|

"بهنوش بختیاری" اینبار به کارگر گیر داده؛ چقدر شبیه احمدی نژادی! +ویدیو

Behnoosh Bakhtiari Shayanews

بهنوش بختیاری بازیگر بامزه و البته جنجالی است که حالا با انتشار فیلمی از کارگری که شبیه به احمدی نژد است، حاشیه ساخت.

لینک کوتاه کپی شد

بهنوش بختیاری بازیگر معروف ایرانی است که به لطف اینستاگرام حالا شاخ مجازی هم شده. بختیاری از هنرمندان شوخ طبع و طنز سینما و تلویزیون می باشد که واقعا هم در نقش های خود دوست داشتنی بود.

به گزارش«شایانیوز» بهنوش بختیاری این روز ها در فضای مجازی بسیار پر کار شده و روزانه پست و استوری های زیادی منتشر می کند البته ناگفته نماند کارهای خیری هم انجام می دهد که شاید خیلی از هنرمندان حتی سمتش هم نروند. خانم بازیگر حواشی زیادی دارد اما همچنان کار خودش را می کند. ویدیو های بهنوش خانم آن قدر در فضای مجازی پر است که دیگر صدای کاربران درآمده!

این بازیگر جنجالی ظاهرا به تازگی هم به کارخانه برند «پپسی» رفته و از یکی از کارگران که به گفته خودش شبیه به «احمدی نژاد» است ویدیو گرفت و منتشر کرد.

بهنوش بختیاری خطاب به مردم: همینه که هست !

در اظهار نظری جنجالی و حاشیه ساز بهنوش بختیاری خطاب به مردم گفت وضعیت اقتصادی همینه که هست قرار نیست هم بهتر بشه، شاد باشید و لذت ببرید از زندگی که این پیام او با واکنش بد مردم مواجه شد.

بهنوش بختیاری معمولا مردم را به شادی دعوت می کند و خودش هم بازیگر پر انرژی هست و جالب است بدانید او دست به خیر است و کارهای خیر بسیار زیادی انجام داده و همچنین برای شادی سالمندانی که در خانه های سالمندان غریبانه افتاده اند تلاش زیادی می کند.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری متولد 29 اردیبهشت 1354 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از منشی گری به بازیگری رسید و حالا در بیزینس لباس و جواهرات فعال است.

مادرش خانه دار و پدرش کارخانه تولید ابزار ایمنی دارد ، برادرش بهزاد و خواهرش تینوش نام است و اصالت خانوادگی ایشان بختیاری می باشد.

شاگرد ممتاز مدرسه بود و می خواست پزشک شود اما در کنکور قبول نشد و به اصرار دوستش شقایق سال بعد در کنکور مترجمی زبان فرانسه شرکت کرد و قبول شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خانم بهنوش بختیاری خودت شکل کوالا هستی

  • ناشناس ارسالی در

    خانم بهنوش بختیاری یکی از هنرمندان عزیزکشورمون هستن دوستون داریم

  • ایمان ارسالی در

    اینم پا گذاشته جا پا بهاره رهنما

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها