|

تعریف عشقولانه "هدی خانوم" از آقای کارگردان؛ حالا چرا تو بغلش وایسادی!

hoda zinolabedin shayanews

هدی زین العابدین بازیگر جوان و جذاب ایرانی ست که به تازگی در فیلم "زالاوا" ایفای نقش داشته و درباره کارگردان این فیلم جملاتی جالب نوشت.

لینک کوتاه کپی شد
1

هدی زین العابدین بازیگر و مدل ایرانی است که به تازگی هم در فیلم «زالاوا» ایفای نقش داشته است. وی از هنرمندان پر طرفدار و فعال در اینستاگرام است اما بیشتر تصاویری که به اشراک می گذارد هنری و دور از زرق و برق است.

به گزارش«شایانیوز» هدی زین العابدین بازیگر خوش چهره و جوان سینما و تلویزیون که با وجود سن و سال کمی که دارد (متولد 1368) کارنامه قابل دفاعی دارد و اگر به سوابق و فعالیت های هنری او نگاه کنیم چه زمانی که در تلویزیون بود و در سریال هایی نظیر سقوط یک فرشته و آشپزباشی حضور داشت و چه زمانی که به سینما رفت و عرق سرد، طلا و سمفونی نهم را بازی کرد. اما شاید سکوی پرتاب هدی را باید شبکه نمایش خانگی دانست چرا که هدی با رقص روی شیشه و بلافاصله بعدش حضور در کرگدن به شهرت رسید و طرفداران زیادی پیدا کرد.

در ادامه تصویری از هدی زین العابدین در کنار ارسلان امیری کارگردان ایرانی در فستیوال مشاهده می کنید.

هدی زین العابدین

هدی خانم از تجربه همکاریش با ارسلان امیری نوشت :

ارسلان خان امیری

‎جدا از اینکه کارگردان محبوب من هستین

‎شما انسانید

‎وجود شما مثل قصه هایی که مینویسید پر از عشق و انسجامه

‎شما نشانه ای از نبوغ و مهربانی و نجابت هستین

‎چقدر من خوش شانس بودم که شما و آیدای عزیزم رو شناختم و باهاتون همکاری کردم

‎سینما به امثال شما که شریف و با صداقت هستین نیاز داره

‎بمانید برای سینما و ما 

هدی زین العابدین

هدی زین العابدین: شرافتمندانه بازیگر شدم!

آنچه که در تصاویر و عکس های هدی خانم جذاب است خال گوشه لب اوست که در به اعتقاد فالوورها جذابیت هدی را دو چندان کرده است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید هدی خانم قبل از اینکه به شهرت برسد و معروف شود کار بازیگری را با تبلیغ برای برنج آوازه شروع کرد و در تیزر تبلیغاتی این شرکت ایفای نقش داشت.

البته هدی زین العابدین در گفتگویی قابل تامل درباره علاقه اش به هنر بازیگری می گوید: «من به این هنر و حرفه بسیار علاقه مند بودم و از راه شرافتمندانه و درست وارد این کار شدم».

همین جمله کافی است که مخاطب بداند و تاویل کند که برای رسیدن به پرده نقره ای و جعبه جادو راه های غیر شرافتمندانه نیز وجود دارد.

هدی زین العابدین

بیوگرافی هدی زین العابدین:

هدی زین العابدین متولد ۱۱ تیر ۱۳۶۸ در کرج، بازیگر است. رشته تحصیلی او گرافیک بوده است، و علاقه زیادی به عکاسی نیز دارد. پدر هدی زین العابدین مغازه دار و مادرش به رحمت خدا رفته است، وی یک خواهر و یک برادر کوچک تر از خود بنام هادی دارد.

هدی زین العابدین

بازیگری خیلی چیزها را به من آموخت و با ورودم به این عرصه بینشم گسترده تر شد و سعی می کنم مثل قبل نسبت به اتفاقات و اشیای پیرامونم بی تفاوت نگذرم بلکه به آن فکر کنم و بصیرت داشته باشم. او همچنین می گوید بازیگری باعث شد نگاه و نگرشم به آدم ها عوض شود.

هدی زین‌ العابدین در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر کاندید بهترین نقش مکمل زن برای فیلم عرق سرد شد.

هدی زین العابدین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها