|

بارداری همسر "ساعد سهیلی" در این تصویر سوژه ای برای کاربران شد!

gloria hardy shayanews

گلوریا هاردی بازیگر دو رگه ایرانی فرانسوی عکسی در کنار همسرش ساعد سهیلی در خارج از ایران منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
4

گلوریا هاردی بازیگر دو رگه ایرانی، فرانسوی است که چند سالی می شود در کنار همسرش ساعد سهیلی بازیگر معروف ایرانی در کشور ما زندگی می کند.

به گزارش«شایانیوز» این بازیگر جوان با بازی در سریال پربیننده «کیمیا» در نقش رها دیده و بسیار شناخته شد. گلوریا نه تنها خودش بلکه همسرش نیز از بی حاشیه ترین های سینما می باشند که سال هاست در کنار هم زندگی می کنند اما تا به حال موردی از این زوج بر سر زبان ها نیوفتاده است. البته گاهی بزرگتر نشان دادن سن خانم بازیگر از ساعد سهیلی نقل صحبت کاربران فضای مجازی می شود. 

در ادامه تصویر جدید این خانم و آقای هنرمند را مشاهده می کنید که البته در خارج از کشور حضور دارند. ناگفته نماند ظاهرا گلوریا هاردی در این تصویر کمی چاق شده که دنبال کنندگان همیشه در صحنه احتمال حاملگی او را می دهند!

ساعد سهیلی و گلوریا هاردی

بیوگرافی گلوریا هاردی:

گلوریا هاردی متولد 11 بهمن دهه 60 در فرانسه، بازیگر است. او فارغ التحصیل مدرسه عالی خصوصی در رشته موسیقی است، در ایران به کلاس های بازیگر رفته و حالا بازیگر شده. 

گلوریا هاردی از مادری ایرانی (مادرش اصالتا شیرازی است) و پدری فرانسوی در یکی از شهر های فرانسه ( بوردو ) بدنیا آمده است. ساعد سهیلی وقتی به فستیوالی در پاریس دعوت شده بود با گلوریا هاردی آشنا شد و با هم ازدواج کردند.

گلوریا هاردی و ساعد سهیلی

چطور به ایران آمدم

من متولد بوردوی فرانسه هستم و مادری ایرانی و پدری فرانسوی دارم که در پاریس و سوئیس بزرگ شده ام. قبل از اینکه در سریال کیمیا بازی کنم به ایران آمده بودم که دلیل آن به خاطر ازدواج با ساعد سهیلی بود. من با ساعد سهیلی وقتی به خاطر جشنواره فیلم به پاریس فرانسه آمده بود، آشنا شدم و بعد عاشق شدیم و ازدواج کردیم.

ما نمی خواستیم شلوغ کرده و خبر ازدواج مان را پخش کنیم. فکر هم نمی کردیم این خبر برای مردم خیلی مهم باشد اما بعد از پخش سریال، ازدواج من و ساعد سهیلی برای مردم مهم شد و دوست داشتند ما را با هم ببینند. ما هم عکس دو نفره مان را رسانه ای کردیم که عکس مان ما را به عنوان زوج معرفی کرد.

گلوریا هاردی

گلوریا هاردی چگونه بازیگر شد؟

من در تهران شاگرد آزیتا حاجیان بودم ایشان که در سریال کیمیا بازی می‌کردند در جریان این موضوع بودند که برای سریال و نقش رها به دنبال خانمی که خارجی باشد و فارسی هم بلد باشد هستند، من تست دادم و قبول شدم.

گلوریا هاردی

و اما ساعد سهیلی

ساعد سهیلی متولد 30 بهمن 1366 در مشهد فرزند نویسنده و کارگردان سینما سعید سهیلی است . وی فعالیت هنری خود را از سن چهارده سالگی با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه ساخته ی سهید سهیلی آغاز کرد همچنین فیلم بردار پشت صحنه در برخی کارهای پدرش بوده است. گشت ارشاد، متروپل و کلاشینکف از دیگر فیلم های این بازیگر است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • .. ارسالی در

    😍😍😍😍😍😍

  • سارا ارسالی در

    جای مادرشه

    • مونیکا ارسالی در

      چقدجالب مادرشماباشماچنسال اختلاف سنی دارن ک اختلاف 5سال ومادرش خطاب میکنید؟! فک کنم مادرشما، شمارووقتی 5سال‌ بوده زاییده ک به چشم مادرمیبینید. اه ازدست این مردم چرندگو😐

    • مونیکا ارسالی در

      سلام شایانیوز.این بارترکوندی بااین طرزتفکرونوشتن. دمتون گرم به این میگن بی طرف بودن. همینک شماتعریف کنی چهارنفرم یادمیگیرن. اگ بدبگی بدمیگن.... پس باقدرت همین مقاله نویسی وادامه بده. درضمن واقعااین خانم مث شیرازیابااصالته ومث فرانسویاعاشق پیشه وباکلاس. واقعابه هم میان. به پای هم پیرشن. انشالاااابچشون صحیح وسالم زیرسایه ی پدرومادری عاشق بدنیابیاد. جالبه مادرگلوریاایرانی ودوباره خودش باایرانی ازدواج کرده... عشقشون پایدار، هینطورشماموفق باشید🌹

    • ناشناس ارسالی در

      بتوچه اخه

  • یکی ارسالی در

    خیلی هم بهم میان چرا همیشه یکی هست چرت و پرت بگه کجاش جای مادرشه پس میخواستی اقای سهیلی بره با یه دختر ده ساله ازدواج کنه اونوقت امثال تو بیان بگن اووووه چه رمانتیک چه به هم میان دیگه خیلی شورشو دراوردین از اون خوشش اومده با اون ازدواج کرده

  • عذرا نریمیسایی ارسالی در

    دوستان چرا همه چیزو توی سن میبینین؟؟ سن یه عدده
    به نظرم عشق فرای از همه این جور چیزاست

    • حنا ارسالی در

      بله درسته سن مهم نیست

  • سعیده ارسالی در

    سن واقعا مهم نیس عشق علاقه وفادار موندن تو زندگی از همه مهم تره

  • ناشناس ارسالی در

    اصل اینکه خوشبختی رو در کنار هم احساس کنند

  • ستایش حسن ملکی ارسالی در

    بله عذرا خانم راست میگه احسنت💞

  • lilijoon ارسالی در

    بهم میان.عالین

  • مرضیه ارسالی در

    ساعد سهیلی 6 سال از گولریا کوچک تر است با اینکه مشهدی هم هست باز هم گلریا را انتخاب کرد عشقه دیگه با هم ازدواج کردند خوبه والا ما که بازیگری را دیدیم با شوهرش از هم جدا شدند اما ابن ها نه انشالل که هرجا هستند خوشبخت باشند به شادی و سلامت زندگی کنند الهی آمین دعا کنید آرزو های من هن بر آورده بشه دوستان ممنون حرف هام طولانی شد ببخشید

  • مهدی ارسالی در

    واقعا خیلی بهم میان 👏👏

  • سارا ارسالی در

    مبارکتون باشه خوش باشید

  • خدیجه ارسالی در

    همیشه کنار هم و خوشبخت باشم خیلی هم ب هم میان
    چطور آقایون 25سال بزرگتر باشند اشکال ندارن اما اگه زن یکسال بزرگتر باشه جای مادرش میشه چ طرز فکرهای عهد حجری دارن بعضیا
    مهم عشقه سن اصلا مهم نیست

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا براتون متاسفم

  • ناشناس ارسالی در

    سلام اقای سهیلی شما بازیگر بسار خوبی هستینتو بلزیگر خوبی هستی من که تا به الان فیلمشمارو ندیدم ولی فیلم خانمتننو دیدم در کیمیادیدم ایشون خوب بازیکردن 🌹🌹♥️♥️♥️

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی