|

ویدئویی از مراسم عقد "آرام جعفری"؛ چه بله کِش داری هم گفت

aram jafari shayanews

به تازگی ویدئویی از خانم آرام جعفری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد خانم بازیگر مجددا ازدواج کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

آرام جعفری بازیگر بااستعداد و کم حاشیه سینما و تلویزیون ایران است به تازگی ویدئویی از خانم جعفری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد خانم بازیگر مجددا ازدواج کرده است.

به گزارش «شایانیوز»، آرام خانم سال گذشته در یکی از پست های اینستاگرامش گفت: "تمام عزیزان و دوستان آشنایانی که واقعا از کنجکاوی به معرض جنون رسیدن خواستم اطلاع بدم اینجانب آرام جعفری در حال حاضر متاهل نیستم و لطفا بس کنید قضاوت رو زندگی جاریست."

بیوگرافی آرام جعفری

آرام جعفری در بیست و دومین روز از بهمن ماه سال 1359 در تهران متولد شد، او فرزند دوم یک خانواده چهار نفره است و یک برادر بزرگتر به نام آرمین دارد، گرچه متولد تهران است ولی اصالتا تبریزی میباشد. پدر آرام مدیر کل اداره اقتصاد بودند و در سال 1376 فوت کردند. آرام جعفری مدرک لیسانس خود را در رشته گرافیک دریافت کرده و همچنین او فارغ التحصیل رشته نقاشی در دانشکده سوره است.

آرام جعفری سفیر پیشگیری از اعتیاد و فعال حمایت از حقوق حیوانات نیز میباشد، او همچنین یک گربه خانگی به نام پیشو دارد. او بـه گفته خودش بـه بیزینس بسیار علاقه مند اسـت. همین طور او نقاشی را هم بسیار دوست دارد اما فرصت پرداختن بـه این هنر را مدت زیادی اسـت کـه پیدا نکرده اسـت.

ورود آرام جعفری به دنیای بازیگری

او زمانی که تنها 16 سال سن داشت با بازی در یک نمایش تئاتر برای اولین بار وارد عرصه بازیگری شد، آرام جعفری دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده و به کارهای سیروس مقدم بسیار علاقه مند است. او با مجموعه تلویزیونی خارج از حصار برای اولین بار جلوی دوربین رفت و پس از آن در مجموعه های میگی نه نگاه کن، زیر آسمان شهر و دختران به ایفای نقش پرداخت. سریال دنیای گمشده به کارگردانی امین امانی آخرین کار آرام جعفری در تلویزیون است که سال ۱۳۹۸ به روی آنتن شبکه دو رفت.

ac-image-DA1592222115jm

آرام جعفری در مصاحبه ای گفته زندگی کاری خودم را بیشتر مدیون مرحوم استاد حمید سمندریان، پرستو گلستانی عزیزم، دوستان خوبم شیرین بینا و برزو نیک نژاد می دانم که در دوران نوجوانی ام به من اعتماد کرده اند و باعث پیشرفت من در بازیگری شدند.

همسر سابق آرام جعفری که بود؟

آرام جعفری در سال 1394 ازدواج کرده بود و صاحب فرزندی هم نشده بود و در این چند سال به دور از حواشی در کنار همسرش زندگی می کرد. همسر آرام جعفری کمتر در مقابل دوربین قرار می گرفت و تنها در مراسم رسمی مانند جشنواره فجر می توانستیم او را در کنار خانم بازیگر ببینیم.

ac-image-pY1592221851IL

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Alireza Shirazi ارسالی در

    باتبریک فراوان ازبابت سرآغازدوباره ای درانتخاب فصل مشترکی از زندگی عاشقانه خانم آرام جعفری باهمسرجدیدشان

  • Alireza Shirazi ارسالی در

    اما اینطور که مشخصه ، خانم آرام جعفری هنوز بله ای نگفته اند .‌وفقط تصویری ازعکس همسرسابق ایشان درهمراهی باخودشان به معرض نمایش گذاشته شده .‌
    بالاخره خانم هنرمند شایسته وزیبایی همچون خانم آرام جعفری با پیش فرض نداشتن همسر ، قصد بله گفتن به چه مرد ایده الی را در برازندگی با شرایط خود خواهند داشت ...
    باآرزوی سربلندی برای ایشان

  • شقایق ارسالی در

    خوشبخت بشید 😍😘👰

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها