باشد.

به گزارش«شایانیوز» شقایق فراهانی تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته اما مدتی می شود که کم کار شده ولی همچنان طرفداران خود را دارد و در اینستاگرام بیش از 1.2 میلیون دنبال کننده دارد که دوست دار او هستند و نظراتی مثبت برای خانم بازیگر می گذارند.

همانطور که میدانید گلشیفته سالهاست که از ایران رفته و رفتنش هم با کلی حاشیه و جنجال همراه بود اما به تازگی تصاویری از شقایق هم منتشر شده که کاملا بی حجاب است اما کشف لباسی وجود ندارد. دیدن این تصاویر نه تنها کاربران را نسبت به فراهانی خشمگین نکرد بلکه خیلی ها به پخش کننده حرفای ناجور زدند.

celebrityha_ir_1637673961_1

Untitled

اما حالا صحبت هایی از شقایق دهقان درباره خواهرش را مشاهده می کنید. تاثیری که مهاجرت گلشیفته روی خانواده ما داشته این است که مردم بیشتر ما را دوست دارند، این ادعای شقایق فراهانی در واکنش به برخی حاشیه های برهنه شدن گلشیفته است.

داستان این است که یک خبرنگار از پدر گلشیفته فراهانی سوال می کند که آیا حاضر است فیلم های گلشیفته را در کنار خانواده و همراه نوه هایش ببیند که این صحبت خبرنگار با واکنش تند و فحاشی پدر گلشیفته مواجه می شود و تلفن را قطع می کند. (پسری که شقایق فراهانی در ویدیو به آن اشاره می کند این خبرنگار است)

shaghayegh-farahani-tasvir-3

بیوگرافی شقایق فراهانی

شقایق فراهانی متولد 2 مرداد 1351 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که از تئاتر فعالیت خود را شروع کرد تا اینکه با سینما مشهور شد و حالا یک پسر هم دارد.

شقایق+فراهانی

زندگی در فرانسه و آمریکا

مدتی با پدر و مادرش در فرانسه زندگی کرد تا اینکه زمان انقلاب به ایران آمدند اما با شروع جنگ ایران و عراق برای امنیت بیشتر به کشور استرالیا رفتند. سپس مقطع دبیرستان را در کشور آمریکا گذراند تا اینکه بعد از پایان جنگ به ایران بازگشت.

1181577_847

ازدواج و طلاق

شقایق فراهانی سال 1369 زمانی که دختر 19 ساله ای بود با همسر خود آقای حسامی ازدواج کرد اما این زندگی با تولد پسرشان «سام» سال 71 به طلاق ختم شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها