|

ستاره با "تیپ جذبش" مهدی رو به فنا نده؛ اما لوکس و خوش استایل شد!

setareh masoumi shayanews

ستاره معصومی ظاهرا دلتنگ ایران شده و پس از مدتی که در دبی بود برای تفریح و موقت به کشور بازگشته و تصاویری لاکچری تر از همیشه انتشار داد.

لینک کوتاه کپی شد
1

ستاره معصومی به لطف شوهر عزیزش زندگی فوق لوکسی را تجربه می کند و این روز ها با پول عرب در مرفه ترین حالات خود به سر میبرد. وی که تا دیروز پست و استوری های لاکچری اش را در دبی می دیدیم حالا در تهران حضور دارد اما ظاهرا مهدی قائدی در اُردن است و همسرش برای تفریح و یا رفع دلتنگی به ایران برگشته.

به گزارش«شایانیوز» ستاره معصومی چند روز پیش استوری از طبیعت گذاشت تا بفهماند در ایران است. بعد از آن هم تبلیغ یک سالن میکاپ خفن در نیاوران که خودش هم در آن جا بود را انجام داد، حالا هم پستی جالب از خود با دسته گلی بزرگ با رز های قرمز و تیپی سفید و بی حجاب برای آقا مهدی متنی عاشقانه نوشت که البته با انتقاد خانم های پیج روبرو شد!

ستاره معصومی

ستاره معصومی

ستاره معصومی

ستاره معصومی با انتشار تصاویر بالا نوشت: دنیا جایِ ترسناکیه ، اگه یه صدایِ مردونه نگه هواتو دارم 

اما چیز دیگری که کاربران را متعجب کرد تیپ ستاره بود که ظاهرا خانم خانما حواسش نیست به ایران برگشته و بی حجاب تر از همیشه تصاویر خود را با لباسی جذب منتشر کرده.

اگر سری به نظرات فالوور ها بزنید متوجه تغییر نظرات می شوید. خیلی ها قبلا مهدی را حیف می دانستند و همسرش را پیرزن و شوگرمامی خطاب می کردند حالا همه ستاره را سر می دانند و مهدی را کم!

البته این خوشگل شدن و ستاره دست رنج مهدیه که با پول هر کسی میتونه خوشگل و عمل کرده و مارک پوش بشه! البته ستاره خانم باید مراقب استایلشان هم باشند که برای آقای شوهر جوان در تیم ملی دردسر ساز نشود.

ستاره معصومی و مهدی قائدی

ستاره معصومی از وقتی که به دبی رفته اند سر تا پا "برند" پوش هم شده است. پیشرفت برای هر کسی که پیش بیاید اتفاقی عالیست اما اینکه دائم در حال فخر فروشی و تیکه به هوادارانی باشید که دوستداران شما بودند کمی بی انصافیست. 

ستاره دلیل اُفت مهدی!

مهدی قایدی مدتی می شود که در بازی هایش افت داشته و از آن جایی که ستاره از اول هم بد حجاب بود و اصلا با همین تصاویرش هم پیج خود را بالا برد خیلی از کاربران بر این عقیده بودند که قائدی به دلیل بد حجابی زنش افت کار پیدا کرده!

این خرافات همیشه وجود داشته البته ستاره هم از این خرافه ها به دور نیست و گاهی با انتشار تصویرش با مهدی استیکر چشم و نظر هم می گذاشت؛ یعنی یک استیکر همه چیز را حل می کند؟ اصلا این ها به کنار، یعنی هواداران شما را چشم می زنند؟ شما با همین هواداران بالا رفته اید و حتی در اینستاگرام هم با همین هوادارا به بیش از 500 هزار کاربر رسیده اید!

ستاره معصومی و مهدی قائدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • کاووس ارسالی در

    این ستاره خانم بدبخت روزگار است. نگاه به صورتش نکنید که با هزار نوع کرم اینجوری شده ستاره اگه راست میگه صبح که از خواب بلند میشه یک عکس بدون ارایش بزاره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها