|

استایل شلوغ اما لوکس "شهرزاد کمالزاده" تو حافظ؛ خانمی باید مدل میشدی نه بازیگر!

sharzad kamalzadeh shayanews

شهرزاد کمال زاده بازیگر جوان سینما که به تازگی وارد عرصه مدلینگ هم شده تصاویری جذاب در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت

لینک کوتاه کپی شد
5

شهرزاد کمالزاده بازیگر جوان سینما و تلویزیون که چندی پیش در مجموعه گاندو حضور داشت به تازگی وارد عرصه مدلینگ هم شده وی جزو بازیگران کم حاشیه سینما تلویزیون است.

به گزارش «شایانیوز» شهرزاد کمال زاده علاوه بر دنیای بازیگری در صنعت مدلینگ نیز فعالیت می کند. شهرزاد کمال زاده عموما پوششی ساده دارد و دارای چهره ای نچرال و طبیعی می باشد.

شهرزاد به تازگی تصاویری جدید در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

1

2

3

بغض شهرزاد کمال زاده روی آنتن زنده

شهرزاد کمال زاده در برنامه ای تلویزیونی صحبت هایی درباره کم کار بودنش داشت. وی در این ویدئو با بغض می گوید چون جراحی زیبایی نکرده نقش درست و حسابی به او نمی دادند!

 خیلی عجیب است که نه تنها در سینما بلکه در صدا و سیما هم اگر زن عمل زیبایی نکرده باشد نقش جذاب به او ندهند. ببینید شهرزاد کمال زاده چه می گوید.

کمال زاده تصریح کرد: من مجردم اما بازیگران زنی که این روزها می گویند چون متاهل هستند پس دیگر کاری به آنها پیشنهاد داده نمی شود برای من غیر قابل پذیرفتن است، چرا که همه ما می دانیم بانوان متاهل زیادی در سینما و تلویزیون به شکل پرکار حضور دارند که هم متاهل هستند و هم چند فرزند دارند اما حضور فعالانه در سینما و تلویزیون دارند.

untitled (1)

ماجرای بیماری مرموز خانم کمال زاده چه بود؟

چند ماه پچیش بود که شهرزاد کمال زاده به گفته خودش بیماری عجیب و لاعلاجی مبتلا شد و حتی کار به بیمارستان هم کشیده شد اما خوشبختانه حال خانم بازیگر خیلی زود خوب شد و شهرزاد هم دیگر در پست ها و استوری های اینستاگرامی اش چیزی از بیماری اش نگفت.

289398_502

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها