|

"زن قایدی" با اون همه پول استوری تبلیغ واسه بلک فرایدی گذاشته؛ پروتز لبش چی میگه!

setareh masoumi shayanews

انگار درآمد زیاد و زندگی عالی ای که مهدی برای ستاره فراهم کرده او را راضی نکرده چرا که خانم بلاگر پیوسته در حال تبلیغ اینستاگرامی است.

لینک کوتاه کپی شد
5

ستاره معصومی همسر مهدی قایدی و چهره پر حاشیه این روزهای اینستاگرام است که معروفیتش کمتر از مهدی نیست شاید برای خیلی ها سوال باشه که چرا ستاره خانم انقدر معروف شده؟ ستاره بعد از ازدواج با مهدی به واسطه انتشار عکس و ویدئوهایی از زندگی روزمرشان در اینستاگرام خیلی زود معروف شد. البته خانم شاخ اینستاگرام به واسطه فخر فروشی هایش فقط معروف است و چندان محبوب نیست او برعکس اسمش اصلا معصوم نیست که هیچ خیلی هم سیاستمدار و زیرک است.

Untitled (2)

به گزارش «شایانیوز»، خیلی از طرفداران استقلال معتقدند که ستاره با برنامه ریزی مهدی قایدی را از استقلال جدا و به امارات برد بلکه به آرزو های خودش برسد دقیقا به همین خاطر ستاره بین طرفداران مهدی هم چندان محبوب نیست و استقلالی ها به خاطر جدایی مهدی از استقلال دل خوشی از او ندارند. از این ها که بگذریم ستاره خانم این روزها حسابی معروف شده و مدام استوری های تبلیغی در صفحه اش منتشر می کند و پول خوبی هم از این راه به جیب می زند.

 انگار درآمد زیاد و زندگی عالی ای که مهدی برایش فراهم کرده ستاره خانم را قانع نکرده چرا که خانم بلاگر که به لطف حاشیه هایی که داشته حالا فالوورهای زیادی را در صفحه اینستاگرامش جمع کرده پیوسته در حال تبلیغ اینستاگرامی است و در کمال تعجب از هیچ تبلیغی هم دریغ نمی کند! ستاره در جدیدترین استوری که منتشر کرده تبلیغ یک دندان پزشکی را میکند.

فخرفروشی ستاره تمامی ندارد!

همانطور که گفتیم او بسیار علاه مند است از ارتفاعاتی که هستند استوری بگذارد و نشان دهد پس از خروج از ایران به چه جایگاهی رسیده اند. ناگفته نماند ستاره و مهدی خانواده هایشان را هم با خود برده و ظاهرا همه باهم در آنجا زندگی می کنند. در ادامه استوری برج نشینی آقای فوتبالیست با همسرش را مشاهده می کنید.

ستاره معصومی با فاصله سنی هفت سال از مهدی قایدی بزرگتر است و به همین دلیل مورد قضاوت شدید کاربران قرار می گیرد. وی توسط شهرت مهدی و تصاویر نامتعارف از استایل های داف طور خودش توانست به بیش از نیم میلیون فالوور برسد و به یک شاخ اینستایی نیز تبدیل شود. 

ستاره معصومی از وقتی که به دبی رفته اند سر تا پا "برند" پوش هم شده است. پیشرفت برای هر کسی که پیش بیاید اتفاقی عالیست اما اینکه دائم در حال فخر فروشی و تیکه به هوادارانی باشید که دوستداران شما بودند کمی بی انصافیست. 

ستاره معصومی و مهدی قایدی

ستاره دلیل اُفت مهدی!

مهدی قایدی مدتی می شود که در بازی هایش افت داشته و از آن جایی که ستاره از اول هم بد حجاب بود و اصلا با همین تصاویرش هم پیج خود را بالا برد خیلی از کاربران بر این عقیده بودند که قائدی به دلیل بد حجابی زنش افت کار پیدا کرده!

این خرافات همیشه وجود داشته البته ستاره هم از این خرافه ها به دور نیست و گاهی با انتشار تصویرش با مهدی استیکر چشم و نظر هم می گذاشت؛ یعنی یک استیکر همه چیز را حل می کند؟ اصلا این ها به کنار، یعنی هواداران شما را چشم می زنند؟ شما با همین هواداران بالا رفته اید و حتی در اینستاگرام هم با همین هوادارا به بیش از 500 هزار کاربر رسیده اید!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خدایا آدم بودن را راحت تر بگردان

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها