|

"بهاره خانم" با این اندام تو ترکیه چه جذب و ناجورم میپوشه؛ چشم حاجی روشن!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما چهره جنجالی اینستاگرام است که حالا به ترکیه رفته و راه به راه از خودش و تیپ نه چندان جالبش استوری میزاره!

لینک کوتاه کپی شد
19

بهاره رهنما بازیگر منفور در حال حاضر اینستاگرام است که دیگر محبوبیت خاصی ندارد و هر روز با نشان دادن سر و وضع زندگی لاکچری اش بیشتر خود را در چشم کاربران خار میکند. البته این خار شدن به قیمت درآمد بالای اوست که همانطور که میدانید خانم بازیگر با انتشار تصاویر زن و شوهری اش جذب فالوور کرد و حالا روزانه اندازه موهای سرش تبلیغ می گذارد و پول میگیرد!

به گزارش«شایانیوز» بهاره رهنما بعد از اجرای نمایش نامه خوانی اش در ترکیه حالا راهش به آنجا باز شده و راه به راه او را در ترکیه می بینیم آن هم بی حاجی! بهاره خانم دو روز دیگر تولد 48 سالگی اش می باشد و تا به الان دو تولد از طرف دوستانش سورپرایز داشته. در ادامه تیپ جالب و قرتی خانم خانما را در آنور آبها مشاهده می کنید.

بهاره رهنما

بهاره رهنما

غیرت حاجی نم کشید؟!

از نظر کاربران حاجی جان ظاهرا در ازدواج قبلی اش اعتقاد بیشتری داشته و حالا بهاره هر جور که بچرخه عین خیالش نیست. البته استایل و پوشش هر شخص به خودش مربوطه اما سلبریتی ها ظاهرا با هم مسابقه گذاشتند و هر کی که به خارج بره و کلاه نزاره و کوتاه و تنگ نپوشه از قافله عقب مونده!

بهاره رهنما در این سفر که هنوز هم نگفته به چه دلیله استوری هایی هم از جاهای گردشی که میره منتشر می کنه که البته این گشت و گذار ها تنها برای افرادیه که سی سال زحمت کشیدن و با دست و پا هستن! برای مردم معمولی تنها آرزویی بیش نیست.

حاشیه با عشق بازی!

بهاره رهنما با حواشی و بر سر زبان افتادن توانست پیج اینستاگرامی خود را نزدیک به 5 میلیون فالوور برساند و از طریق تبلیغات کسب درآمد بسیار بالایی داشته باشد. از آن طرف هم همسرش آقای عباسی که دارنده برند آرایشی بهداشتی ژاکسی و رنگ و عطر سلتون است بسیار بسیار دیده و معروف تر شد!

در ادامه یکی از این فیلم های عاشقانه این زوج را مشاهده می کنید که همانند دختران 20 ساله و تازه ازدواج کرده نیز هستند.

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما 10 آذر سال 1352 در روستای هزاوه اراک بعنوان فرزند دوم به دنیا آمد ، یک خواهر بزرگتر بنام بهانه متولد 1343 و یک برادر دوقلو بنام رهام دارد که دکتر می باشد. وی لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است.

بهاره رهنما و همسرش

بیوگرافی امیر خسرو عباسی

امیر خسرو عباسی متولد 1353 و ساکن محله الهیه تهران است. مهندس امیرخسرو عباسی مدیر شرکت پارس پخش کهن است که تولید ۱۲۰ قلم کالای ایرانی در صنعت آرایشی و بهداشتی با برند ژاکسی و هاینس (HIGHNESS-JUXI)  را انجام می دهند.
 
امیرخسرو عباسی
بهاره رهنما و همسرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    بهاره خودشو گم کرده فکر می‌کنه کیه ,,,.

  • مرضیه ارسالی در

    خانم رهنما بازیگر موفق وهنرمندودوست داشتنی

  • ناشناس ارسالی در

    سن ننه منو داره چه ناز هم میاد بد بخت از همین پول مملکت ایران به اینجا رسیدی

  • ناشناس ارسالی در

    ایرونی آباد کردی ،رفتی ترکیه بسازی ،کلی خندیدیم با بر و بچه ها ،خخخخخخ

  • حلم ارسالی در

    هرکسی هرجور دوست داره میتونه زندگی کنه.بخدا اونایی که ادعای مومنیشون میشه بیشتر ازبهاره دارن اونطرف آب صفا میکنن.هیچ وقت گول ظاهر آدم ها رو نخورید

  • ناشناس ارسالی در

    به شما چه ربطی داره .که بهاره چیکار میکنه .اگر میتونید از کارهای خودتون بگید .

  • ناشناس ارسالی در

    سلام لطفا همدیگر را قضاوت نکنیم شاید خودمون حتی بایک حرف باعث جدایی افرادی بشیم که گناهش به مراتب بیشتر باشد بیایید با یکدیگر مهربان باشیم و خیر خواه چون همه تو یک کشتی نشسته ایم نماز اول وقت نیکی کردن به یاد ملاقات با خدا باشیم همگی موفق و انشاالله هدایت

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها