|

"بهنوش بختیاری" هم "کشف حجاب" کرد و رفت رو مجله خارجی! +عکس

Behnoosh Bakhtiari Shayanews

بهنوش بختیاری تصویری فتوشاپی از خود منتشر کرد که مثلا بدون حجاب بر روی مجله خارجی است.

لینک کوتاه کپی شد

بهنوش بختیاری بازگر مطرح و شناخته شده ایرانی است. بختیاری تا چند سال پیش با بازی در نقش های طنز تلویزیونی محبوبیت بیشتری در بین مردم داشت اما به مرور با مغرور شدن خانم بازیگر هوادارانش نیز ریزش کرد.

به گزاش «شایانیوز» البته ناگفته نماند فضای مجازی و صفحه اینستاگرامش هم بی تاثیر نبود و باعث شد تا بهنوش بختیاری به یکی از پر حاشیه ترین های سینما تبدیل شود که همیشه سرش برای جنجال درد می کند. بختیاری در حال حاظر بیش از 9 میلیون دنبال کننده دارد که به گفته برخی این فالوور ها فیک و الکی هستند و اگر سری به لایک و بازدید های پیج خانم بازیگر بزنید متوجه می شوید که واقعا هم این 9 میلیون دروغی بیش نیست!

بختیاری گاهی اوقات شیطنت هایی هم دارد و با فتوشاپ چهره اش را بر روی بدن های خارجی می گذارد. در ادامه شاهکار جدید بهنوش بختیاری را مشاهده می کنید.

بهنوش بختیاری

بیوگرافی بهنوش بختیاری:

بهنوش بختیاری متولد 29 اردیبهشت 1354 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از منشی گری به بازیگری رسید و حالا در بیزینس لباس و جواهرات فعال است.

مادرش خانه دار و پدرش کارخانه تولید ابزار ایمنی دارد ، برادرش بهزاد و خواهرش تینوش نام است و اصالت خانوادگی ایشان بختیاری می باشد.

شاگرد ممتاز مدرسه بود و می خواست پزشک شود اما در کنکور قبول نشد و به اصرار دوستش شقایق سال بعد در کنکور مترجمی زبان فرانسه شرکت کرد و قبول شد.

بهنوش بختیاری

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    دیدگاه بنده مثبت میباشد.

  • امیران ارسالی در

    اگر بازیگری اینه همه بازیگر هستند، تو کل نقشهای سینمایی که این خانم بازیگری کرده ،همه مثل هم هستن ،نه نقش مثبت داشته و نه منفی ،،،کلا خنثی است ،،تو فضای مجازی هم همینه ، کمبود محبت داره ،میخواد دیده بشه ،حالا هرجور و هرطور،

  • ناشناس ارسالی در

    آقا امیر مرسی مرسی اما به قشنگی داری کسی که کمبود محبت دارد و تو آقا امیران فرزند حسین هستی همه را قبول ندارم کارت درسته خوب جوابی بیشتر کسی که محبت کم دارد و همین باعث بدبختیش میشه هیچ وقت انسانها بد با تبلیغات خودشان بزرگ نمیکنه بزرگ برای خودت هستی

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام خدمت بازیگر

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام به بازیگران زن شماره درمان ان

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها