|

شُل حجابی "بهاره" رو بیخیال خالکوبی رو صورتش چی میگه؛ از تتلو یاد گرفته!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما سلبریتی جنجالی اینستاگرام است که اینبار دیگر شُل حجابیش مهم نبود و تتو روی گوشش مورد انتقاد کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
13

بهاره رهنما چهره جنجالی این روز های اینستاگرام است که تقریبا دیگر دوست داری ندارد و با هر پست و استوری که منتشر می کند کلی ناسزا می شنود. البته باز خوبه کامنتاشو مثل خیلی از بازیگرا نمی بنده!

به گزارش«شایانیوز» بهاره رهنما از فعالین شبکه های مجازی است و اصلا از طریق اینستاگرام هم توانست به ثروتی هنگفت و زیاد برسد و دقیقا چون از راه ساده به این درآمد رسید حال بسیاری از کاربران و مردم زحمتکش را نمی فهمد و به خود اجازه زدن هر حرفی را می دهد، شاید اگه مثل خیلی ها به سختی پول درمی آورد اونجوری نمی گفت!

از این ها که بگذریم بهاره خانم بعد از اجرای نمایش نامه خوانی اش در ترکیه حالا دیگر پایش به آن جا باز شده و راه به راه در حال سفر به آنجاست. وی به تازگی هم تصویری از خود منتشر کرد که چند نکته داشت. برخی کاربران به تتو روی گوشش گیر دادند بعضی هم به چند گوشواره ای که مثل دختران کم سن زده انتقاد کردد. عده ای هم تیکه هایی سنگین بارش کردند!

بهاره رهنما

بهاره رهنما

بهاره و اینستا

بهاره رهنما حالا نزدیک به 5 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام خود دارد و از هر چیزی که فکرش را کنید تبلیغ می گذارد و معرفی می کند. حالا خانم بازیگر ثروتمند است و به خود اجازه می دهد کسانی که مثل او نشده اند را بی دست و پا خطاب کند. ناگفته نماند آقای شوهر هم کم پشتیبانی نکرد و این زوج در رشد همدیگه تاثیر زیادی داشتند.

بهاره رهنما

بهاره خانم اول با پخش تصاویر زن و شوهری شان در آغوش هم اینستا را پر کردند و معروف شدند. حالا او را پشت هم در سالن های زیبایی و مزون های لباس می بینیم. به تازگی ویدیویی از بهاره رهنما منتشر شد که در حالت خوابیده است و کاشت مژه آن هم به رنگ آبی انجام می دهد، بعد از آن هم که با موهای بلوند و بافتش ناز و عشوه می ریزد.

افشاگری همسر سابق حاجی!

این روز ها بهاره رهنما حرف زیاد می شنود و موضوعی هم که زیاد به او گفته شده پولدار بودن همسرش امیرخسرو عباسی است که باعث شد تا بهاره خانم هم رشد کند و حالا برای مردم شاخ شود.

اما مدتی پیش ویدیویی از همسر سابق امیرخسرو در فضای مجازی وایرال شد که می گوید ثروت آقای شوهر و برند آرایشی به کمک برادر او بوده و با زحمت های برادرش امیرخسرو صاحب برند شده است.

بیوگرافی بهاره خانم رهنما

بهاره رهنما در 10 آذر سال 1352 در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شد. وی لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. وی همسر ساقش پیمان قاسم خانی بوده است اما چند سالی می شود که از او طلاق گرفته و با آقای امیرخسرو عباسی دارنده برند آرایشی ژاکسی و سلتون ،نیز ازدواج کرده است.

ناگفته نماند تمام این حواشی و اتیش سوزوندنا بعد از ازدواج با حاجب بوده است!

بهاره رهنما و همسرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی