|

"بهنوش جون" بعد طلاق چه خوشگل تر شده؛ "نارنگیه خپل" جای آقای شوهر

behnoosh tabatabai shayanews

بهنوش طباطبایی بازیگر جوان ایرانی است که ظاهرا بعد طلاق از همسرش مهدی پاکدل بسیار جوان تر و شاداب تر نیز شده است.

لینک کوتاه کپی شد
2

بهنوش طباطبایی بازیگر زن جوان و زیبای سینما و تلوزیون است که در روز های مجردی بعد از طلاقش می گذراند. بهنوش طباطبایی اهل حواشی و خودنمایی نیست اما گاهی خواسته یا ناخواسته وارد حاشیه می شود اما در کل بازیگری آرام و محبوب است.

به گزارش«شایانیوز» از آن جایی که بسیاری از خانم های بازیگر یاد گرفته اند با فیلتر های پلنگ طور اینستاگرامی عکس منتشر کنند، بهنوش طباطبایی برعکس علاقه ای به این کار ندارد و تقریبا همیشه عکس هایش نرمال اما در عین حال جذاب است. خانم باریگر حیوانات را بسیار دوست دارد به خصوص که اگر گربه باشد!

به همین دلیل تصاویر زیادی با گربه خانگی اش منتشر می کند. وی به تازگی هم دو عکس همراه با گربه اش پست کرد که در این تصاویر آرایشی غلیظ دارد و با حالتی لم داده می باشد. ناگفته نماند رژ قرمز و براقش هم کم دلبری نکرد!

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

خانم بازیگر بعد از طلاق جوان تر شد؟

خانم بازیگر ظاهرا پس از طلاق جوان تر شد و نه تنها ناراحت نبود و نیست بلکه دائما در حال گش و گذار و عکاسی می باشد. بعد از حواشی اخیر در رابطه با جدایی «بهنوش طباطبایی» از «مهدی پاکدل» این بازیگر زیبا روی جوان در جشنواره ی فجر 1395 با روحیه ای شاد ظاهر شد.

«بهنوش طباطبایی» و «مهدی پاکدل» حدودا 5 سال و چند ماه زندگی مشترک توأم با فراز و نشیبی را تجربه کردند اما به مانند بسیاری از زوج های جوان که این روزها دور و برمان فراوان از آنها می بینیم زندگی زناشویی این دو نفر هم نتوانست بیشتر از این دوام بیاورد و این دو نفر تصمیم به جدایی گرفتند.
به مانند اغلب جدایی های هنری خبر جدایی این زوج هم ابتدا در قالب شایعات بود که منتشر شد و با اتفاقی که در صفحات اجتماعی این دو نفر افتاد این شایعه پررنگ شد.

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی 27 اردیبهشت ماه 1360 در یوسف آباد تهران به دنیا آمد. طباطبایی در رشته مهندسی کامپیوتر دارای مدرک لیسانس و در رشته روانشناسی بالینی دارای مدرک دکترا است. او دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند.

بهنوش طباطبایی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    کجا خوشگل شده انگشت تو صورتش کنی آنقدر کرم پودر زده دست آدم فرو می ره صورتش

  • ناشناس ارسالی در

    عاشقتم بهنوش خوشحالم که همسایه دیوار به دیوارتم😘😘😘😘♥♥♥❤❤💋💋💋

  • پرستو ارسالی در

    خوش بحالشون از زندگی اینا لذت میبرن اروپا هم غیر ممکنه نرفته باشند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها