|

"بهنوش بختیاری" دست از فیلترای پلنگ اینستا برنمیداره؛ عکس با ساپورت!

Behnoosh Bakhtiari Shayanews

بهنوش بختیاری بازیگر مشهور سینما که علاقه زیادی هم به فیلترهای اینستایی دارد باز هم تصویری پلنگ طور و مصنوعی از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بهنوش بختیاری بازیگر معروف و با استعداد ایرانی است که همیشه او را در نقش طنز دیده ایم. وی به همراه چند بازیگر دیگر مثل بهاره رهنما بیخیال تلویزیون شده اند و تا می توانند در اینستاگرام فعالیت و تبلیغ می کنند.

به گزارش«شایانیوز» بهنوش بختیاری از هنرمندانی است که کار خیر می کند اما تا آن را در بوق و کَرنا نکند ول کن ماجرا نیست. از طرفی هم تبلیغات بی امان خانم بازیگر مخاطبانش را خسته کرده و دیگر خیلی ها دید خوبی نسبت به او ندارند. وی از علاقه مندان فیلتر اینستایی و در کل فتوشاپ های پلنگ طور است و اگر سری به پیج او بزنید نمونه های زیادی از آن را مشاهده می کنید.

ناگفته نماند بهنوش خانم عمل هایی هم در چهره اش داشته اما ظاهرا نمی خواهد قبول کند سنش بالا رفته و دوست دارد با فیلتر های داف استایل عکس بگیرد. در ادامه استوری جدید او را با همین مدل میبینید.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در هر موضوعی دخالت دارد. وی به تازگی هم یک پسر ایرانی را معرفی کرده است که تا چند وقت پیش دختر بوده و با عمل توانسته جنسیت خود را تغییر داده و پسر شود ! 

ظاهرا این پسر فعالیت های هنری هم دارد و در زمینه ساخت مستند و کارگردانی فعالیت می کند. یکی از جالب ترین رفتارهایی که بهنوش بختیاری دارد رفت و آمد با پسران و دخترانی است که تیپ جنسیتی انها معمولی نیست و سعی می کند به آنها اعتماد به نفس برای حضور در جامعه و به جامعه فرهنگ برای برخورد مناسبت با آنها را هدیه دهد.

بهنوش بختیاری

بیوگرافی بهنوش بختیاری:

بهنوش بختیاری متولد 29 اردیبهشت 1354 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از منشی گری به بازیگری رسید و حالا در بیزینس لباس و جواهرات فعال است.

مادرش خانه دار و پدرش کارخانه تولید ابزار ایمنی دارد، برادرش بهزاد و خواهرش تینوش نام است و اصالت خانوادگی ایشان بختیاری می باشد.

شاگرد ممتاز مدرسه بود و می خواست پزشک شود اما در کنکور قبول نشد و به اصرار دوستش شقایق سال بعد در کنکور مترجمی زبان فرانسه شرکت کرد و قبول شد.
بهنوش بختیاری و بهرام رادان بهنوش بختیاری و بهرام رادان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داریوش ارسالی در

    عجب خوشگل شده این بهنوش خانم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها