|

(عکس) حاضر جوابی "زن مهدی قائدی" به هوادارا واسه کشف حجابش!

مهدی قایدی و همسرش

اولین واکنش ستاره معصومی همسر مهدی قائدی به انتقادات درباره کشف حجاب او در دبی را در ادامه ببینید.

لینک کوتاه کپی شد
3

مهدی قایدی فوتبالیست 23 ساله ایرانی است که اصالتی جنوب دارد. این بازیکن جوان به تازگی از استقلال جدا شده و به الاهلی امارات پیوست. قایدی متاهل می باشد و دو سالی می شود که با ستاره معصومی ازدواج کرده است.

به گزارش«شایانیوز» مهدی قایدی یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال ایران بود و درخشش او در خط حمله تیم استقلال باعث شد تا  پیشنهادهایی از سوی تیم خارجی داشته باشد.

همسر قایدی از داف های اینستاگرام است که با استفاده از شهرت همسر و تصاویر جنجالی خود توانست به بیش از نیم میلیون فالوور برسد. او هر از گاهی جواب هواداران مهدی را می دهد اما با خداحافظی قایدی از استقلال و ورود به تیم عربی و کشف حجاب خودش انتقاد و خشم هواداران چند برابر شد. حالا ظاهرا به خانم معصومی کمی فشار آمده و در پاسخ به کاربران در مورد کشف حجابش استوری زیر را منتشر کرد.

Untitled

این صحبت های ستاره معصومی از آنجایی مطرح می شود که انتشار تصاویر بدون حجاب او در هفته گذشته بازتاب زیادی داشت و طرفداران تیم استقلال و یا مردم منتقدان او بودند.

فعالیت های مهدی قایدی

مهدی قایدی فوتبال را از دوران دبستان و در تیم های محلی به صورت جدی شروع کرد. نخستین تیمی که مهدی در آن عضو بود باشگاه فوتبال ایران جوان بوشهر است و بعد از آن به باشگاه شاهین بوشهر پیوست. او در تیم های پایه باشگاه ایران جوان عضو شد و توانست در فصل ۹۶- ۱۳۹۵ به تیم اصلی آن راه پیدا کند. مهدی قایدی عنوان پدیده لیگ یک را کسب کرده چون در اولین فصل بازی خود توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند.

 

ستاره

مهدی قایدی متولد ۱۵ آذر ۱۳۷۷ است و هفت سال از همسرش ستاره کوچکتر می باشد. موضوع تصادف مهدی قایدی و مرگ سرنشین همراه وی یکی از حواشی این فوتبالیست بوده و مشکلات زیادی را برای او درست کرد. در نهایت مهدی قایدی به پرداخت وجه در قبال مرگ همراهش محکوم شد.

ازدواج مهدی قایدی

مهدی قایدی در سال 1398 ، با وجود سن و سال کمش به جرگه متاهلین فوتبال ایران پیوست. قایدی دومین بازی خود با پیراهن استقلال تهران را ۲۰ مرداد ۹۶ مقابل تراکتورسازی تبریز تبریز انجام داد. این بازیکن جوان سومین بازی خود را برای استقلال تهران در ۲۶ مرداد ۹۶ مقابل سایپا به میدان رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا آدم دلش بالا میاد🤮🤮🤮🤮 شما خودتون زندگیتون رو بیلبورد کردی از مردم چه توقعی داری ؟ مطمئنن در مورد شما با صدای بلند قضاوت می کنند.. شما خودت خودت رو در معرض قضاوت گذاشتی ... بی کاری بنده خدا ... اظهار نظر بدهکاری ... اگر کاسبیت نیست سرت بنداز پایین زندگیت رو بکن.. اگر دلت ننی خواد زندگیت بهم بخوره.. نصیحت خواهرانه

  • مرتضی ارسالی در

    قائدی این زنو نگر نمیداره.بچه بوده نفهمیده چه پیرزنی تو پاچش رفته.بزار یه چند سال دیگه قشنگ پول جمع کرد میره یه دختر خوب کم سن و بانجابت میگیره.اینم یه لقد تو ...میزنه مهریشم دوبل میده.حالا ببین.اینو نمیدونم کی کرده تو پاچش با چنسال سن بالا تر از خودش

  • هادی ارسالی در

    بابا چکارش دارین.
    کی همچین زندگی دیده بود. بزارین حالشو ببره

  • رحیم ارسالی در

    انقدر در زندگی خصوصی مردم دخالت نکنین، بذارید خوش باشن فعلا روزگار وفق مراد آنهاست

  • ناشناس ارسالی در

    ... یه نگاه به عقبه خودت بنداز ببین کی وکجا بودی...!!! از صدقه سر شوهر بی غیرتت، بی حیایی را پیشه کردی، آدم باید اصالت خودشو فراموش نکنه، وملعبه دست جامعه قرار نده....!!!!

  • پرستوبهشهر ارسالی در

    این زنش انگارتاحالازندگی نکرده
    نه هنرخوبی نه قیافه خوبی نه آداب معاشرت
    یکم سنگین
    بودن هم خوبه انقدرجلف موندم قائدی چیشو قبول کرد
    ابروشوهمه جابرد

  • ناشناس ارسالی در

    چرا هر کجا که میریم باید قیافه ی این دوتا عن جلو چشممون باشه؟

  • اشکان ارسالی در

    خاک بر سر قائدی بی غیرت خوک بهتر از او غیرت دارد

  • ناشناس ارسالی در

    نجابت و اصالت یه خانم چیز دیگه ای هست مخصوصا دختر اصیل تهرانی که جد و ابادش تهرونی باشه

  • اهوازیم ارسالی در

    باشناختی که ایل وتبارقائدی ها دارم یک ایل باشرف واصیل هستن،،،ومرد اولشون حاج ابوالفت قائدی وپسرش نادر دراصالتشون شکی نیست،،،،بنظرم این اقا بامترسکی که داره،فقط فقط فامیلش قائدیه،،،همین.

  • اهو ارسالی در

    من دوستان اصیل تهرانی زیادی دارم،،،قبول ندارم این زنیکه مترسک بی چشم و رو،،،اصالت تهرونی داره،،،ی ولگرد بیش نیست،،،یادت باشه لجن،،،قدرت خدا بالاترین رتبه س،،،ولی توی ناچیز،نگاهت محدوده.

  • ناشناس ارسالی در

    اَی بابا این زنیکه که با این همه عمل تازه شده سحر تبصره مگه کیه که تو رسانه ها فرو توفرت میگن شاخ اینستاست... تحصیلات عالیه داره.... چند تا زبان میدونه... چهره ی علمیه چیزیه... که ملت نمیدونن این بابا شاخ گردن مگه باشه که تا به نون ونوا رسیده رم کرده... دیگه همه ی ملت می تون با بیرون ریختن همه چی شون بولداربشن... مدلینگ... رقاص... خواننده... ولی اصالت را هر با بتی که نداره دادا علی دایی بزرگ را ببین تو وجد وابادت را می‌خره وآزاد میکنه ولی اصالت داره میفهمی اصالت... که هر ننه قمری ندارش.. جالبه زنیکه خودش استوری میذاره از فنجان قهوه با روکش طلا بعد به ملت میگه عقده ای وحسود... خدا شفاعت بده... الهی آمین

  • سید مهدی اژاد ارسالی در

    بگذارید این خانم قاءدی ک سنش بالاست ودرلیست پیر زن هاست هر کار خواست بکند وکشف حجاب مال تازه ب دوران رسیده هاست ده زوزدیگه با عضا لایدراه برود مهدی تو پاچش رفته وقتی فهمید میبینه چ پیر زنی گرفته

  • ناشناس ارسالی در

    اگر مادرش راهنماییش میکرد تو پاچش
    نمیرفت

  • ناشناس ارسالی در

    واقعاً قائدی چقدربی غیررررررتی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها