|

تولد بازی لاکچری "بهاره رهنما" تو ترکیه اونم بی حاجی؛ چرا شبیه طوطی پوشیدی!

bahareh rahnama shayanews

بهاره خانم رهنما دو سه روز دیگر 48 ساله میشود و با وجود اینکه در سفر است و ترکیه تشریف دارد اما از سوی دوستانش سورپرایز شد.

لینک کوتاه کپی شد
8

بهاره رهنما بازیگر نه چندان محبوب ایرانی است که دیگر با کولاکی که در ترکیه به پا کرد و قشر عظیمی از جامعه را بی دست و پا خطاب نمود منفور تر از قبل دیده می شود.

به گزارش«شایانیوز» بهاره خانم حالا با کلی پول و عشق و حال جزو با دست و پاها به حساب میاد و البته هر روز هم مایه دار تر میشود! وی از فعالین اینستاگرام است و اصلا از همین طریق هم توانست به ثروت هنگفتش برسد. خانم بازیگر هر پست و استوری که منتشر می کند با کانت های منفی و الفاظ ناجور کاربران مواجه است.

از این ها که بگذریم بهاره خانم رهنما دو سه روز دیگر تولدشه و در حال حاضر ترکیه تشریف دارند اونم بی حاجی! ظاهرا دوستان خانم خانما اونجا سورپرایزشون کردن و براشون تولد گرفتن. در ادامه ویدیو این بازیگر را مشاهده می کنید که با خز رنگی رنگی اش نشسته و از بقیه آرزو های خوب میخواد، اینم میگه چون میدونه همین فیلمشم با کلی فحش روبرو خواهد شد!

ناگفته نماند بسیاری از کاربران خز رنگی لباس بهاره را همچون طوطی دیدند این را هم مسخره کردند!

بهاره رهنما

البته دوستای خانم بازیگر جلوتر برایش تولد گرفتند و باید دید حاجی جان هم برای خانومش سورپرایز داره یا نه فقط بهاره برای حاجی حرکت میزنه! حاجی جان یک آبان ماهی است که به تازگی عوامل شرکت سلتون و خانم بازیگر برای آقای مدیر تولد گرفتند و در آن آقای محمود شهریاری مجری سابق هم بوده و به گفته رهنما یه تنه جشن را چرخاند. در ادامه ویدیویی کوتاه که بهاره و حاجی منتشر کردند را مشاهده می کنید.

خانم بازیگر در کپشن این پست نوشت:

ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد...

همایش مدیران فروش و مشتریان و کارمندان شرکت سلتون از سراسر کشور و تولد مدیر عامل جان شرکت که همانا همسر جانند

بهاره رهنما

حالا که صحبت از برند حاجی شد بد نیست کمی هم از ایشان بگوییم که پایه همه حواشی بهاره رهنما است و اصلا خیلی ها معتقدند بهاره این همه حواشی و سروصدا را در اینستاگرام راه می اندازد تا برند جاجی را معروف کند!

امیرخسرو قبل از آشنایی با بهاره برند آرایشی ژاکسی را داشت و دارد و اصلا از همین طریق هم با هم آشنا شده و ازدواج کردند. اما برند عطر و رنگ موی سلتون این روز ها بیشتر سر و صدا می کند و حالا آقای مدیرعامل با همسر معروف و دست پا دارشان ثروت زیادی را دارند. البته همسر سابق حاجی در ویدیویی گفته بود که برند آرایشی با کمک و زحمت برادر او بوده اما صدایش درنیامده!

بیوگرافی بهاره خانم رهنما

بهاره رهنما در 10 آذر ۱۳۵۲ در اراک متولد شد. او دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است. همسر پیشین او پیمان قاسم‌خانی نویسنده مشهور سینما است.

بهاره رهنما

این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایره زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد. او پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    مبارک هرچی خوبی تو دنیا براشون

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی بی مزه ای

  • ناشناس ارسالی در

    بهاره جون تولدت مبارک هزاران بار پر تکرار باشه مهربون خانم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها