|

مهدی هاشمی با خانمِ جدیدش چه حالی میکنه؛ "با گلاب رابطه زناشویی نداشتیم"

mehdi hashemi shayanews

مهدی هاشمی به همراه همسرش مهنوش صادقی پس از حضور در بزرگداشت داریوش فرهنگ و انتشار تصاویرشان دوباره مورد عنایت و فحش کاربران قرار گرفتند.

لینک کوتاه کپی شد
10

مهدی هاشمی بازیگر با سابقه و البته دوست داشتنی سینما و تلویزیون است که با بازی در سریال "دردسر های عظیم" بیشتر به یاد ها مانده است. البته بازی جذاب او را در سریال «روزگار غریب» هم نمیتوان فراموش کرد.

به گزارش«شایانیوز» اما مهدی هاشمی هم مدت ها پیش به آن دسته از بازیگران طلاق گرفته تبدیل شد که از همسر سابقش خانم گلاب آدینه جدا شد و با مهنوش صادقی بازیگر و نویسنده ایرانی ازدواج کرد. البته این ازدواج با حواشی و حرف و حدیث های زیای همراه شده بود و به گفته خود مهنوش خانم 20 سال است که با مهدی هاشمی رابطه دارد و همسر و دخترش نورا هاشمی هم با خبر بوده اند!

اما از این ها که بگذرم به تازگ تصویری از آقا و خانم بازیگر در کنار هم منتشر شده است که در مراسم بزرگداشت داریوش فرهنگ حضور پیدا کردند و عکس هایی جالب گرفتند.

مهدی هاشمی و مهنوش صادقی

مهدی هاشمی و مهنوش صادقی

با دیدن این تصاویر بسیاری از کاربران نظراتی منفی دادند و یکسری هم آقا مهدی رو نالایق دونستند! 

مهدی هاشمی در کل شخصیتی محبوب دارد و هیچ گاه هم حاشیه ای نداشت تا اینکه این طلاق و ازدواج صورت گرفت و خیلی ها او را به چشم دیگری می بینند. اما یکی کاربرا هم کامنت جالبی نوشت بود: هر چند وقت یه بار عکس این مهدی هاشمی و همسرش رو میگذارن،، ملت هم میان فحشش میدن

مهدی هاشمی و مهنوش صادقی

حواشی ناجور این ازدواج

یکی از پرحاشیه ترین اتفاقات زندگی مهدی هاشمی مربوط به ماجرای ازدواج مجدد این هنرمند است. هفتم تیر ماه سال 98 بود که مهنوش صادقی بازیگر جوان کشورمان با انتشار پستی خبر از ازدواجش با مهدی هاشمی داد اما این خبر با حواشی زیادی همراه شد.

نورا دختر مهدی هاشمی و گلاب آدینه خبر ازدواج پدرش را تکذیب کرد اما مهدی هاشمی با انتشار یک متن ازدواج با مهنوش صادقی را تایید کرد.

مهدی هاشمی و دخترش

و اما حرف های جنجالی آقای بازیگر!

«سلام مجدد به دوستان فضای مجازی. من یک همسر دارم و او مهنوش صادقی است، این روزها متهم به دو همسری شدم و گویا به واسطه اعلام ازدواجم، خانم آدینه و دخترم نورا را شوکه کردم، در حالی که اینگونه نیست.

ما یعنی من و خانم آدینه سال هاست که با توافق جدا از هم زندگی می کنیم، زیرا به دلیل عدم تفاهم فکری که با هم داشتیم نمیشد زیر یک سقف ماند، و همچنین هیچ رابطه عاطفی هم بین ما نبود که بشود اسمش را ارتباط زناشویی گذاشت، اما به دلایل شخصی و همچنین محدودیت هایی که شغلمان برایمان ایجاد میکند ترجیح دادیم به این جدایی رسمیت نبخشیم.

از آنجایی که خانم آدینه به ویترین و ظواهر علاقه دارند با منتشر کردن عکس هایی دو نفره که مربوط به گذشته بود و همچنین درست کردن صفحه ای به نام من در فضای مجازی و منتشر کردن اخباری از طرف من خواستند از زندگی ما اسطوره ای بسازند و زندگی عاشقانه ای را نمایش دهند.

من در این سال ها تنها بخاطر فرزندم و حفظ حرمت ها و احترام ایشان سکوت کردم و زندگی شخصی خودم را ادامه دادم، اما حالا دخترم سی و هشت ساله است، شخصی است مستقل که خود دارای همسر و فرزند است و من پس از آن جدایی محرمانه بدون آنکه زندگی آن دیگری را خراب کنم، بعد از مدتی با خانم مهنوش صادقی (نویسنده و بازیگر) که همفکر، هم سلیقه و همکار بودیم ازدواج کردم تا به آن جدایی رسمیت ببخشم،

آیا این معنایش دو همسری است؟!

در تمامی این سال ها با سمپاشی و بایکوت کردن مهنوش مانع ادامه کار حرفه ای او شدند و او را خانه نشین کردند که او به احترام حرفه و گذشته من سکوت کرد ولی حالا بعد از سکوتی طولانی به دلیل اینکه این فشارها و سمپاشی ها همچنان ادامه داشت و شدت گرفت در لحظه ای عصیان کرد و این ازدواج را علنی کرد که البته من به او حق می دهم، و این جنجال به پا شد.

این ازدواج با صداقت و اصالت بود و هست با حفظ حرمت طرف دیگر، حقایق پنهان دیگری هم هست که من با حفظ احترام به همه به همین مقدار که با اشاره گفتم بسنده میکنم. در ضمن من در هیچ یک از فضاهای مجازی صفحه ای ندارم.»

گلاب آدینه و دخترش

گلاب آدینه و دخترش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • دریا ارسالی در

    خانم گلاب ادینه شخصیت خوبی داشته و دارند.
    سعی کنیم یک مادر را تا جاییکه میشود دلشکسته و ناامید نکنیم ،چون اول دعای مادرانه است که به عرش میرسد ،امید که حقی ناحق نشود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها